Ah verklaardquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zit ook nog in een andere SC en daar worden de yt linkjes over het algemeen wél bekeken voor er kritiek op gegeven wordt, dus zet Winamp op pauze, klik yt linkje aan, filmpje speelt, geen geluid. Sluit winamp af, klik linkje opnieuw aan en gewoon geluid.
Stukken beterquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met de blessures eigenlijk?
Doet mij denken aan een film, the Piano?quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stukken beterBijna geen last van
Thanks for asking
Ik kan hem spelen , alleen dan zonder begeleiding alleen dat maakt het juist zo mooi.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een film, the Piano?
Oh maakt niet uit johquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ja, was in ene omdat je over je knie begon dat ik bedacht dat jij die blessures had, en ik het onachtzaam vond dat ik daar de laatste tijd niet meer naar geinformeerd heb
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kan hem spelen , alleen dan zonder begeleiding alleen dat maakt het juist zo mooi.
over de film gesproken best lastig om 1-2-3 op te zoeken. want hij maakt piano stukken en dat de film net zo heet. ff op imdb kijken.
![]()
The Piano (2007) - IMDb ?![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kan hem spelen , alleen dan zonder begeleiding alleen dat maakt het juist zo mooi.
over de film gesproken best lastig om 1-2-3 op te zoeken. want hij maakt piano stukken en dat de film net zo heet. ff op imdb kijken.
![]()
The Piano (2007) - IMDb ?![]()
Hmm dit zijn beiden andere die ik in gedachten had. Er is ook zo'n oorlogsfilm die Piano heet. Dacht ik althansquote:
The Pianist (2002) - IMDbquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hmm dit zijn beiden andere die ik in gedachten had. Er is ook zo'n oorlogsfilm die Piano heet. Dacht ik althans
The pianist is mooiquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Pianist The Pianist (2002) - IMDb
Die films ken ik wel ;@
Die ja! Piano/pianist, bijna hetzelfdequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Pianist The Pianist (2002) - IMDb
Die films ken ik wel ;@
Hij heeft niet de soundtrack gedaan van die film die je bedoelt, wel van Intouchables. Maar het geluid is wel van dezelfde strekking.quote:
Dan mute je ipv dat je m op pauze zet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Sorry, moest even winamp afsluiten, ben nu weer ingetuned.
Typisch trouwens als ik R49 in Winamp op pauze zet krijg ik geen geluid bij yt-filmpjes.
heel typisch hoe het gemaakt is dat welquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hij heeft niet de soundtrack gedaan van die film die je bedoelt, wel van Intouchables. Maar het geluid is wel van dezelfde strekking.
Ah, dus mijn associatie was correct met een film was correct. Intouchables had ik niet zo snel gelinkt terwijl ik de originele toch al meerdere malen gezien heb. Dank je messyquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hij heeft niet de soundtrack gedaan van die film die je bedoelt, wel van Intouchables. Maar het geluid is wel van dezelfde strekking.
Negatief, || is pauze, en aangezien mijn windows-geluidjes nog wél werken weet ik dat het géén mute is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mute je ipv dat je m op pauze zet.
Dan ken je mijn muziek smaak nog nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heel typisch hoe het gemaakt is dat wel. Mijn sets zijn ook meestal half rond film muziek gebasseerd of iets in die strekking omdat het best mooie muziek is. Dat vind ik dus ook van klassieke muziek en andere zooi
Mijn smaak is best apart
Hij bedoelt dat je winamp mutequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Negatief, || is pauze, en aangezien mijn windows-geluidjes nog wél werken weet ik dat het géén mute is.
Noop negatief. Net yt gestart, geluid gewoon door jouw gepraat heen, druk op || Pause Playback in Winamp en beiden géén geluid, windows geluidjes doen het nog wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je winamp muteKijken of ie het dan wel doet
Apart.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop negatief. Net yt gestart, geluid gewoon door jouw gepraat heen, druk op || Pause Playback in Winamp en beiden géén geluid, windows geluidjes doen het nog wel.
Mijn gepraat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop negatief. Net yt gestart, geluid gewoon door jouw gepraat heen, druk op || Pause Playback in Winamp en beiden géén geluid, windows geluidjes doen het nog wel.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn gepraat?
Hmmz, en als je in winamp nu het geluid uit zet ipv op pauze drukt?
Dat was dus Possie's oplossingquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tot die briljante ingeving was ik zojuist ook al gekomen, dan gaat het goed
Jij drukt op pauze play in winamp. Snapte je toch niet wat ik bedoelde. Zet het geluit op 0% in winamp. Blijf van de pauze knop af. Doet ie t dan wel in yt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, had ik possie verkeerd begrepen, dacht dat hij dacht dat ik het geluid van mijn laptop mute, trek nu gewoon de geluidsdinges van Winamp helemaal naar links.quote:
Gamma!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mute je ipv dat je m op pauze zet.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij drukt op pauze play in winamp. Snapte je toch niet wat ik bedoelde. Zet het geluit op 0% in winamp. Blijf van de pauze knop af. Doet ie t dan wel in yt?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn gepraat?
Hmmz, en als je in winamp nu het geluid uit zet ipv op pauze drukt?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
quote:
Soms is muis heel erg blond en domquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet de enige was die dat in de gaten had!
Ik denk ik zeg ff dat jij daarmee kwam, voordat iemand denkt dat ik met de eer ga strijken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet de enige was die dat in de gaten had!
Ach dat ben ik met modern spul.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms is muis heel erg blond en dom
Top maar zo denken we hier niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg ff dat jij daarmee kwam, voordat iemand denkt dat ik met de eer ga strijken.
weet ik ook niet . screencapture op de telefoon een goedequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach dat ben ik met modern spul.Hoe vind ik in hemelsnaam een screencap in mn telefoon....
Just sayin'quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top maar zo denken we hier niet.Ik iig niet.
Op de knop onderaan en de uitknop tegelijk drukken is het meestal, die 3 seconden ongeveer ingedrukt houdenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach dat ben ik met modern spul.Hoe vind ik in hemelsnaam een screencap in mn telefoon....
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg ff dat jij daarmee kwam, voordat iemand denkt dat ik met de eer ga strijken.
Ik ook nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top maar zo denken we hier niet.Ik iig niet.
Ja, zover was Possie al, maar op mijn foon heb ik als ik die aansluit op de PC keurig een folder screencaptures staan, die heeft hij dus blijkbaar niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Op de knop onderaan en de uitknop tegelijk drukken is het meestal, die 3 seconden ongeveer ingedrukt houden
Die krijg je vaak ook pas als je ze daadwerkelijk gemaakt hebtquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zover was Possie al, maar op mijn foon heb ik als ik die aansluit op de PC keurig een folder screencaptures staan, die heeft hij dus blijkbaar niet.
OMG, het zal toch níet zo zijn dat hij nog niet eens een screencap gemaakt heeftquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Die krijg je vaak ook pas als je ze daadwerkelijk gemaakt hebt
Die is dus niet te vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weet ik ook niet . screencapture op de telefoon een goede.
Geen ideequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG, het zal toch níet zo zijn dat hij nog niet eens een screencap gemaakt heeft![]()
Bij mij komen ze gewoon bij de andere foto'squote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG, het zal toch níet zo zijn dat hij nog niet eens een screencap gemaakt heeft![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Die krijg je vaak ook pas als je ze daadwerkelijk gemaakt hebt
Mn foon zei, screencap (of hoe hij dat noemt) gemaakt en daar en daar opgeslagen. Voor ik zag waar, was t al weer weg. Maar gemaakt is ie zeker wel!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is dus niet te vinden.Ben met muisje er al even over bezig via dm.
Zij maakt een foutje mbt winamp maar ondertussen is ze mij dus aan het helpen hoe ik die screencap kan vinden op mn foon via de dm.
Hij staat niet in je fotomap, daar staan de mijne namelijk welquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Mn foon zei, screencap (of hoe hij dat noemt) gemaakt en daar en daar opgeslagen. Voor ik zag waar was t al weer weg. Maar gemaakt is ie zeker wel!Zo dom ben ik nou ook weer niet.
Hij had al gezegd dat het maken van de screencap gelukt was, dus ging daar vanuit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee
Ik kreeg pas die map toen ik er daadwerkelijk 1 gemaakt had ook hoor
En dan staat hij gewoon in het fotomapje
Nope daar staat niets...quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij staat niet in je fotomap, daar staan de mijne namelijk wel
Dan staat hij in je fotomapquote:
Je ziet hem ook niet bovenin je balk staan nog? Waar ook je updates enzo aangegeven wordenquote:
Hmmz, vreemd. Volgens mij komen screencaps bij alle android telefoons in de Galerij. Bij de S2 in ieder geval welquote:
S1 bij mij ook toen, de S3 ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmz, vreemd. Volgens mij komen screencaps bij alle android telefoons in de Galerij. Bij de S2 in ieder geval wel
Galerij wél (ik heb een Ace), maar op de SD kaart zijn het twee aparte folders.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmz, vreemd. Volgens mij komen screencaps bij alle android telefoons in de Galerij. Bij de S2 in ieder geval wel
Oh dat zou kunnen, dat weet ik nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Galerij wél (ik heb een Ace), maar op de SD kaart zijn het twee aparte folders.
Nope....quote:
Staat niets....quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Je ziet hem ook niet bovenin je balk staan nog? Waar ook je updates enzo aangegeven worden
Dan is hij ws niet goed opgeslagenquote:
Ach het zal de 1e bug niet zijn die ik merk aan dit klote ding....quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thx en latersquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:18 schreef Kally het volgende:
http://androidworld.nl/ni(...)-zonder-root/?page=2
Kijk dit maar, nu ben ik echt weg, succes met zoeken
Mijn foon aangesloten op de PC (op foon dus file share aangezet)quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach het zal de 1e bug niet zijn die ik merk aan dit klote ding....![]()
Ik had nooit een sf moeten nemen...
Misschien moet je 'm eens updatenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach het zal de 1e bug niet zijn die ik merk aan dit klote ding....![]()
Ik had nooit een sf moeten nemen...
Geen idee, ik zou het even checken als ik jou wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doet ie dat niet automatisch via wifi?![]()
Dit staat er in mn camera dir :
[ afbeelding ]
Dit bij mij :quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn foon aangesloten op de PC (op foon dus file share aangezet)
[ afbeelding ]
In DCIM staan de foto's
in ScreenCaptures de caps
Faal heh?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
En meneer de DJ:
OST = Original Soundtrack
Kan de beste overkomenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
DCIM Lost.DIR even doorkijken dan heb je de meeste kans op fotos.
[..]
Faal heh?![]()
Avond Stifquote:
DCIM zat ik in bij dat plaatje dat ik aan jou poste, 1 dir en dat was camera. LOST.DIR is leeg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
DCIM Lost.DIR even doorkijken dan heb je de meeste kans op fotos.
[..]
Faal heh?![]()
Hier nog 1! Wat kan ik hier van genieten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
En wat was het heerlijk weer vandaag.
Mooi een groot deel van de dag in de zon zitten bakken
En aan het eind van de middag maar verder gegaan met Breaking Bad kijken
Je hebt gelijk .quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
Insert kampvuur, drank en dansende mensen met deze muziek.
Klinkt toch alsof jouw foon op de een of andere manier niet lekker 'mount' aan je PC, als je met je foon al foto's gemaakt hebt kan de DCIM folder niet leeg zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
DCIM zat ik in bij dat plaatje dat ik aan jou poste, 1 dir en dat was camera. LOST.DIR is leeg.
Damn 47,5quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier nog 1! Wat kan ik hier van genieten.Het was in mn hoekje (achter een muurtje vol in de zon en uit de wind) op een gegeven moment 47,5 graden!
![]()
Ben all1 niet echt veel bruiner geworden volgens mij.
Zelden, maar tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk .
[..]bier en mede!
![]()
ach mijn maakte ook foto's maar sloeg ze niet op. dan had ik ze "geshared" maar dan had hij ze niet goed opgeslagen als ik ze wou uploadden .quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt toch alsof jouw foon op de een of andere manier niet lekker 'mount' aan je PC, als je met je foon al foto's gemaakt hebt kan de DCIM folder niet leeg zijn.
Ach lekker drankje erbij. Cola kan ookquote:
't was gewoon Kilo-Uniform-Tango weerquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
En wat was het heerlijk weer vandaag.
Mooi een groot deel van de dag in de zon zitten bakken
En aan het eind van de middag maar verder gegaan met Breaking Bad kijken
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was gewoon Kilo-Uniform-Tango weer![]()
Zelfs te warm om naar huis te lopen, na al eerder naar huis gegaan te zijn,maar weer teruggeroepen naar het werk.
Ik had een foutje gemaaktquote:
Als ik foto's maak is die dat ook niet maar die leeg ik iedere keer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt toch alsof jouw foon op de een of andere manier niet lekker 'mount' aan je PC, als je met je foon al foto's gemaakt hebt kan de DCIM folder niet leeg zijn.
Oh oh oh.quote:
IJsthee van de Aldiquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach mijn maakte ook foto's maar sloeg ze niet op. dan had ik ze "geshared" maar dan had hij ze niet goed opgeslagen als ik ze wou uploadden .
[..]
Ach lekker drankje erbij. Cola kan ook![]()
Heerlijk man!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Damn 47,5
Ik kan hier wel een verschil in kleur zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |