SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achtergrondmuziek wordt vaak zwaar onderschat. Wat verheug ik mij op de Ludo tune in seizoen 9.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas kan ik dat alleen maar beamen
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:26 schreef PeterKelder het volgende:
Na een wekenlange zoektocht komt Ludo achter de identiteit van de saboteur. En dat is iemand van wie niemand het verwacht had...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Inderdaad ja. Gelukkig zijn er nog componisten als Ronald Schilperoort of Martijn Schimmer die tenminste weten waar ze mee bezig zijn en ook nog iets kunnen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Achtergrondmuziek wordt vaak zwaar onderschat.
Eindelijk zal deze te horen zijnquote:Wat verheug ik mij op de Ludo tune in seizoen 9.![]()
![]()
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken: Waar maken ze zich druk over?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Gelukkig zijn er nog componisten als Ronald Schilperoort of Martijn Schimmer die tenminste weten waar ze mee bezig zijn en ook nog iets kunnen.
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]En dat is niet het enige; Ludo schakelt tevens een "schoonmaakbedrijf" in om dit vuile werkje op te laten knappen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat is niet het enige; Ludo schakelt tevens een "schoonmaakbedrijf" in om dit vuile werkje op te laten knappen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met een Vlaamse divisie: Rap & Proper![]()
Ik miste een borstel in de vuist.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat is niet het enige; Ludo schakelt tevens een "schoonmaakbedrijf" in om dit vuile werkje op te laten knappen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die kunnen ook meteen wat doen aan dat gepingel van Servies.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Bij sommige series of films boeit de muziek me echt niets, dan gaat het me om het verhaal en de karakters. Maar er zijn ook bij waar de muziek of heel goed bij de scènes past, of juist niet. En als ik dan zie dat Servies een veelgevraagd componist is...quote:Op zondag 21 juli 2013 22:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken: Waar maken ze zich druk over?
Maar ik erger me er echt kapot aan.
* PeterKelder denkt aan een eerdere post van ArnieAlberts; iets met de klep van een piano of zoiets...?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:36 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die kunnen ook meteen wat doen aan dat gepingel van Servies.
Proper heeft zich al eerder begeven op de Vlaamse dramamarkt, helaas zonder succesquote:Op zondag 21 juli 2013 22:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]![]()
![]()
Met een Vlaamse divisie: Rap & Proper![]()
Of een schort, een bezem, een emmer met sop...quote:Ik miste een borstel in de vuist.
Ik let de laatste jaren juist vaak op de muziek. Bij films, series, tekenfilms(series), anime series enz.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij sommige series of films boeit de muziek me echt niets, dan gaat het me om het verhaal en de karakters. Maar er zijn ook bij waar de muziek of heel goed bij de scènes past, of juist niet. En als ik dan zie dat Servies een veelgevraagd componist is...![]()
![]()
Bij Kameleon 2 zit een prachtige score van Ronald onder de scène waarin de tweeling in de storm een schippersknecht probeert te redden. Helaas staat die niet op de officiële cd, waar ik nog steeds enorm van baal want het is echt een prachtige, bombastische scorequote:Op zondag 21 juli 2013 22:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik let de laatste jaren juist vaak op de muziek. Bij films, series, tekenfilms(series), anime series enz.
En vaak vind ik de muziek prachtig en zoek ik meteen de OST.
En soms baal ik enorm als die nooit uitgebracht blijkt te zijn.
quote:Van Servies kun je met dit warme weer misschien een bandje maken met geluid dat de muggen weghoudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ook ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja ik kan het mij ook nog goed herinneren.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is ook wel supersnel gegaan, binnen 1 week zijn ze van milde vijandschap naar koppel gegaan, ik heb seizoen 3 laatst nog zitten kijken en ik ben erop gaan letten.
Maakt de muziek jou echt wat uit in gtst.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken: Waar maken ze zich druk over?
Maar ik erger me er echt kapot aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:18 schreef roos85 het volgende:
[..]zal zij het zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |