De thee wordt gebracht, dus dat scheeltquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar kom ik op mn werk echt niet aan toe!![]()
Thuis drink ik wel veel water maar op mn werk... Ik ben blij als ik er 4 (glazen water) op heb.
Thee drink ik niet, das voor mietjes die met de vrouwtjes mee willen doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:59 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
De thee wordt gebracht, dus dat scheelt![]()
En kantoorwerk met de kraan op een paar meter van mijn werkplek
De koffie zit in te kleine kopjes en is niet heet genoegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thee drink ik niet das voor mietjes die met de vrouwtjes mee willen doen.
De kraan is bij mij ook maar een paar meter van mn werk plek. Als ik nou maar eens een uurtje op mn werk plek kon blijven zonder weg geroepen te worden....
Dat vond ik ook op mijn werk. Dus regel ik een mok zodat het wel normaal drinken is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:03 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
De koffie zit in te kleine kopjes en is niet heet genoeg
Dan maar thee
Ik tik mijn thee al vaak koud naar binnen omdat ik druk ben maar ze voor de volgende komenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook op mijn werk. Dus regel ik een mok zodat het wel normaal drinken is.Temperatuur vind ik dan weer geen probleem met koffie. Ik drink t ook als het koud is.
Is het weer zo ver?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ik was even aan de foon
Ik hoor niets via de stream 404 error ?
Ow, ik moest winamp nu wél opnieuw opstartenquote:
Ik zet een bak koffie, ga aan t werk en tussen de praktijken door drink ik m op. Vaak is ie dan al koud als ik de laatste slokken neem. Dat is bikkelen en inm vind ik t niet eens vies meer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:08 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik tik mijn thee al vaak koud naar binnen omdat ik druk ben maar ze voor de volgende komen, maar koude koffie vind ik echt vies en die komt dus al lauw aan
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik moest winamp nu wél opnieuw opstarten
Ah, jij draait weerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jep. hij vond het nodig om dood te gaan .
Dit is niet possie muziek...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, jij draait weer
Met possie muziek hoor ik![]()
Ach koude thee is niet echt goor en het is automaat koffie dus die is ook niet echt geweldig als het nog wel warm is. Maar 's ochtends doe ik soms nog wel een bakkie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zet een bak koffie, ga aan t werk en tussen de praktijken door drink ik m op. Vaak is ie dan al koud als ik de laatste slokken neem. Dat is bikkelen en inm vind ik t niet eens vies meer.
Succesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
Goffer ik zit nog te stuiteren door vandaag, en moet morgen om 1000 op apél verschijnen bij de arboarts
Ik denk dat ik zo even bij spotify intune, weet dat de muziek waar ik rustig van wordt door niet veel mensen op R49 gewaardeerd wordtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Succes. dan maar iets rustigere muziek? anders
Alles komt goed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
Goffer ik zit nog te stuiteren door vandaag, en moet morgen om 1000 op apél verschijnen bij de arboarts
Tuurlijk heb net een fles wijn opengetrokken, dus die zak zal mij wel weer gaan beschuldigen van alcoholismequote:
Vertelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo even bij spotify intune, weet dat de muziek waar ik rustig van wordt door niet veel mensen op R49 gewaardeerd wordt
Automaten koffie....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:14 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ach koude thee is niet echt goor en het is automaat koffie dus die is ook niet echt geweldig als het nog wel warm is. Maar 's ochtends doe ik soms nog wel een bakkie.
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Automaten koffie....Hossel je eigen koffie zet apparaat man! Senseo op je bureau of een echt koffie zet apparaat met filters enzo. (ken je ze nog)
Ik zeg drink er nog een paar! Schijt aan die PL.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk heb net een fles wijn opengetrokken, dus die zak zal mij wel weer gaan beschuldigen van alcoholisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |