SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat is niet erg handig neequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ja, kan je wel zeggen, anders was ik niet teruggeroepen![]()
Had een van onze produktiesystemen 'onderuit' getrokken, niemand kon meer urenschrijven, declareren, verlofaanvragen, adressen wijzigen enzo
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet erg handig nee
Tevens fipo
Morgen weer een kansquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heerlijk man!Ik zat lekker te bakken.
Ik hier dus niet....Geen creme oid maar bruin worden....
![]()
Ay...quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had een van onze produktiesystemen 'onderuit' getrokken, niemand kon meer urenschrijven, declareren, verlofaanvragen, adressen wijzigen enzo
kut weer?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was gewoon Kilo-Uniform-Tango weer![]()
Zelfs te warm om naar huis te lopen, na al eerder naar huis gegaan te zijn,maar weer teruggeroepen naar het werk.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uiteraard, zelfs op slechts 40% van haar oorspronkelijke vermogen blijft Muis nog aardig presterenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Morgen weer een kans
[..]
Ay...
Wel weer goed gekomen dan ?
Ben je toch Nederlander voor hèquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kut weer?![]()
Eindelijk is het eens een beetje warm. (nog geen top weer maar toch) en men gaat al weer klagen....![]()
Wacht maar tot volgende week, 30 graden, nog meer klagende mensenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kut weer?![]()
Eindelijk is het eens een beetje warm. (nog geen top weer maar toch) en men gaat al weer klagen....![]()
[..]Doe je goed!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uiteraard, zelfs op slechts 40% van haar oorspronkelijke vermogen blijft Muis nog aardig presteren![]()
Heeft alleen een uurtje gekost
Vorig jaar ook de hele zomer geprobeerd. Ok ik ben wel bruiner nu dan vorig jaar maar echt opschieten doet t niet...quote:
Oh, ik echt nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgende week, 30 graden, nog meer klagende mensen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kut weer?![]()
quote:[..]Doe je goed!
Voor de wandeling tussen de middag en motor rijden onder de 30 km/h is het toch wel erg warmquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh, ik echt niet
30 graden tijdens Zwarte Cross
Blijven proberen dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook de hele zomer geprobeerd. Ok ik ben wel bruiner nu dan vorig jaar maar echt opschieten doet t niet...Vroegâh was ik in no time bruin...
Niet te druk maken en genoeg blijven drinkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de wandeling tussen de middag en motor rijden onder de 30 km/h is het toch wel erg warm
Maar verder is het heerlijk
Tja blijkbaar maar niet iets om trots op te zijn. Loop op mn werk ook al te prediken, hoe vaker je denkt, oh wat is t toch warm, oh bah het is warm, ga je het ook warm vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ben je toch Nederlander voor hè
I knowquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet te druk maken en genoeg blijven drinken
Dat is absoluut waar. Ik heb in de (sub)tropen gewoond/gewerkt en het is echt belangrijk dat je gewoon je tempo naar beneden schroeft en vooral veel water drinkt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet te druk maken en genoeg blijven drinken
Ach, zo is het ook wel weer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja blijkbaar maar niet iets om trots op te zijn. Loop op mn werk ook al te prediken, hoe vaker je denkt, oh wat is t toch warm, oh bah het is warm, ga je het ook warm vinden.
En dan zit ik (als ik kan) heerlijk te bakken op mn balkon!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgende week, 30 graden, nog meer klagende mensen
Nee, dit is hun eigen setquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
Cable, is dit samen met Tenacious D ?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Ik heb in de (sub)tropen gewoond/gewerkt en het is echt belangrijk dat je gewoon je tempo naar beneden schroeft en vooral veel water drinkt.
Ik spoor dus wel!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mij hoor je zelden klagen over het weer, juist als de rest van Nederland over het weer klaagt krijg ik pretlichtjes in mijn ogen. Dat 87% van Nederland DIT mooi weer noemt
Snap ik niet, die lui sporen niet
Ah okquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, dit is hun eigen set. Broer van hem niks met Tenacious D te maken
.
Ik doe mn best.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Blijven proberen dus
Anders maar zonnebank![]()
Same herequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doe mn best.
Zonnebank doe ik niet aan.Gewoon van nature anders niet.
Ja, lekker manquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan zit ik (als ik kan) heerlijk te bakken op mn balkon!Wat nou warm?
Als je in de volle zon zit en je wordt nauwelijks bruin, dan gaat een zonnebank ook niet helpen denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doe mn best.
Zonnebank doe ik niet aan.Gewoon van nature anders niet.
Klopt, al had ik vorig jaar een medestander (in de vorm van een klant) toen een collega van mij zat te klagen. Want ze vond dat het voor de oudere wel eens wat koeler mocht worden. Ik zei dat ze ouderen ook wel eens een paar weken warmte mochten tolereren aangezien ik maanden kou tolereer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ach, zo is het ook wel weer.
Maar toch zul je altijd mensen horen klagen over het weer.
Boek erbij, biertje als t kan.quote:
Ik ben wel bruiner maar t schiet niet echt op....quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je in de volle zon zit en je wordt nauwelijks bruin, dan gaat een zonnebank ook niet helpen denk ik
Dat mag maar denk jij het te kunnen oplossen dan? Ik heb t opgegeven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
@ Possie, mogen we morgen verder gaan met jouw foon screencap probleem
Ik en opgevenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat mag maar denk jij het te kunnen oplossen dan? Ik heb t opgegeven.
Het goede levenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Boek erbij, biertje als t kan.Genieten!
Herkenbaarquote:Ik ben wel bruiner maar t schiet niet echt op....Verbranden doe ik trouwens ook niet. Ik zat vandaag vanaf ±15.00 tot ongeveer 20.30 in de volle zon zonder zonnebrand.
(ok met tussen poses om even wat te pakken oid)
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ga nog even buiten zitten en een paar pilsjes nuttigen
Fijne avond nog allemaal
Gaat lukkenquote:
Later!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Fijne avond nog Stiffmeister!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Voor dit moment ben ik leegquote:
Dat was mijn middag en begin van de avond na 15.00 vandaag.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was mijn middag en begin van de avond na 15.00 vandaag.
Het is dat ik een boek heb om mn stijfje voor mn boven buren te verbergen want damn!
50 shades of grey ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was mijn middag en begin van de avond na 15.00 vandaag.
Het is dat ik een boek heb om mn stijfje voor mn boven buren te verbergen want damn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |