SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat is niet erg handig neequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ja, kan je wel zeggen, anders was ik niet teruggeroepen![]()
Had een van onze produktiesystemen 'onderuit' getrokken, niemand kon meer urenschrijven, declareren, verlofaanvragen, adressen wijzigen enzo
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet erg handig nee
Tevens fipo
Morgen weer een kansquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heerlijk man!Ik zat lekker te bakken.
Ik hier dus niet....Geen creme oid maar bruin worden....
![]()
Ay...quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had een van onze produktiesystemen 'onderuit' getrokken, niemand kon meer urenschrijven, declareren, verlofaanvragen, adressen wijzigen enzo
kut weer?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was gewoon Kilo-Uniform-Tango weer![]()
Zelfs te warm om naar huis te lopen, na al eerder naar huis gegaan te zijn,maar weer teruggeroepen naar het werk.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uiteraard, zelfs op slechts 40% van haar oorspronkelijke vermogen blijft Muis nog aardig presterenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Morgen weer een kans
[..]
Ay...
Wel weer goed gekomen dan ?
Ben je toch Nederlander voor hèquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kut weer?![]()
Eindelijk is het eens een beetje warm. (nog geen top weer maar toch) en men gaat al weer klagen....![]()
Wacht maar tot volgende week, 30 graden, nog meer klagende mensenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kut weer?![]()
Eindelijk is het eens een beetje warm. (nog geen top weer maar toch) en men gaat al weer klagen....![]()
[..]Doe je goed!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uiteraard, zelfs op slechts 40% van haar oorspronkelijke vermogen blijft Muis nog aardig presteren![]()
Heeft alleen een uurtje gekost
Vorig jaar ook de hele zomer geprobeerd. Ok ik ben wel bruiner nu dan vorig jaar maar echt opschieten doet t niet...quote:
Oh, ik echt nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgende week, 30 graden, nog meer klagende mensen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kut weer?![]()
quote:[..]Doe je goed!
Voor de wandeling tussen de middag en motor rijden onder de 30 km/h is het toch wel erg warmquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh, ik echt niet
30 graden tijdens Zwarte Cross
Blijven proberen dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook de hele zomer geprobeerd. Ok ik ben wel bruiner nu dan vorig jaar maar echt opschieten doet t niet...Vroegâh was ik in no time bruin...
Niet te druk maken en genoeg blijven drinkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de wandeling tussen de middag en motor rijden onder de 30 km/h is het toch wel erg warm
Maar verder is het heerlijk
Tja blijkbaar maar niet iets om trots op te zijn. Loop op mn werk ook al te prediken, hoe vaker je denkt, oh wat is t toch warm, oh bah het is warm, ga je het ook warm vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ben je toch Nederlander voor hè
I knowquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet te druk maken en genoeg blijven drinken
Dat is absoluut waar. Ik heb in de (sub)tropen gewoond/gewerkt en het is echt belangrijk dat je gewoon je tempo naar beneden schroeft en vooral veel water drinkt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet te druk maken en genoeg blijven drinken
Ach, zo is het ook wel weer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja blijkbaar maar niet iets om trots op te zijn. Loop op mn werk ook al te prediken, hoe vaker je denkt, oh wat is t toch warm, oh bah het is warm, ga je het ook warm vinden.
En dan zit ik (als ik kan) heerlijk te bakken op mn balkon!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgende week, 30 graden, nog meer klagende mensen
Nee, dit is hun eigen setquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
Cable, is dit samen met Tenacious D ?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Ik heb in de (sub)tropen gewoond/gewerkt en het is echt belangrijk dat je gewoon je tempo naar beneden schroeft en vooral veel water drinkt.
Ik spoor dus wel!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mij hoor je zelden klagen over het weer, juist als de rest van Nederland over het weer klaagt krijg ik pretlichtjes in mijn ogen. Dat 87% van Nederland DIT mooi weer noemt
Snap ik niet, die lui sporen niet
Ah okquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, dit is hun eigen set. Broer van hem niks met Tenacious D te maken
.
Ik doe mn best.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Blijven proberen dus
Anders maar zonnebank![]()
Same herequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doe mn best.
Zonnebank doe ik niet aan.Gewoon van nature anders niet.
Ja, lekker manquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan zit ik (als ik kan) heerlijk te bakken op mn balkon!Wat nou warm?
Als je in de volle zon zit en je wordt nauwelijks bruin, dan gaat een zonnebank ook niet helpen denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doe mn best.
Zonnebank doe ik niet aan.Gewoon van nature anders niet.
Klopt, al had ik vorig jaar een medestander (in de vorm van een klant) toen een collega van mij zat te klagen. Want ze vond dat het voor de oudere wel eens wat koeler mocht worden. Ik zei dat ze ouderen ook wel eens een paar weken warmte mochten tolereren aangezien ik maanden kou tolereer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ach, zo is het ook wel weer.
Maar toch zul je altijd mensen horen klagen over het weer.
Boek erbij, biertje als t kan.quote:
Ik ben wel bruiner maar t schiet niet echt op....quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je in de volle zon zit en je wordt nauwelijks bruin, dan gaat een zonnebank ook niet helpen denk ik
Dat mag maar denk jij het te kunnen oplossen dan? Ik heb t opgegeven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
@ Possie, mogen we morgen verder gaan met jouw foon screencap probleem
Ik en opgevenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat mag maar denk jij het te kunnen oplossen dan? Ik heb t opgegeven.
Het goede levenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Boek erbij, biertje als t kan.Genieten!
Herkenbaarquote:Ik ben wel bruiner maar t schiet niet echt op....Verbranden doe ik trouwens ook niet. Ik zat vandaag vanaf ±15.00 tot ongeveer 20.30 in de volle zon zonder zonnebrand.
(ok met tussen poses om even wat te pakken oid)
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ga nog even buiten zitten en een paar pilsjes nuttigen
Fijne avond nog allemaal
Gaat lukkenquote:
Later!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Fijne avond nog Stiffmeister!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Voor dit moment ben ik leegquote:
Dat was mijn middag en begin van de avond na 15.00 vandaag.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was mijn middag en begin van de avond na 15.00 vandaag.
Het is dat ik een boek heb om mn stijfje voor mn boven buren te verbergen want damn!
50 shades of grey ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is dat ik een boek heb om mn stijfje voor mn boven buren te verbergen want damn!
Godverquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey ToTquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]Interessante post om bij in het topic binnen te komen!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]Interessante post om bij in het topic binnen te komen!
Ow ik dacht altijd dat het bij die ene geflopte film gebleven was!quote:
Under the dome?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:04 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Grrr, weer een nieuwe serie ontdekt
Gelukkig zijn er nog maar 2 afleveringen van
Jah, kan ik er wat aan doen. Hadden ze de hotpants ed maar niet moeten uitvinden...quote:
Nee nu The Bridge.quote:
quote:Adapted from the Scandinavian series Bron, The Bridge centers on two detectives from the United States and Mexico who must work together to hunt down a serial killer operating on both sides of the American-Mexican border.
Ja, daarom vind ik dat de Victorian dress weer verplicht ingevoerd moet worden voor vrouwenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah, kan ik er wat aan doen. Hadden ze de hotpants ed maar niet moeten uitvinden...Ik woon vlak naast een randstadrail halte en zie een berg eehm benen en kontjes enzo vrouwen de hele dag heen en weer huppelenlopen....
![]()
Het goede levenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah, kan ik er wat aan doen. Hadden ze de hotpants ed maar niet moeten uitvinden...Ik woon vlak naast een randstadrail halte en zie een berg eehm benen en kontjes enzo vrouwen de hele dag heen en weer huppelenlopen....
![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik dat de Victorian dress weer verplicht ingevoerd moet worden voor vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Misschien vind je continuum dan wel watquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ja ik ben meer into sci-fi en fantasy enzulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of defiance:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quisnam igitur sanus? Qui non stultus
Ik vond de film wel aardig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht altijd dat het bij die ene geflopte film gebleven was!
Ow wacht, de boeken...die schijnen wel erg tof te zijn he?
Mag, zolang ze er maar niet nog een legging of panty onder aan doen ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik dat de Victorian dress weer verplicht ingevoerd moet worden voor vrouwen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:10 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Misschien vind je continuum dan wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of defiance:Die 2e klinkt wel interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe het met plezierquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
Hulde aan jou Cable voor het draaien!
quote:
Helemaal mee eens; die film was ZO extreem gejaagd he!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vond de film wel aardig.Maar dat t een flop is, komt in mijn ogen omdat ze 3 boeken in 1 film hebben gepropt. Als ze het met die boeken zo hadden gedaan zoals met LOTR's was t niet geflopt.
De boeken zijn idd 100x beter!
Toch, geen hulde aan ons voor het luisteren maar hulde aan jou voor het draaien!quote:
gewoon dumpen en neuken die hap . laatst ook met jacky chan... Viola random meid . CAT FIGHT!!! geen introduce wie die andere slechterik isquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens; die film was ZO extreem gejaagd he!
Komen ze bijvoorbeeld één of ander millennia oud trots volk tegen.......en die worden maar ff tussen neus en lippen door genoemd. En dan komt er ook ineens één of andere chick binnen 1 minuut bij die een prinses van bladiebladieblaat schijnt te zijn of zo...
Kan de film amper meer herinneren, maar de personages hebben maar 0,00001% diepgang en achtergrond!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon dumpen en neuken die hap . laatst ook met jacky chan... Viola random meid . CAT FIGHT!!! geen introduce wie die andere slechterik ismaar hier komt een cat fight scene !
Die prinses komt halverwege het 1e boek pas te voorschijn in een droom van de hoofd personage en over de helft van het 2e boek word het pas duidelijk dat ze prinses is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens; die film was ZO extreem gejaagd he!
Komen ze bijvoorbeeld één of ander millennia oud trots volk tegen.......en die worden maar ff tussen neus en lippen door genoemd. En dan komt er ook ineens één of andere chick binnen 1 minuut bij die een prinses van bladiebladieblaat schijnt te zijn of zo...
Kan de film amper meer herinneren, maar de personages hebben maar 0,00001% diepgang en achtergrond!
Ik heb GoT zelf nog niet gezien, maar zou persoonlijk eerder beginnen met een NL serie als 12 in de oorlogquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef ToT het volgende:
Ben vaanvond begonnen met dat buurjochie Game of Thrones te laten zien. (Uiteraard wel de seks-scenes DIRECT skippen), maar ik leg continu uit wie wie is, waarom iemand wat doet, wat er met bepaalde subtiele uitspraken bedoeld wordt enz.
Echt gaaf om te merken dat dat gozertje vaak zelf al begrijpt wat er bedoeld wordt!Echt een intelligent gastje!
Ben gewoon echt TROTS op hem!
Hehe, hij boft maar met zo'n buurman.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef ToT het volgende:
Ben vaanvond begonnen met dat buurjochie Game of Thrones te laten zien. (Uiteraard wel de seks-scenes DIRECT skippen), maar ik leg continu uit wie wie is, waarom iemand wat doet, wat er met bepaalde subtiele uitspraken bedoeld wordt enz.
Echt gaaf om te merken dat dat gozertje vaak zelf al begrijpt wat er bedoeld wordt!Echt een intelligent gastje!
Wat jij tot nu toe hebt verteld had je al rede om trots op m te zijn maar ik snap dat dit weer een extra boost geeft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef ToT het volgende:
mwhoah... Radio is grapsig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
cablegunmaster, cables, guns, master? Jij schiet kabels af op HPT's![]()
Geen probleemquote:
Media speelt tegenwoordig (nu ja sinds de jaren '90 ) een belangrijke rolquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah... Radio is grapsig.Als ik niks kan worden met mijn beroep word ik wel radio omroeper.
Het is lastig om fris elke dag voor de radio te staan en ernaast een leven te hebben lijkt me .quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Media speelt tegenwoordig (nu ja sinds de jaren '90 ) een belangrijke rol
ow een tijdje terug was een m.i. behoorlijke interesant tweeluik over Radio op tv. Kwam o.a. een Adrian Cronauer nog in voor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het is lastig om fris elke dag voor de radio te staan en ernaast een leven te hebben lijkt me .Want je bespreekt al heel gauw alles eigenlijk.
Gewoon random feiten en veel kennis vergaren mensen die radio maken die totaal nutteloos zijn. Al vraag ik me af hoeveel ze er van letterlijk oplezen.
iets meer informatie?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh een tijdje terug was een m.i. behoorlijke interessant tweeluik over Radio op tv. Kwam o.a. een Adrian Cronauer nog in voor.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:18 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Hehe, hij boft maar met zo'n buurman.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat jij tot nu toe hebt verteld had je al rede om trots op m te zijn maar ik snap dat dit weer een extra boost geeft.
Proost man!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Hey ik ga even wat drinken pakken, lekker radio maken maakt je dorstig.
Bier is opquote:
Dit ook zeer zeker ja!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:18 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Hehe, hij boft maar met zo'n buurman.
Proost kan ook bij een glas cola of water hoor!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Bier is op. Toen vond ik gisteren een cheap ass wijn fles... Dang koppijn wijn o.0 en toen vond ik de gootsteen dat ging zooooo mis.
![]()
Of met taksi, of appelsap, mijn nichtje van 2 vind het helemaal geweldig om te proostenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Proost kan ook bij een glas cola of water hoor!Hoeft geen alcohol te zijn.
ja nou... kater de dag erop, en daarna dacht ik echt van wat heb ik mezelf aangedaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Proost kan ook bij een glas cola of water hoor!Hoeft geen alcohol te zijn.
Whehehe, ja ook dat kan!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:38 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Of met taksi, of appelsap, mijn nichtje van 2 vind het helemaal geweldig om te proosten
Dat is schattigquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:38 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Of met taksi, of appelsap, mijn nichtje van 2 vind het helemaal geweldig om te proosten
Morgen gelukkig iets koeler geloof ikquote:
Wijn is dan ook gewoon goor!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja nou... kater de dag erop, en daarna dacht ik echt van wat heb ik mezelf aangedaan.
Zo slecht.. dat ik mezelf gewoon sneu vond. Dus nee even geen wijn , voor een weekje of twee.
Avondquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wijn is dan ook gewoon goor!Ik zeg geen wijntje voor een jaartje of 80 of tm ik in t graf lig.
Ik hoop het niet!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:43 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Morgen gelukkig iets koeler geloof ik
Maar dat er zon is is wel fijn, al is het me nu iets te.
Maar geen airco op kantoor en met 28 graden (binnen) werken is niet alles
Goor is het niet, al is het niet echt mijn ding. Ik heb ook eigenlijk altijd een fles wit en een fles rood in huis, maar als de visite de fles niet opmaakt moet hij toch binnen een paar dagen leeg. Dus dan offer ik mezelf wel op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wijn is dan ook gewoon goor!Ik zeg geen wijntje voor een jaartje of 80 of tm ik in t graf lig.
anderhalve maand, helaas..quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
S'avonds![]()
Hoe lang heb je nog vakantie?
Ik vind t wel goor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:47 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Goor is het niet, al is het niet echt mijn ding. Ik heb ook eigenlijk altijd een fles wit en een fles rood in huis, maar als de visite de fles niet opmaakt moet hij toch binnen een paar dagen leeg. Dus dan offer ik mezelf wel op.
Ik heb het juist altijd warm, gelukkig kan ik wel zweten, maar heb dan aan het eind van de dag wel koppijn. En ik drink echt veel water en thee op het werk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet!
28 is wel iets te om te werken ja, dat snap ik. Al zou ik er geen probleem mee hebben.
Volgens mij kan ik beter emigreren naar Dubai ofzo....
Dan heb ik gelukkig nog ff.quote:
No problemquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik gelukkig nog ff.
Ik ben aan het vechten, terug tot wie ik was. Niet helemaal alleen maar grotendeels wel. Vandaag is er een collega langs geweest die me heeft geholpen met wat schoonmaak werk en mn huis is atm echt prio 1. Ik schaam me diep dat ik je playlist nog niet heb maar sorry het is op t moment even niet anders...
Ik heb t altijd koud...quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:49 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik heb het juist altijd warm, gelukkig kan ik wel zweten, maar heb dan aan het eind van de dag wel koppijn. En ik drink echt veel water en thee op het werk.
Per dag 6 bakken thee en minimaal evenveel glazen waterquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t altijd koud...Zit inm al weer met een sweater en een jogging broek aan omdat t me te koud werd...
Ik drink op mn werk ook bewust water maar meer dan een glas of 4 is dat niet.
IK ook niet en normaal had ik t allang geregeld maar ben met zoveel dingen bezig dat ik mn kop ff niet op draaien en een playlist zetten kan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
IK ben de beroerdste niet hoor, moet blij zijn dat je überhaupt die playlist wilt doen
Daarom ben ik ook gestopt met vanavond draaien ernaquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
IK ook niet en normaal had ik t allang geregeld maar ben met zoveel dingen bezig dat ik mn kop ff niet op draaien en een playlist zetten kan.
Daar kom ik op mn werk echt niet aan toe!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:55 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Per dag 6 bakken thee en minimaal evenveel glazen water
En dat is alleen op het werk
Snap ik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gestopt met vanavond draaien ernaanders heb ik hetzelfde probleem. ik pluk random uit mijn lijst een paar nummers die toevallig mogelijk bij elkaar denk te passen.
De thee wordt gebracht, dus dat scheeltquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar kom ik op mn werk echt niet aan toe!![]()
Thuis drink ik wel veel water maar op mn werk... Ik ben blij als ik er 4 (glazen water) op heb.
Thee drink ik niet, das voor mietjes die met de vrouwtjes mee willen doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:59 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
De thee wordt gebracht, dus dat scheelt![]()
En kantoorwerk met de kraan op een paar meter van mijn werkplek
De koffie zit in te kleine kopjes en is niet heet genoegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thee drink ik niet das voor mietjes die met de vrouwtjes mee willen doen.
De kraan is bij mij ook maar een paar meter van mn werk plek. Als ik nou maar eens een uurtje op mn werk plek kon blijven zonder weg geroepen te worden....
Dat vond ik ook op mijn werk. Dus regel ik een mok zodat het wel normaal drinken is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:03 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
De koffie zit in te kleine kopjes en is niet heet genoeg
Dan maar thee
Ik tik mijn thee al vaak koud naar binnen omdat ik druk ben maar ze voor de volgende komenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook op mijn werk. Dus regel ik een mok zodat het wel normaal drinken is.Temperatuur vind ik dan weer geen probleem met koffie. Ik drink t ook als het koud is.
Is het weer zo ver?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ik was even aan de foon
Ik hoor niets via de stream 404 error ?
Ow, ik moest winamp nu wél opnieuw opstartenquote:
Ik zet een bak koffie, ga aan t werk en tussen de praktijken door drink ik m op. Vaak is ie dan al koud als ik de laatste slokken neem. Dat is bikkelen en inm vind ik t niet eens vies meer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:08 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik tik mijn thee al vaak koud naar binnen omdat ik druk ben maar ze voor de volgende komen, maar koude koffie vind ik echt vies en die komt dus al lauw aan
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik moest winamp nu wél opnieuw opstarten
Ah, jij draait weerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jep. hij vond het nodig om dood te gaan .
Dit is niet possie muziek...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, jij draait weer
Met possie muziek hoor ik![]()
Ach koude thee is niet echt goor en het is automaat koffie dus die is ook niet echt geweldig als het nog wel warm is. Maar 's ochtends doe ik soms nog wel een bakkie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zet een bak koffie, ga aan t werk en tussen de praktijken door drink ik m op. Vaak is ie dan al koud als ik de laatste slokken neem. Dat is bikkelen en inm vind ik t niet eens vies meer.
Succesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
Goffer ik zit nog te stuiteren door vandaag, en moet morgen om 1000 op apél verschijnen bij de arboarts
Ik denk dat ik zo even bij spotify intune, weet dat de muziek waar ik rustig van wordt door niet veel mensen op R49 gewaardeerd wordtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Succes. dan maar iets rustigere muziek? anders
Alles komt goed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
Goffer ik zit nog te stuiteren door vandaag, en moet morgen om 1000 op apél verschijnen bij de arboarts
Tuurlijk heb net een fles wijn opengetrokken, dus die zak zal mij wel weer gaan beschuldigen van alcoholismequote:
Vertelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo even bij spotify intune, weet dat de muziek waar ik rustig van wordt door niet veel mensen op R49 gewaardeerd wordt
Automaten koffie....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:14 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ach koude thee is niet echt goor en het is automaat koffie dus die is ook niet echt geweldig als het nog wel warm is. Maar 's ochtends doe ik soms nog wel een bakkie.
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Automaten koffie....Hossel je eigen koffie zet apparaat man! Senseo op je bureau of een echt koffie zet apparaat met filters enzo. (ken je ze nog)
Ik zeg drink er nog een paar! Schijt aan die PL.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk heb net een fles wijn opengetrokken, dus die zak zal mij wel weer gaan beschuldigen van alcoholisme
Eh, nee is eerder in de trant van Marlene Dietrich "where have all the flowers gone", of Lily Marlene, of the White Cliffs of Dover, of Leningrad van Billy Joel"quote:
kan ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik denk hardstyle,techno en dubstep
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik denk hardstyle,techno en dubstep
Uiteraard ken ik ze nog, bij moeders hangt zelfs nog een molenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Automaten koffie....Hossel je eigen koffie zet apparaat man! Senseo op je bureau of een echt koffie zet apparaat met filters enzo. (ken je ze nog)
quote:
Als muis in een goede bui is, maalt ze haar eigen bonen, en zet nog een bakkie pleur op de ouderwetse manier, gewoon filter boven de pot en bijna kokend water schenkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:23 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik ze nog, bij moeders hangt zelfs nog een molen
Zelf heb ik Senseo wat eigenlijk prut is, maar makkelijk voor iemand alleen
Als je mij rustig wilt hebben moet je met dit soort spul aankomenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Alhoewel het mij nog meevalt dat je niet met Kraantje Pappie aankomt
80 graden is ideaal, terwijl theewater juist echt doorgekookt moet zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als muis in een goede bui is, maalt ze haar eigen bonen, en zet nog een bakkie pleur op de ouderwetse manier, gewoon filter boven de pot en bijna kokend water schenken
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je mij rustig wilt hebben moet je met dit soort spul aankomen
Lion Kingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
Van welke film is deze muziek ook al weer
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ER-regel treed in werking, niet klikken
Ja, wél koken, en ook even doorkoken (wat je in een waterkoker dus niet kan), en dan van de kook halen en koffie zettenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
80 graden is ideaal, terwijl theewater juist echt doorgekookt moet zijn.
Duh!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:23 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik ze nog, bij moeders hangt zelfs nog een molen
Zelf heb ik Senseo wat eigenlijk prut is, maar makkelijk voor iemand alleen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lion Kingdraai al de hele avond in die trend dingen
Denk ga een nummer aanvragen, zit ie stiekem toch nog online!quote:DJ Cable draait nu!
Er zijn nu 3 luisteraars!
Gup is offline, kijk op het forum.
Dat drink ik geregeld bij moeders, geen idee welke bonen, al heeft ze nu ook een Nespresso wat ook best te drinken is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duh!dat, ken je ze nog, was een garpje
Ik heb ook senseo en vind t ergens niet te zuipen maar ook ik ben ten onder gegaan aan het gemak van de senseo....![]()
![]()
![]()
Muisje heeft gewoon nog bonen (geïmporteerde) en maalt ze dagelijks voor een echt lekker bakkie koffie!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk ga een nummer aanvragen, zit ie stiekem toch nog online!
Nespresso is series 10x beter dan alle andere pads ed koffie shit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:29 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Dat drink ik geregeld bij moeders, geen idee welke bonen, al heeft ze nu ook een Nespresso wat ook best te drinken is.
Muis importeert de special editions dark brand van Stark Bucks vanuit de VS. Maar Simon Levelt heeft ook goede brandsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:29 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Dat drink ik geregeld bij moeders, geen idee welke bonen, al heeft ze nu ook een Nespresso wat ook best te drinken is.
Lakker sterk dus.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Muis importeert de special editions dark brand van Stark Bucks vanuit de VS. Maar Simon Levelt heeft ook goede brands
Niet aangevraagd door Possie?quote:
Muisje weet als dit nummer voorbij komt dat ik het heb aangevraagd of zij zelf. Niemand anders hier draait dit nummer.quote:
Vakantie? Wat is dâh?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:33 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Nog 2 daagjes werken
Toe aan vakantie
Daar was Billy heel goed in.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
Zo mooi, dit nummer, plaats veel in perspectief
3 weken lang niet hoeven te werken.quote:
Toch is dit nummer pas ontstaan nádat hij naar Leningrad was gegaan, maar ik vind het wel een heel mooi overbruggingsnummerquote:
Het is varierende soorten muziek dat er voorbij komenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb hem ook maar even aangezet. Maar dit is niks voor moi
Dan wacht ik nog even af.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het is varierende soorten muziek dat er voorbij komen.
zie mn edit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:37 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
3 weken lang niet hoeven te werken.![]()
Zal wel wennen zijn na al die tijd 6 dagen per week werken
Kijken of ik nog een paar dagen weg kan gaan, al spaar ik mijn vakantiegeld liever op
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb hem ook maar even aangezet. Maar dit is niks voor moi
Niet eens aangekliktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Billy Joel al niets voor jou
Dan ga ik er bij deze vanuit dat je ook niet één van de linkjes die Sammie of ik de afgelopen dagen gepost heb in de DEF-SC hebben gepost hebt geluisterd
Na een dm aan mij van cable dat ie zegt m niet te gaan draaien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
Dit moet wél weer een verzoekje zijn van Possie
beetjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na een dm aan mij van cable dat ie zegt m niet te gaan draaien.
Hij loopt te fucken.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vecht niet tegen oude vrouwtjes
Possie weet dat ik hele goede herinneringen heb aan dit nummer, toen ik in de VS woonde, op een pikzwarte heldere nacht, en een collega en ik op Allegator road stonden (en ja, die krengen stonden je echt van 3ft away aan te staren), we stopten omdat we in een 'black hole' waren, een gebied waar géén lichtvervuiling was, en we zagen de net gelanceerde space shuttle overkomen. Op de autoradio (cd) dit nummer. Echt een van de meest magische momenten in mijn levenquote:
Aaah dan is het juist leukquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Possie weet dat ik hele goede herinneringen heb aan dit nummer, toen ik in de VS woonde, op een pikzwarte heldere nacht, en een collega en ik op Allegator road stonden (en ja, die krengen stonden je echt van 3ft away aan te staren), we stopten omdat we in een 'black hole' waren, een gebied waar géén lichtvervuiling was, en we zagen de net gelanceerde space shuttle overkomen. Op de autoradio (cd) dit nummer. Echt een van de meest magische momenten in mijn leven
Ik hijs voortaan meteen de witte vlagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
*mentaal al gewonnennou dat was een kort gevecht.
Nee, zoo moooooiiquote:
Durf je wel tegen mij dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vecht niet tegen oude vrouwtjes
Depends, tegenstander moeilijk in te schatten via FOK!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Durf je wel tegen mij dan?![]()
Kom de 27e langs dan testen we t ff.
Cliche of niet, heerlijk nummer!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef cablegunmaster het volgende:
Heel cliche ik weet het
Louis Armstrong - What a Wonderful world.
Ow, ik hou maar even wijzelijk mijn mondquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hijs voortaan meteen de witte vlag
Muisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Depends, tegenstander moeilijk in te schatten via FOK!
36 jaar, 80 kilo, 1.87, aikido en straatvechten verder gewoon een lompe lul met een bierpens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Depends, tegenstander moeilijk in te schatten via FOK!
Hmm, die 80KG kan overkill worden. Maar big targets are easy to hit, dus ik zeg leggoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
36 jaar, 80 kilo, aikido en straatvechten verder gewoon een lompe lul met een bierpens.
Ach Jordyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm, die 80KG kan overkill worden. Maar big targets are easy to hit, dus ik zeg leggo
Heb jij even mazzel dat ik weer nog meer ben afgevallenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm, die 80KG kan overkill worden. Maar big targets are easy to hit, dus ik zeg leggo
Dat lukt me wel. Ja, met ervaringquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel dat ik weer nog meer ben afgevallen
Als je nu je baret zou halen hoef je nog maar een kleine 70 kilo op je nek te nemen
Met lego speelde ik ook toen ik 10 was.... Wil je me met die blokjes wil gaan bekogelen ofzo...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Test me nietttquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met lego speelde ik ook toen ik 10 was.... Wil je me met die blokjes wil gaan bekogelen ofzo...
Test: Hoe zit het nu met het 1e en 6e couplet van het Wilhelmusquote:
Ik zing het 1e couplet nog hetzelfde als toen ik 10 wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Test: Hoe zit het nu met het 1e en 6e couplet van het Wilhelmus
gewoon , die zitten in het versboek? geen idee hoe ze zitten maar best relaxed denk ik?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Test: Hoe zit het nu met het 1e en 6e couplet van het Wilhelmus
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarmee?Torentjes bouwen van lego of wat?
Ik ben heul geen nigga.quote:
leggo = let's go. Duidelijk dat je 30'er bentquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben heul geen nigga.![]()
Goed ik zal t uitleggen.Jij zegt leggo, ik ken dat niet maar zie dat als lego. Dus wat gaan we doen? Lego torentjes bouwen of wat?
Wedstrijd lego torens bouwen, de hoogste wint! of de eerste die het plafond reikt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben heul geen nigga.![]()
Goed ik zal t uitleggen.Jij zegt leggo, ik ken dat niet maar zie dat als lego. Dus wat gaan we doen? Lego torentjes bouwen of wat?
meh das limbo voor onzin.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
leggo = let's go. Duidelijk dat je 30'er bent
Nog maar een paar jaar en ik ben al een 40+er...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
leggo = let's go. Duidelijk dat je 30'er bent
nog even en ik ben 30 gaat snel heb ik het gevoelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaar en ik ben al een 40+er...bedankt dat je dat er even inwrijft...
Maar goed. Nu ik weet wat t betekend, wat wil je dan doen? Matten?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaar en ik ben al een 40+er...bedankt dat je dat er even inwrijft...
Maar goed. Nu ik weet wat t betekend, wat wil je dan doen? Matten?
Ik ken krav maga en systema, kom danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
MUTE!!
Wat een kut nummer en een kut wijf wat niet zingen kan...
Sorry CableGuy...
Zo iets ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wedstrijd lego torens bouwen, de hoogste wint! of de eerste die het plafond reikt.
hij moest uit mijn systeem .quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
MUTE!!
Wat een kut nummer en een kut wijf wat niet zingen kan...
Sorry CableGuy...
Kut nummer.quote:
Hoe ouder je word hoe sneller het gaat....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nog even en ik ben 30 gaat snel heb ik het gevoel.
Eh, jah, dat kan ik bevestigen, tijd gaat sneller dan mijn herstelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe ouder je word hoe sneller het gaat....
Nu kan ik wel een hele verkeerde foute opmerking maken over 'sterretjes' maar ik ben een beschaafd meisje en post nu in R49 en niet in de DEF-SCquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sterretjes kijk ik wel middernacht
Ik heb alles geluisterd wat je tot nu toe gedraaid hebt maar doe me dat aub nooit meer aan. please!quote:
Ja , ik weet het de volgende keer zonder stemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb alles geluisterd wat je tot nu toe gedraaid hebt maar doe me dat aub nooit meer aan. please!
Linkje naar de koopsite. De officiele bedoel ikquote:
ooh....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Linkje naar de koopsite. De officiele bedoel ik
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb alles geluisterd wat je tot nu toe gedraaid hebt maar doe me dat aub nooit meer aan. please!
http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=6322458quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb bewondering voor je Possie dat je wéér dat jank nummer van Meatloaf aangehoord hebt
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=6322458
Deze cd zal het wel zijn.
Liever dat ook gewoon niet... Heb dat walgelijke nummer zo vaak aan moeten horen dat ik die stem er toch wel bij hoor als je het draait...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja , ik weet het de volgende keer zonder stem. heb hem ook zonder haar erin dan klinkt de muziek beter
Is ook een twijfel, draaienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh ja met dit nummer weet ik nooit of Skip of draaien ?
Sorry Possiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Liever dat ook gewoon niet... Heb dat walgelijke nummer zo vaak aan moeten horen dat ik die stem er toch wel bij hoor als je het draait...![]()
Serieus 10x liever een (willekeurig nummer) van meat loafquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb bewondering voor je Possie dat je wéér dat jank nummer van Meatloaf aangehoord hebt
Ow, ik had ook al 2 uur geleden moeten gaan slapen ::@quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah gaat over Adele - Skyfall .
Slaap lekker kanjer!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik had ook al 2 uur geleden moeten gaan slapen ::@
Geen probleemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
Kabeltje dank je voor het draaien![]()
Ik ga vanavond gewoon braaf mijn bed in en gewoon slapen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
Kabeltje dank je voor het draaien![]()
Ik ga vanavond gewoon braaf mijn bed in en gewoon slapen
Weet ik. Daarom juist.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom juist.
Het enige nummer dat ik behappen kan van hem is dat nummer wat ik heb aangevraagd. De rest zuigt.
heh? klinkt vervelend.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, even laatste frustratie tijdens het paffen van mijn laatste peuk kwijt raken hoor. Ik weet nu al dat die Arbo arts gaat zeggen dat mijn belastbaarheid is toegenomen
Is ook leuk, voor de rest van de wereld en dus gewoon draaien als jij dat wil. Ik skip m alleen ff als je t niet te erg vind.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]Deze kwam uit mijn mapjes power ballads dacht heh leuk
![]()
als het goed is , is dat nu voorbijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is ook leuk, voor de rest van de wereld en dus gewoon draaien als jij dat wil. Ik skip m alleen ff als je t niet te erg vind.
Geeft ook niet, werk nu 50% mijn werkgever vind dat echt het max was ik aankan, maar zo'n arbolul vindt dat omdat ik 's avond wel weer op een forum kan posten wel weer naar 75% kanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:29 schreef cablegunmaster het volgende:
ok volgende dan maar
[..]
heh? klinkt vervelend.? snap niet hoe en wat?
![]()
Muisje, ik beloof je, als je je zo uit als nu hier weet ook hij beter.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, even laatste frustratie tijdens het paffen van mijn laatste peuk kwijt raken hoor. Ik weet nu al dat die Arbo arts gaat zeggen dat mijn belastbaarheid is toegenomen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Muisje, ik beloof je, als je je zo uit als nu hier weet ook hij beter.
Stresskip, ga nu gewoon lekker slapen en morgen is er weer een mooie dag!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als het goed is , is dat nu voorbij
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft ook niet, werk nu 50% mijn werkgever vind dat echt het max was ik aankan, maar zo'n arbolul vindt dat omdat ik 's avond wel weer op een forum kan posten wel weer naar 75% kan
Mooie dagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Muisje, ik beloof je, als je je zo uit als nu hier weet ook hij beter.
Stresskip, ga nu gewoon lekker slapen en morgen is er weer een mooie dag!
Ja morgen weer een mooie dag!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooie dag![]()
Ik heb TWEE dagen verlof opgenomen om naar TWEE FOK! meets te kunnen
Zo is er morgen nooit een mooie dag....quote:
Doen! zeg ga om 6 uur hardlopen ik zit er ook aan te denken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen 08:00 op, puur om te gaan hardlopen zonder alle irritante mensen op de weg
Doen! Zoooveeel lekkerder in de vroege ochtend of in de late avond. Ik haat het als mensen me opeens raar gaan aankijken als ik loop te sprinten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Doen! zeg ga om 6 uur hardlopen ik zit er ook aan te denken.
Helaas heeft zo'n KZ mij bijna het leven gekostquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Een Arbo-arts is ook gewoon een gefrustreerde afgekeurde echte arts.
Dat heeft niemand als ambitie, maar je bent niet goed genoeg voor huisarts, dus wordt je maar arbo arts
Beetje medische termen gebruiken en "lijkbleek wegtrekken" als je een antwoord krijgt met medische termen. Veel meer doen ze nietOh ja, je laten wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |