SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo
Weer een ongeluk gebeurd op de weg naar huis.
En waarschijnlijk kan ik fluiten naar mijn verzekeringsgeld, tegenpartij ontkent dat hij mij afsneedt![]()
Dat snap ik.... maar is daar niets aan te doen dan?quote:
Ja die gast ontvoeren en z'n bankrekening plunderenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik.... maar is daar niets aan te doen dan?
Doe je best!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die gast ontvoeren en z'n bankrekening plunderen.
Het loopt al via rechtsbijstand. Ik hoop dat er beelden zijn, dat zou een hoop schelen. Juridisch loket is ook nog een idee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rechtsbijsrand.... juridisch loket.
Niet zomaar af laten schepen
Waar dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer de thermometer gaf net 47,5 C aan.Snel weer naar buiten. Tot straks mss.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij op mn balkon, uit de wind, vol in de zon.
Ga er snel weer zitten.
Correct de 27equote:
Las het over het ongeval. Kan je trouwens jouw verzekering niet morgen even bellen en vragen wat je in dit geval moet/kunt doen?quote:
Morgen ga ik sowieso even bellen voor die beelden van Rijkswaterstaat, dat mogen zij ook lekker gaan uitzoeken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Las het over het ongeval. Kan je trouwens jouw verzekering niet morgen even bellen en vragen wat je in dit geval moet/kunt doen?
Goed dat je belt. Wel vervelend dit soort dingenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen ga ik sowieso even bellen voor die beelden van Rijkswaterstaat, dat mogen zij ook lekker gaan uitzoeken.
Verder kan ik weinig doen denk ik, contactpersoon van de rechtsbijstand gaat volgende week pas weer de tegenpartij bellen, omdat het dan alweer een paar weken geleden is dat zij hebben gereageerd.
Behoorlijk; het duurt al ruim 3 maandenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat je belt. Wel vervelend dit soort dingen
Belachelijk gewoon, en wat een asociale klootzak zegquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behoorlijk; het duurt al ruim 3 maanden
Ik voelde 'm al aankomen toen hij zei "Hier heb je mijn kaartje, neem later maar contact op om het schadeformulier in te vullen". Toen nog wel het schadeformulier ingevuld en ondertekend, maar alsnog zegt hij dat hij niet de schuldige isquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon, en wat een asociale klootzak zeg
Ik hoop het ook voor je ja, misselijke mensen heb je tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik voelde 'm al aankomen toen hij zei "Hier heb je mijn kaartje, neem later maar contact op om het schadeformulier in te vullen". Toen nog wel het schadeformulier ingevuld en ondertekend, maar alsnog zegt hij dat hij niet de schuldige is
Ik hoop echt dat er beelden van Rijkswaterstaat zijn
Blijkt uit het schadeformulier dat hij schuldig is?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik voelde 'm al aankomen toen hij zei "Hier heb je mijn kaartje, neem later maar contact op om het schadeformulier in te vullen". Toen nog wel het schadeformulier ingevuld en ondertekend, maar alsnog zegt hij dat hij niet de schuldige is
Ik hoop echt dat er beelden van Rijkswaterstaat zijn
Thanksquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je ja, misselijke mensen heb je toch
Voor zover ik mij kan herinneren, ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkt uit het schadeformulier dat hij schuldig is?
Dat wilde ik ook net vragen. Verder is het toch primair een zaak voor de verzekeraars onderling. Waarschijnlijk heeft die andere vent al meerdere schades of zo gereden, dus ziet nu problemen met zijn no claim of zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkt uit het schadeformulier dat hij schuldig is?
Dat heeft hij toch al schuld bekend, waarom moet jij dan bewijzen dat hij schuldig is?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor zover ik mij kan herinneren, ja.
Oh en gefeliciteerd![]()
Ja, dat is dus ook het laatste wat de rechtsbijstand heeft gestuurd naar de verzekering van die man. Heel simpel in mijn ogen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al schuld bekend, waarom moet jij dan bewijzen dat hij schuldig is?
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen. Verder is het toch primair een zaak voor de verzekeraars onderling. Waarschijnlijk heeft die andere vent al meerdere schades of zo gereden, dus ziet nu problemen met zijn no claim of zo.
Ik heb zelfs een keer iemand geraakt op een parkeerterrein, was wel mijn schuld, want ik keerde een vak in en hij was er heel dicht achter gekropen. Mijn vriendin was getuigen tegen mij, allemaal geen probleem, maar die wilde per sé geen schade formulier invullen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen. Verder is het toch primair een zaak voor de verzekeraars onderling. Waarschijnlijk heeft die andere vent al meerdere schades of zo gereden, dus ziet nu problemen met zijn no claim of zo.
Ik snap ook niet waarom jouw maatschappij dit niet regelt, daar betaal je toch premie voor. Prutsers!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is dus ook het laatste wat de rechtsbijstand heeft gestuurd naar de verzekering van die man. Heel simpel in mijn ogen.
Ik vind het sowieso raar dat ik moet bewijzen dat hij schuldig is, waarom moet je niet bewijzen dat je onschuldig bent?
[..]
Ja dat denk ik dus ook.
Ja, zoiets is mijn broer ook overkomen, maar die vent trok direct een portemonee en gaf mijn broer fl. 2000,-quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer iemand geraakt op een parkeerterrein, was wel mijn schuld, want ik keerde een vak in en hij was er heel dicht achter gekropen. Mijn vriendin was getuigen tegen mij, allemaal geen probleem, maar die wilde per sé geen schade formulier invullen.
Hb er op aangedrongen, voor leasemaatschappij, bleek het een gestolen auto.
Ja wordt het ook, maar wilde niet dat die kerel door zou geven dat ik was weggereden zonder melding bla bla. Dus gewoon netjes met formulier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zoiets is mijn broer ook overkomen, maar die vent trok direct een portemonee en gaf mijn broer fl. 2000,-
Ik zelf heb een keer schade gereden aan een andere auto, was ook gezien. Keurig briefje onder de voorruit van die gast, met ook het huisnummer van de getuige. Nooit meer iets van vernomen. En mijn auto is gewoon door de leasemaatschappij gerepareerd.
quote:
Ja vertel hun dat evenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom jouw maatschappij dit niet regelt, daar betaal je toch premie voor. Prutsers!
Ah, dat is wel slim ja. Ik ramde een geparkeerde auto, dus de tegenpartij kon geen sf ondertekenen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wordt het ook, maar wilde niet dat die kerel door zou geven dat ik was weggereden zonder melding bla bla. Dus gewoon netjes met formulier.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb 1x een schadeformulier in moeten vullen omdat een klapjosti in een Audi mij inhaalde en vervolgens al terug op mijn weghelft wilde toen hij mij nog niet voorbij was. Schampt die lul m'n zijkant.Alleen was ik zo verbouwereerd en gestresst en had geen idee wat ik waar in moest vullen en wat ik moest doen dat ik het zo in heb gevuld dat ik hem niks verweet. Gelukkig hij mij ook niet en er was geen grote schade, paar krasjes, maar toch. Weer wat geleerd.
Vriendin van me had ook ooit schade aan haar auto, die stond geparkeerd. Netjes briefje onder ruitenwisser met telefoonnummer. Belt ze op.
Is het Seth Gaaikema.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb 1x een schadeformulier in moeten vullen omdat een klapjosti in een Audi mij inhaalde en vervolgens al terug op mijn weghelft wilde toen hij mij nog niet voorbij was. Schampt die lul m'n zijkant.Alleen was ik zo verbouwereerd en gestresst en had geen idee wat ik waar in moest vullen en wat ik moest doen dat ik het zo in heb gevuld dat ik hem niks verweet. Gelukkig hij mij ook niet en er was geen grote schade, paar krasjes, maar toch. Weer wat geleerd.
Vriendin van me had ook ooit schade aan haar auto, die stond geparkeerd. Netjes briefje onder ruitenwisser met telefoonnummer. Belt ze op.
Is het Seth Gaaikema.
Ik heb zelfs een schadeformulier ingevuld toen ik een kant van mijn auto praktisch openscheurde aan amper zichtbare betonblokken. Ik heb de schuld aan de gemeente gegevenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:18 schreef Cee het volgende:
quote:Vriendin van me had ook ooit schade aan haar auto, die stond geparkeerd. Netjes briefje onder ruitenwisser met telefoonnummer. Belt ze op.
Is het Seth Gaaikema.
Ben nog even heel holland bakt van gisteren aan het afkijken. Daarna tune ik inquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik draai nu op de radio.
Welke kant we met de muziek op gaan? Geen ideeiets alternatiefs.
Agalloch - hollow stone
[ afbeelding ]
Leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben nog even heel holland bakt van gisteren aan het afkijken. Daarna tune ik in
Ik zit in meerdere topicsquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
The prodigy - Spitfirelekkere rustige avond op fok als ik het zo lees
. iedereen lekker buiten met dit weer.
Noop zit binnen, nog 20 minuutjes denk ik dan kan ik intunenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
The prodigy - Spitfirelekkere rustige avond op fok als ik het zo lees
. iedereen lekker buiten met dit weer.
Ah okayquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop zit binnen, nog 20 minuutjes denk ik dan kan ik intunen
Betalen ze ook je kaartje?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
Ik word uitgenodigd voor een verjaardagsfeest in de USA
Nee, dus ik zeg maar neequote:
Dat overkomt mij nog ieder jaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
Ik word uitgenodigd voor een verjaardagsfeest in de USA
Ja oke, maar deze knul woont in Nederlandquote:
quote:
Aardige mensen dat wel , dat ze je uitnodigen. maar, zolang ze me niet financieel helpen om er heen te komen ga ik niet 700 euro besteden voor een enkele verjaardag.quote:
Dus ik begrijp dat hij je uitnodigd voor een verjaardag die afspeelt in Amerika?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, maar deze knul woont in Nederland
Ik denk aangezien hij afgestudeerd is, dat hij daar een paar maanden zitquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Aardige mensen dat wel , dat ze je uitnodigen. maar, zolang ze me niet financieel helpen om er heen te komen ga ik niet 700 euro besteden voor een enkele verjaardag.
[..]
Dus ik begrijp dat hij je uitnodigd voor een verjaardag die afspeelt in Amerika?Kan dat niet in NL?
![]()
Oh, das wel bijzonderquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, maar deze knul woont in Nederland
Vorig jaar werd die vriendin 40, en bood aan mijn ticket te betalen. Maar zij vierde net haar verjaardag in het weekend dat ik moest werken, en 'even naar NYC vliegen' paste niet in de planning van mijn werkquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Aardige mensen dat wel , dat ze je uitnodigen. maar, zolang ze me niet financieel helpen om er heen te komen ga ik niet 700 euro besteden voor een enkele verjaardag.
[..]
Dus ik begrijp dat hij je uitnodigd voor een verjaardag die afspeelt in Amerika?Kan dat niet in NL?
![]()
Hoeveel mensen verwacht hij op z'n feestje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk aangezien hij afgestudeerd is, dat hij daar een paar maanden zit
Geen ideequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoeveel mensen verwacht hij op z'n feestje.
Ik keek net in je profiel, je klinkt jonger, stemgeluid alleen hoorquote:
Hello sisquote:
Daar kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef Kally het volgende:
Ik keek net in je profiel, je klinkt jonger, stemgeluid alleen hoor
Ohhh ja hij was leuk...volgende week meekijken en het topic in Culquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ach wat, ik kijk morgen de rest wel van heel holland bakt
ingetuned
Ook even in profiel gekeken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Ik keek net in je profiel, je klinkt jonger, stemgeluid alleen hoor
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen. Ik zal eens wat lagere stem opzetten. ik ben zo oud als mijn profiel me zegt
. Ik klier alleen veel
Ja, nu voel ik me oudquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook even in profiel gekeken.
hij is toch ook nog jong
* Uccie gaat even spiekenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen. Ik zal eens wat lagere stem opzetten. ik ben zo oud als mijn profiel me zegt
. Ik klier alleen veel
Ben ik helemaal mee opgehouden, topics gaan te snel waardoor ik de helft van de programma's mis. Ik kijk nu eigenlijk alles 'vertraagt'quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohhh ja hij was leuk...volgende week meekijken en het topic in Cul
Die gaat niet zo heel erg snel, en je krijgt leuke kooktipsquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee opgehouden, topics gaan te snel waardoor ik de helft van de programma's mis. Ik kijk nu eigenlijk alles 'vertraagt'
Geen idee hoe jong je bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie gaat even spiekengodv... voelt me nog steeds oud
quote:
iets minder jong dan jijquote:
Doe mij dan eens even een linkjequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die gaat niet zo heel erg snel, en je krijgt leuke kooktips
Ik zit er nog tussenin, omdat ik zo belachelijk veel jonger word geschatquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ben vandaag trouwens bij de kapper geweest, en ik realiseerde mij in ene dat als je jong bent je graag ouder geschat wilt worden dan je bent, nu ben ik 'op leeftijd' en begin te glunderen als mensen mij jonger schatten
Klopt, gelukkig word ik dat nogquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ben vandaag trouwens bij de kapper geweest, en ik realiseerde mij in ene dat als je jong bent je graag ouder geschat wilt worden dan je bent, nu ben ik 'op leeftijd' en begin te glunderen als mensen mij jonger schatten
Nou goedequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe mij dan eens even een linkje
Goede kook/baktips ben ik altijd voor in
CUL / Heel Holland Baktquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe mij dan eens even een linkje
Goede kook/baktips ben ik altijd voor in
Teletubbie hierquote:
Nu ben ik geneigd je Dipsy te gaan noemenquote:
Thanks even gebookmarked, kan leuk leesvoer zijn voor in de busquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
CUL / Heel Holland Bakt
hier vanaf het begin
Ja daar heb ik dan weer echt geen geduld voor...die molleux maak ik blijkbaar heel vaak, alleen wist ik niet dat het zo heettequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef Cee het volgende:
Ik zag gisteren voor het eerst Heel Holland Bakt. Boh. Die bombes.![]()
we hebben genoeg bassen in het koorquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Zingen doe ik nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we hebben genoeg bassen in het kooralleen een vrouwelijke?
die hebben we nog niet .
Kally is heul geen bas, hoor ze klinkt als een zwoele doorrookte altquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we hebben genoeg bassen in het kooralleen een vrouwelijke?
die hebben we nog niet .
Oh, ook goedquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kally is heul geen bas, hoor ze klinkt als een zwoele doorrookte alt
nou doe de groeten aan basquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Zingen doe ik niet
Ik praat alleen met een bas
Dat is ook weer iets anders.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kally is heul geen bas, hoor ze klinkt als een zwoele doorrookte alt
Volgens buienradar word het de 27, 28 graden, komt de wind uit het zuiden (2) en is er 55% kans op regen. Zoals je weet zit er een balkon vlak boven mijn balkondeuren en dus kan de BBQ droog staan. Mocht dat niet baten zet ik de elektrische wel aan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal je zien dat het vanaf volgende week vrijdag gaat regenen en koud wordt
Ik hoor net dat hij Alt heetquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou doe de groeten aan bas.
[..]
Dat is ook weer iets anders.![]()
Nee hij gaat alleen maar op vakantiequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk aangezien hij afgestudeerd is, dat hij daar een paar maanden zit
Ik heb daar ook geen geduld voor. Ik wil een toverstokje en een bord en als ik met dat stokje naar het bord wijs en BOMBE! roep wil ik een bombe op m'n bord.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer echt geen geduld voor...die molleux maak ik blijkbaar heel vaak, alleen wist ik niet dat het zo heette
Dat kan ookquote:
Ik was melting aan het plagen, die loopt al een week te vragen of ik uit de pluim kan halen wat het weer volgend weekend wordtquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Volgens buienradar word het de 27, 28 graden, komt de wind uit het zuiden (2) en is er 55% kans op regen. Zoals je weet zit er een balkon vlak boven mijn balkondeuren en dus kan de BBQ droog staan. Mocht dat niet baten zet ik de elektrische wel aan.
Die soezentoren wil ik wel maken voor de kerst...heb een heel leuk idee gekregen ervoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen geduld voor. Ik wil een toverstokje en een bord en als ik met dat stokje naar het bord wijs en BOMBE! roep wil ik een bombe op m'n bord.
Ik was gelukkig al iets zoets aan het eten toen ik keek anders was ik linea recta naar de AH gefietst om de gebakafdeling te plunderen.
Ik wil geen regen, ik wil naar het strand, vakantiequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Volgens buienradar word het de 27, 28 graden, komt de wind uit het zuiden (2) en is er 55% kans op regen. Zoals je weet zit er een balkon vlak boven mijn balkondeuren en dus kan de BBQ droog staan. Mocht dat niet baten zet ik de elektrische wel aan.
Da's ook geen molleux maar gewoon een chocolade soufflequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer echt geen geduld voor...die molleux maak ik blijkbaar heel vaak, alleen wist ik niet dat het zo heette
Had ook gekund ja. Maar net als t jaar daarvoor op vakantie, ook weer met Patje enzo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ook
Ik dacht net als vorig jaar misschien werken
Souffle is toch met eiwitten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's ook geen molleux maar gewoon een chocolade souffle
Ahh das wel tof dan, en nee snap ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Had ook gekund ja. Maar net als t jaar daarvoor op vakantie, ook weer met Patje enzo.
Ik denk dat ik ook maar niet naar z'n verjaardag ga
eeuhm... uit je doos? nou ik denk ... bewolkt.. misschien zonnig. maar 60% kans op bewolking. gewoon een sombere dag deze volgende week. savonds opklaringen. misschien regen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was melting aan het plagen, die loopt al een week te vragen of ik uit de pluim kan halen wat het weer volgend weekend wordtbuitenpostje
Netjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
Heul mn woonkamer gedeelte is schoonIk kan weer naar buiten kijken door mn balkondeuren als ze dicht zitten enzo. Vitrine kast staat te glimmen in de hoek!
Thx lieve collega!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was melting aan het plagen, die loopt al een week te vragen of ik uit de pluim kan halen wat het weer volgend weekend wordtbuitenpostje
Uh, heb ik blijkbaar niet opgelet, gaan er géén eieren in de Molleux?quote:
Jij gaat de komende week echt wel naar het strand kunnen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil geen regen, ik wil naar het strand, vakantie
Hoi
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
Heul mn woonkamer gedeelte is schoonIk kan weer naar buiten kijken door mn balkondeuren als ze dicht zitten enzo. Vitrine kast staat te glimmen in de hoek!
Thx lieve collega!
Nou volgens mij choco, boter, suiker en bloem oh wacht wel eigeelquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, heb ik blijkbaar niet opgelet, gaan er géén eieren in de Molleux?
Ik ga niet rustig, ik ga gewoon naar de Hoek, vinden de kids leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gaat de komende week echt wel naar het strand kunnen!![]()
Bij het Savornin Lohmanplein in Den Haag door lopen naar het strand. Als je dan op het strand bent naar rechts en een stuk door lopen. Heerlijk rustig is het daar!
Hoi Hoi
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eeuhm... uit je doos? nou ik denk ... bewolkt.. misschien zonnig. maar 60% kans op bewolking. gewoon een sombere dag deze volgende week. savonds opklaringen. misschien regen.maar overdag niet zo mooi weer. deze dag volgende week (blinde gok ).
nou schrijf het op en bericht me over een week want ik ben het dan allang vergeten .quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de weer pluim, maar koffiedik kijken of jouw methode is betrouwbaarder
Zoals zij bezig was vandaag gok ik dat het schoner is dan menig woonkamer. Niet alleen die van jou.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan is jouw woonkamer schoner dan de mijne
Oh jammer. Probeerde je naar t naaktstrand te lokken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet rustig, ik ga gewoon naar de Hoek, vinden de kids leuk
Subtielquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh jammer. Probeerde je naar t naaktstrand te lokken.
I know, maar ik ben niet geheel een blondjequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
I know, maar ik ben niet geheel een blondje
Nee ik werk gewoon nogquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand al wezen zwemmen deze week?
Zo zin in om met een groepje te gaan zwemmen.
Zwemmen...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand al wezen zwemmen deze week?
Zo zin in om met een groepje te gaan zwemmen.
Ik wil vakantie werk.quote:
Oh...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zwemmen...Daar word je moe van man!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zwemmen...Daar word je moe van man!
Elke dag lastig vallen of ze al wat hebben. Daarmee val je hun lastig en toon je dat je echt graag wil werken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik wil vakantie werk.
Morgen nog maar weer bellen naar het uitzendbureau GEEF ME WERK!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh...maar strand water... kliederen in het water.
![]()
Het is schoner dan niet troebel waterquote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal best maar in helder water kan ik tenminste zien of er lijken of monsters of roestige fietsen of vissen of, nog erger, DROLLEN zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is schoner dan niet troebel water
Ditquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou jah baantjes trekken is dan ook zooooooo interessant!dan voel ik me gelijk 65+!
Strand vind ik niks en eehm dat water.... Lekker al dat zout en zand op je lijf en in een evt wondje of blaar die je net hebt opgelopen... Geef mij mn balkon maar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh...maar strand water... kliederen in het water.
![]()
Goffer, baantjes trekken is het enige naast wandelen wat ik op dit moment mag doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou jah baantjes trekken is dan ook zooooooo interessant!dan voel ik me gelijk 65+!
Best leuke cdquote:
Tja je moet iets over hebben voor je kids.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga volgende week echt wel duiken hoor, in het nog koude water
Ja voormaligquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Hugh Laurie is van the Black Adder serie
Nee hoor van A bit of Fry and Lauriequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Hugh Laurie is van the Black Adder serie
Ik wist het welquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Poosje terug was hij bij The Graham Show. Ik verbaasde mij dat hij muziek maakte
Eensch, moest wel lachen dat een Brit de rol kreeg voor een Amerikaanse M.D.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja voormaligmaar House M.D heeft hij briljant gespeeld.
Harry James Angus - While You're Still sleeping
Alsof die met mij gezien willen wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja je moet iets over hebben voor je kids.
Ik onder meerderequote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof die met mij gezien willen worden
Veel Britten in Amerikaanse series waar ik pas laat achter kom dat het Britten zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, moest wel lachen dat een Brit de rol kreeg voor een Amerikaanse M.D.
Het is de rosé zeg ik jequote:
Omdat puberen enzulksquote:
Maar andersom lukt het de Amerikanen níet om een goed Brits of nog erger Iers accent te produceren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel Britten in Amerikaanse series waar ik pas laat achter kom dat het Britten zijn.
Dan gaan ze Australisch praten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar andersom lukt het de Amerikanen níet om een goed Brits of nog erger Iers accent te produceren.
aye pallquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gaan ze Australisch praten.Oy oyyy maaayte.
Ja nu zit ik met een ierse film (2 delig ) over 2 personen die een pub redden van de russische maffia en keihard Ass kicken. maar ik ben de naam van de film kwijt. Bad ass Ierse filmquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar andersom lukt het de Amerikanen níet om een goed Brits of nog erger Iers accent te produceren.
Eh, 't is denk ik géén oorlogsfilm, want van deze omschrijving kan ik niets makenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja nu zit ik met een ierse film (2 delig ) over 2 personen die een pub redden van de russische maffia en keihard Ass kicken. maar ik ben de naam van de film kwijt. Bad ass Ierse film. die in de naam van de kerk doodden.
Is niet erg ik vind hem welquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, 't is denk ik géén oorlogsfilm, want van deze omschrijving kan ik niets maken
The Boondock Saintsquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, 't is denk ik géén oorlogsfilm, want van deze omschrijving kan ik niets maken
Auw... dat wil je ook niet . Succes morgen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even serie kijken en dan duiken, morgen wordt er weer in mijn rug geharkt
Have fun en slaap lekker alvastquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even serie kijken en dan duiken, morgen wordt er weer in mijn rug geharkt
Juist wel, tattooquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Auw... dat wil je ook niet . Succes morgen!
Doei zusquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Kally het volgende:
Goed idee, doe ik ook gelijk evenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
Even mn planten op mn balkon water geven. Zon is weg dus ik denk dat sommige snakken naar water. brb
Dat is heel apart!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Sorry, moest even winamp afsluiten, ben nu weer ingetuned.
Typisch trouwens als ik R49 in Winamp op pauze zet krijg ik geen geluid bij yt-filmpjes.
Ja, zit ook nog in een andere SC en daar worden de yt linkjes over het algemeen wél bekeken voor er kritiek op gegeven wordt, dus zet Winamp op pauze, klik yt linkje aan, filmpje speelt, geen geluid. Sluit winamp af, klik linkje opnieuw aan en gewoon geluid.quote:
Hoe gaat het nu met de blessures eigenlijk?quote:
Ah verklaardquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zit ook nog in een andere SC en daar worden de yt linkjes over het algemeen wél bekeken voor er kritiek op gegeven wordt, dus zet Winamp op pauze, klik yt linkje aan, filmpje speelt, geen geluid. Sluit winamp af, klik linkje opnieuw aan en gewoon geluid.
Stukken beterquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met de blessures eigenlijk?
Doet mij denken aan een film, the Piano?quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stukken beterBijna geen last van
Thanks for asking
Ik kan hem spelen , alleen dan zonder begeleiding alleen dat maakt het juist zo mooi.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een film, the Piano?
Oh maakt niet uit johquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ja, was in ene omdat je over je knie begon dat ik bedacht dat jij die blessures had, en ik het onachtzaam vond dat ik daar de laatste tijd niet meer naar geinformeerd heb
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kan hem spelen , alleen dan zonder begeleiding alleen dat maakt het juist zo mooi.
over de film gesproken best lastig om 1-2-3 op te zoeken. want hij maakt piano stukken en dat de film net zo heet. ff op imdb kijken.
![]()
The Piano (2007) - IMDb ?![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kan hem spelen , alleen dan zonder begeleiding alleen dat maakt het juist zo mooi.
over de film gesproken best lastig om 1-2-3 op te zoeken. want hij maakt piano stukken en dat de film net zo heet. ff op imdb kijken.
![]()
The Piano (2007) - IMDb ?![]()
Hmm dit zijn beiden andere die ik in gedachten had. Er is ook zo'n oorlogsfilm die Piano heet. Dacht ik althansquote:
The Pianist (2002) - IMDbquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hmm dit zijn beiden andere die ik in gedachten had. Er is ook zo'n oorlogsfilm die Piano heet. Dacht ik althans
The pianist is mooiquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Pianist The Pianist (2002) - IMDb
Die films ken ik wel ;@
Die ja! Piano/pianist, bijna hetzelfdequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Pianist The Pianist (2002) - IMDb
Die films ken ik wel ;@
Hij heeft niet de soundtrack gedaan van die film die je bedoelt, wel van Intouchables. Maar het geluid is wel van dezelfde strekking.quote:
Dan mute je ipv dat je m op pauze zet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Sorry, moest even winamp afsluiten, ben nu weer ingetuned.
Typisch trouwens als ik R49 in Winamp op pauze zet krijg ik geen geluid bij yt-filmpjes.
heel typisch hoe het gemaakt is dat welquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hij heeft niet de soundtrack gedaan van die film die je bedoelt, wel van Intouchables. Maar het geluid is wel van dezelfde strekking.
Ah, dus mijn associatie was correct met een film was correct. Intouchables had ik niet zo snel gelinkt terwijl ik de originele toch al meerdere malen gezien heb. Dank je messyquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hij heeft niet de soundtrack gedaan van die film die je bedoelt, wel van Intouchables. Maar het geluid is wel van dezelfde strekking.
Negatief, || is pauze, en aangezien mijn windows-geluidjes nog wél werken weet ik dat het géén mute is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mute je ipv dat je m op pauze zet.
Dan ken je mijn muziek smaak nog nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heel typisch hoe het gemaakt is dat wel. Mijn sets zijn ook meestal half rond film muziek gebasseerd of iets in die strekking omdat het best mooie muziek is. Dat vind ik dus ook van klassieke muziek en andere zooi
Mijn smaak is best apart
Hij bedoelt dat je winamp mutequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Negatief, || is pauze, en aangezien mijn windows-geluidjes nog wél werken weet ik dat het géén mute is.
Noop negatief. Net yt gestart, geluid gewoon door jouw gepraat heen, druk op || Pause Playback in Winamp en beiden géén geluid, windows geluidjes doen het nog wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je winamp muteKijken of ie het dan wel doet
Apart.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop negatief. Net yt gestart, geluid gewoon door jouw gepraat heen, druk op || Pause Playback in Winamp en beiden géén geluid, windows geluidjes doen het nog wel.
Mijn gepraat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop negatief. Net yt gestart, geluid gewoon door jouw gepraat heen, druk op || Pause Playback in Winamp en beiden géén geluid, windows geluidjes doen het nog wel.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn gepraat?
Hmmz, en als je in winamp nu het geluid uit zet ipv op pauze drukt?
Dat was dus Possie's oplossingquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tot die briljante ingeving was ik zojuist ook al gekomen, dan gaat het goed
Jij drukt op pauze play in winamp. Snapte je toch niet wat ik bedoelde. Zet het geluit op 0% in winamp. Blijf van de pauze knop af. Doet ie t dan wel in yt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, had ik possie verkeerd begrepen, dacht dat hij dacht dat ik het geluid van mijn laptop mute, trek nu gewoon de geluidsdinges van Winamp helemaal naar links.quote:
Gamma!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mute je ipv dat je m op pauze zet.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij drukt op pauze play in winamp. Snapte je toch niet wat ik bedoelde. Zet het geluit op 0% in winamp. Blijf van de pauze knop af. Doet ie t dan wel in yt?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn gepraat?
Hmmz, en als je in winamp nu het geluid uit zet ipv op pauze drukt?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
quote:
Soms is muis heel erg blond en domquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet de enige was die dat in de gaten had!
Ik denk ik zeg ff dat jij daarmee kwam, voordat iemand denkt dat ik met de eer ga strijken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet de enige was die dat in de gaten had!
Ach dat ben ik met modern spul.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms is muis heel erg blond en dom
Top maar zo denken we hier niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg ff dat jij daarmee kwam, voordat iemand denkt dat ik met de eer ga strijken.
weet ik ook niet . screencapture op de telefoon een goedequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach dat ben ik met modern spul.Hoe vind ik in hemelsnaam een screencap in mn telefoon....
Just sayin'quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top maar zo denken we hier niet.Ik iig niet.
Op de knop onderaan en de uitknop tegelijk drukken is het meestal, die 3 seconden ongeveer ingedrukt houdenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach dat ben ik met modern spul.Hoe vind ik in hemelsnaam een screencap in mn telefoon....
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg ff dat jij daarmee kwam, voordat iemand denkt dat ik met de eer ga strijken.
Ik ook nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top maar zo denken we hier niet.Ik iig niet.
Ja, zover was Possie al, maar op mijn foon heb ik als ik die aansluit op de PC keurig een folder screencaptures staan, die heeft hij dus blijkbaar niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Op de knop onderaan en de uitknop tegelijk drukken is het meestal, die 3 seconden ongeveer ingedrukt houden
Die krijg je vaak ook pas als je ze daadwerkelijk gemaakt hebtquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zover was Possie al, maar op mijn foon heb ik als ik die aansluit op de PC keurig een folder screencaptures staan, die heeft hij dus blijkbaar niet.
OMG, het zal toch níet zo zijn dat hij nog niet eens een screencap gemaakt heeftquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Die krijg je vaak ook pas als je ze daadwerkelijk gemaakt hebt
Die is dus niet te vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weet ik ook niet . screencapture op de telefoon een goede.
Geen ideequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG, het zal toch níet zo zijn dat hij nog niet eens een screencap gemaakt heeft![]()
Bij mij komen ze gewoon bij de andere foto'squote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG, het zal toch níet zo zijn dat hij nog niet eens een screencap gemaakt heeft![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Die krijg je vaak ook pas als je ze daadwerkelijk gemaakt hebt
Mn foon zei, screencap (of hoe hij dat noemt) gemaakt en daar en daar opgeslagen. Voor ik zag waar, was t al weer weg. Maar gemaakt is ie zeker wel!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is dus niet te vinden.Ben met muisje er al even over bezig via dm.
Zij maakt een foutje mbt winamp maar ondertussen is ze mij dus aan het helpen hoe ik die screencap kan vinden op mn foon via de dm.
Hij staat niet in je fotomap, daar staan de mijne namelijk welquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Mn foon zei, screencap (of hoe hij dat noemt) gemaakt en daar en daar opgeslagen. Voor ik zag waar was t al weer weg. Maar gemaakt is ie zeker wel!Zo dom ben ik nou ook weer niet.
Hij had al gezegd dat het maken van de screencap gelukt was, dus ging daar vanuit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee
Ik kreeg pas die map toen ik er daadwerkelijk 1 gemaakt had ook hoor
En dan staat hij gewoon in het fotomapje
Nope daar staat niets...quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij staat niet in je fotomap, daar staan de mijne namelijk wel
Dan staat hij in je fotomapquote:
Je ziet hem ook niet bovenin je balk staan nog? Waar ook je updates enzo aangegeven wordenquote:
Hmmz, vreemd. Volgens mij komen screencaps bij alle android telefoons in de Galerij. Bij de S2 in ieder geval welquote:
S1 bij mij ook toen, de S3 ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmz, vreemd. Volgens mij komen screencaps bij alle android telefoons in de Galerij. Bij de S2 in ieder geval wel
Galerij wél (ik heb een Ace), maar op de SD kaart zijn het twee aparte folders.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmz, vreemd. Volgens mij komen screencaps bij alle android telefoons in de Galerij. Bij de S2 in ieder geval wel
Oh dat zou kunnen, dat weet ik nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Galerij wél (ik heb een Ace), maar op de SD kaart zijn het twee aparte folders.
Nope....quote:
Staat niets....quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Je ziet hem ook niet bovenin je balk staan nog? Waar ook je updates enzo aangegeven worden
Dan is hij ws niet goed opgeslagenquote:
Ach het zal de 1e bug niet zijn die ik merk aan dit klote ding....quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thx en latersquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:18 schreef Kally het volgende:
http://androidworld.nl/ni(...)-zonder-root/?page=2
Kijk dit maar, nu ben ik echt weg, succes met zoeken
Mijn foon aangesloten op de PC (op foon dus file share aangezet)quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach het zal de 1e bug niet zijn die ik merk aan dit klote ding....![]()
Ik had nooit een sf moeten nemen...
Misschien moet je 'm eens updatenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach het zal de 1e bug niet zijn die ik merk aan dit klote ding....![]()
Ik had nooit een sf moeten nemen...
Geen idee, ik zou het even checken als ik jou wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doet ie dat niet automatisch via wifi?![]()
Dit staat er in mn camera dir :
[ afbeelding ]
Dit bij mij :quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn foon aangesloten op de PC (op foon dus file share aangezet)
[ afbeelding ]
In DCIM staan de foto's
in ScreenCaptures de caps
Faal heh?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
En meneer de DJ:
OST = Original Soundtrack
Kan de beste overkomenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
DCIM Lost.DIR even doorkijken dan heb je de meeste kans op fotos.
[..]
Faal heh?![]()
Avond Stifquote:
DCIM zat ik in bij dat plaatje dat ik aan jou poste, 1 dir en dat was camera. LOST.DIR is leeg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
DCIM Lost.DIR even doorkijken dan heb je de meeste kans op fotos.
[..]
Faal heh?![]()
Hier nog 1! Wat kan ik hier van genieten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
En wat was het heerlijk weer vandaag.
Mooi een groot deel van de dag in de zon zitten bakken
En aan het eind van de middag maar verder gegaan met Breaking Bad kijken
Je hebt gelijk .quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
Insert kampvuur, drank en dansende mensen met deze muziek.
Klinkt toch alsof jouw foon op de een of andere manier niet lekker 'mount' aan je PC, als je met je foon al foto's gemaakt hebt kan de DCIM folder niet leeg zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
DCIM zat ik in bij dat plaatje dat ik aan jou poste, 1 dir en dat was camera. LOST.DIR is leeg.
Damn 47,5quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier nog 1! Wat kan ik hier van genieten.Het was in mn hoekje (achter een muurtje vol in de zon en uit de wind) op een gegeven moment 47,5 graden!
![]()
Ben all1 niet echt veel bruiner geworden volgens mij.
Zelden, maar tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk .
[..]bier en mede!
![]()
ach mijn maakte ook foto's maar sloeg ze niet op. dan had ik ze "geshared" maar dan had hij ze niet goed opgeslagen als ik ze wou uploadden .quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt toch alsof jouw foon op de een of andere manier niet lekker 'mount' aan je PC, als je met je foon al foto's gemaakt hebt kan de DCIM folder niet leeg zijn.
Ach lekker drankje erbij. Cola kan ookquote:
't was gewoon Kilo-Uniform-Tango weerquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
En wat was het heerlijk weer vandaag.
Mooi een groot deel van de dag in de zon zitten bakken
En aan het eind van de middag maar verder gegaan met Breaking Bad kijken
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was gewoon Kilo-Uniform-Tango weer![]()
Zelfs te warm om naar huis te lopen, na al eerder naar huis gegaan te zijn,maar weer teruggeroepen naar het werk.
Ik had een foutje gemaaktquote:
Als ik foto's maak is die dat ook niet maar die leeg ik iedere keer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt toch alsof jouw foon op de een of andere manier niet lekker 'mount' aan je PC, als je met je foon al foto's gemaakt hebt kan de DCIM folder niet leeg zijn.
Oh oh oh.quote:
IJsthee van de Aldiquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach mijn maakte ook foto's maar sloeg ze niet op. dan had ik ze "geshared" maar dan had hij ze niet goed opgeslagen als ik ze wou uploadden .
[..]
Ach lekker drankje erbij. Cola kan ook![]()
Heerlijk man!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Damn 47,5
Ik kan hier wel een verschil in kleur zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |