http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=6322458quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb bewondering voor je Possie dat je wéér dat jank nummer van Meatloaf aangehoord hebt
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=6322458
Deze cd zal het wel zijn.
Liever dat ook gewoon niet... Heb dat walgelijke nummer zo vaak aan moeten horen dat ik die stem er toch wel bij hoor als je het draait...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja , ik weet het de volgende keer zonder stem. heb hem ook zonder haar erin dan klinkt de muziek beter
Is ook een twijfel, draaienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh ja met dit nummer weet ik nooit of Skip of draaien ?
Sorry Possiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Liever dat ook gewoon niet... Heb dat walgelijke nummer zo vaak aan moeten horen dat ik die stem er toch wel bij hoor als je het draait...![]()
Serieus 10x liever een (willekeurig nummer) van meat loafquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb bewondering voor je Possie dat je wéér dat jank nummer van Meatloaf aangehoord hebt
Ow, ik had ook al 2 uur geleden moeten gaan slapen ::@quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah gaat over Adele - Skyfall .
Slaap lekker kanjer!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik had ook al 2 uur geleden moeten gaan slapen ::@
Geen probleemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
Kabeltje dank je voor het draaien![]()
Ik ga vanavond gewoon braaf mijn bed in en gewoon slapen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
Kabeltje dank je voor het draaien![]()
Ik ga vanavond gewoon braaf mijn bed in en gewoon slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |