quote:Op zondag 21 juli 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Hier overigens de link van het filmpje met Nuran:DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, hou gewoon op.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oké, maar dan moet Arnie eerst even bevestigen dat hij mijn vriend weer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk Mike of Wiet. Vooral Mike. Al kan Nina ook Wiet's parachute gesaboteerd hebben en komt stampvoetje daar na een natuurlijk ellenlange verhaallijn gewoon mee weg.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Die blik van Wiet op het eindequote:Op zondag 21 juli 2013 19:33 schreef Frey het volgende:
Nina![]()
![]()
![]()
Ze vroeg er gewoon om om vermoord te worden.
Ja en dan is er iemand in de comments die vind dat Nina groot gelijk heeft en Wiet echt vervelend isquote:Op zondag 21 juli 2013 19:33 schreef Frey het volgende:
Nina![]()
![]()
![]()
Ze vroeg er gewoon om om vermoord te worden.
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Hier overigens de link van het filmpje met Nuran:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat Lucas niet mee sprong en doodvalt... die is nog irritanter dan Nina...quote:Op zondag 21 juli 2013 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tof zeg op Nina na zijn alle vervelende of niks zeggende personages veilig.
Misschien dat Lucas wel op de plek des onheils stond en degene die is gevallen bovenop hem is gevallen, met een fatale dood voor Lucas als gevolg?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:30 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Jammer dat Lucas niet mee sprong en doodvalt... die is nog irritanter dan Nina...
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:15 schreef Devil010 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is echter wel een ongeloofwaardige gebeurtenis waarvan ik best wil doen alsof ik het geloofquote:Op zondag 21 juli 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat Lucas wel op de plek des onheils stond en degene die is gevallen bovenop hem is gevallen, met een fatale dood voor Lucas als gevolg?
Kan natuurlijk niet, maar ach![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal als Ludo iets met die sabotage te maken lijkt te hebbenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:00 schreef Frey het volgende:
Nina dood nadat ze per ongeluk de gesaboteerde parachute van Mike heeft gekregen, dat zou de beste verhaallijnen opleveren.
Nee dat juist niet, maar hij wordt dan wel verdacht.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helemaal als Ludo iets met die sabotage te maken lijkt te hebben![]()
Man, wat had Ronald daar prachtige muziek onder gezet
Dat bedoelde ik ook, dat hij één van de (hoofd)verdachten isquote:Op zondag 21 juli 2013 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee dat juist niet, maar hij wordt dan wel verdacht.
Nogmaals: wat had Ronald daar prachtige muziek onder gezetquote:Maar meest van al: niemand kan Ludo Sanders nog stoppen bij de zoektocht naar de moordenaar van zijn dochter.
De Ludo tune terug.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, dat hij één van de (hoofd)verdachten is
[..]
Nogmaals: wat had Ronald daar prachtige muziek onder gezetAls die scènes er al komen, mag Servies toch eens wat productiever gaan worden
Dat jaquote:
Het eerste de beste muziekje wat je op Youtube aanklikt klinkt vaak al vele malen beter dan die troep van Servies.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat jaAl zal het óf een typisch Servies-muziekje worden met wat vage tonen, óf het wordt een bestaand muziekje van die Ludovico Einaudi of Eliah Maynard.
Helaas kan ik dat alleen maar beamenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Het eerste de beste muziekje wat je op Youtube aanklikt klinkt vaak al vele malen beter dan die troep van Servies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |