Best leuke cdquote:
Tja je moet iets over hebben voor je kids.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga volgende week echt wel duiken hoor, in het nog koude water
Ja voormaligquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Hugh Laurie is van the Black Adder serie
Nee hoor van A bit of Fry and Lauriequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Hugh Laurie is van the Black Adder serie
Ik wist het welquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Poosje terug was hij bij The Graham Show. Ik verbaasde mij dat hij muziek maakte
Eensch, moest wel lachen dat een Brit de rol kreeg voor een Amerikaanse M.D.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja voormaligmaar House M.D heeft hij briljant gespeeld.
Harry James Angus - While You're Still sleeping
Alsof die met mij gezien willen wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja je moet iets over hebben voor je kids.
Ik onder meerderequote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof die met mij gezien willen worden
Veel Britten in Amerikaanse series waar ik pas laat achter kom dat het Britten zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, moest wel lachen dat een Brit de rol kreeg voor een Amerikaanse M.D.
Het is de rosé zeg ik jequote:
Omdat puberen enzulksquote:
Maar andersom lukt het de Amerikanen níet om een goed Brits of nog erger Iers accent te produceren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel Britten in Amerikaanse series waar ik pas laat achter kom dat het Britten zijn.
Dan gaan ze Australisch praten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar andersom lukt het de Amerikanen níet om een goed Brits of nog erger Iers accent te produceren.
aye pallquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gaan ze Australisch praten.Oy oyyy maaayte.
Ja nu zit ik met een ierse film (2 delig ) over 2 personen die een pub redden van de russische maffia en keihard Ass kicken. maar ik ben de naam van de film kwijt. Bad ass Ierse filmquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar andersom lukt het de Amerikanen níet om een goed Brits of nog erger Iers accent te produceren.
Eh, 't is denk ik géén oorlogsfilm, want van deze omschrijving kan ik niets makenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja nu zit ik met een ierse film (2 delig ) over 2 personen die een pub redden van de russische maffia en keihard Ass kicken. maar ik ben de naam van de film kwijt. Bad ass Ierse film. die in de naam van de kerk doodden.
Is niet erg ik vind hem welquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, 't is denk ik géén oorlogsfilm, want van deze omschrijving kan ik niets maken
The Boondock Saintsquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, 't is denk ik géén oorlogsfilm, want van deze omschrijving kan ik niets maken
Auw... dat wil je ook niet . Succes morgen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even serie kijken en dan duiken, morgen wordt er weer in mijn rug geharkt
Have fun en slaap lekker alvastquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even serie kijken en dan duiken, morgen wordt er weer in mijn rug geharkt
Juist wel, tattooquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Auw... dat wil je ook niet . Succes morgen!
Doei zusquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Kally het volgende:
Goed idee, doe ik ook gelijk evenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
Even mn planten op mn balkon water geven. Zon is weg dus ik denk dat sommige snakken naar water. brb
Dat is heel apart!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Sorry, moest even winamp afsluiten, ben nu weer ingetuned.
Typisch trouwens als ik R49 in Winamp op pauze zet krijg ik geen geluid bij yt-filmpjes.
Ja, zit ook nog in een andere SC en daar worden de yt linkjes over het algemeen wél bekeken voor er kritiek op gegeven wordt, dus zet Winamp op pauze, klik yt linkje aan, filmpje speelt, geen geluid. Sluit winamp af, klik linkje opnieuw aan en gewoon geluid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |