kan ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik denk hardstyle,techno en dubstep
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik denk hardstyle,techno en dubstep
Uiteraard ken ik ze nog, bij moeders hangt zelfs nog een molenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Automaten koffie....Hossel je eigen koffie zet apparaat man! Senseo op je bureau of een echt koffie zet apparaat met filters enzo. (ken je ze nog)
quote:
Als muis in een goede bui is, maalt ze haar eigen bonen, en zet nog een bakkie pleur op de ouderwetse manier, gewoon filter boven de pot en bijna kokend water schenkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:23 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik ze nog, bij moeders hangt zelfs nog een molen
Zelf heb ik Senseo wat eigenlijk prut is, maar makkelijk voor iemand alleen
Als je mij rustig wilt hebben moet je met dit soort spul aankomenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Alhoewel het mij nog meevalt dat je niet met Kraantje Pappie aankomt
80 graden is ideaal, terwijl theewater juist echt doorgekookt moet zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als muis in een goede bui is, maalt ze haar eigen bonen, en zet nog een bakkie pleur op de ouderwetse manier, gewoon filter boven de pot en bijna kokend water schenken
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je mij rustig wilt hebben moet je met dit soort spul aankomen
Lion Kingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
Van welke film is deze muziek ook al weer
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ER-regel treed in werking, niet klikken
Ja, wél koken, en ook even doorkoken (wat je in een waterkoker dus niet kan), en dan van de kook halen en koffie zettenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
80 graden is ideaal, terwijl theewater juist echt doorgekookt moet zijn.
Duh!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:23 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik ze nog, bij moeders hangt zelfs nog een molen
Zelf heb ik Senseo wat eigenlijk prut is, maar makkelijk voor iemand alleen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lion Kingdraai al de hele avond in die trend dingen
Denk ga een nummer aanvragen, zit ie stiekem toch nog online!quote:DJ Cable draait nu!
Er zijn nu 3 luisteraars!
Gup is offline, kijk op het forum.
Dat drink ik geregeld bij moeders, geen idee welke bonen, al heeft ze nu ook een Nespresso wat ook best te drinken is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duh!dat, ken je ze nog, was een garpje
Ik heb ook senseo en vind t ergens niet te zuipen maar ook ik ben ten onder gegaan aan het gemak van de senseo....![]()
![]()
![]()
Muisje heeft gewoon nog bonen (geïmporteerde) en maalt ze dagelijks voor een echt lekker bakkie koffie!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk ga een nummer aanvragen, zit ie stiekem toch nog online!
Nespresso is series 10x beter dan alle andere pads ed koffie shit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:29 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Dat drink ik geregeld bij moeders, geen idee welke bonen, al heeft ze nu ook een Nespresso wat ook best te drinken is.
Muis importeert de special editions dark brand van Stark Bucks vanuit de VS. Maar Simon Levelt heeft ook goede brandsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:29 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Dat drink ik geregeld bij moeders, geen idee welke bonen, al heeft ze nu ook een Nespresso wat ook best te drinken is.
Lakker sterk dus.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Muis importeert de special editions dark brand van Stark Bucks vanuit de VS. Maar Simon Levelt heeft ook goede brands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |