Sjoerd moet nu gewoon Rozemarijn pakkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Inderdaad, erg sneu voor Sjoerd.. Hij is zo'n goeie vader en vriend, en dan flikt dat ''kutwijf'' zo iets. Hopelijk gaat het snel uit, staan ze beide met lege handen! Tim en Rikki dan hè.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Postte je nou alweer in het verkeerde topic?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef LaLouchi het volgende:
Ow sorry had niet gezien dat ik de lapo had![]()
Vind het een hele vreemde verhaallijn van sjoerd/ rikkie / tim
het is je vergeven hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef LaLouchi het volgende:
Ow sorry had niet gezien dat ik de lapo had![]()
Vind het een hele vreemde verhaallijn van sjoerd/ rikkie / tim
Ja heel raar hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Inderdaad een vage verhaallijn.. Zij waren het enige koppel wat enigzins een stabiele relatie hadden. Maar nee hoor, alles moet kapot..
Denk dat Anton wel zou willen...Janine betwijfel ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:31 schreef MissJ het volgende:
Ik heb ineens zo het gevoel dat Anton en Janine binnenkort van bil zullen gaan samen
dit jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat Anton wel zou willen...Janine betwijfel ik.
Dat waren toch ook ex-en van elkaar? Voordat ze Ludo leerde kennen had ze ooit iets met Anton.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:31 schreef MissJ het volgende:
Ik heb ineens zo het gevoel dat Anton en Janine binnenkort van bil zullen gaan samen
is dat zo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat waren toch ook ex-en van elkaar? Voordat ze Ludo leerde kennen had ze ooit iets met Anton.
Geen idee. Kan me er nog vaag iets van herinneren dat Janine tegen Ludo vertelde dat ze toen ze jong was iets met Anton had gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
is dat zo?
is er ergens een historie waar alle personages staan met al hun relaties?
ja klopt, in hun studententijd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat waren toch ook ex-en van elkaar? Voordat ze Ludo leerde kennen had ze ooit iets met Anton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |