Best leuke cdquote:
Tja je moet iets over hebben voor je kids.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga volgende week echt wel duiken hoor, in het nog koude water
Ja voormaligquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Hugh Laurie is van the Black Adder serie
Nee hoor van A bit of Fry and Lauriequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Hugh Laurie is van the Black Adder serie
Ik wist het welquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Poosje terug was hij bij The Graham Show. Ik verbaasde mij dat hij muziek maakte
Eensch, moest wel lachen dat een Brit de rol kreeg voor een Amerikaanse M.D.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja voormaligmaar House M.D heeft hij briljant gespeeld.
Harry James Angus - While You're Still sleeping
Alsof die met mij gezien willen wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja je moet iets over hebben voor je kids.
Ik onder meerderequote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof die met mij gezien willen worden
Veel Britten in Amerikaanse series waar ik pas laat achter kom dat het Britten zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, moest wel lachen dat een Brit de rol kreeg voor een Amerikaanse M.D.
Het is de rosé zeg ik jequote:
Omdat puberen enzulksquote:
Maar andersom lukt het de Amerikanen níet om een goed Brits of nog erger Iers accent te produceren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel Britten in Amerikaanse series waar ik pas laat achter kom dat het Britten zijn.
Dan gaan ze Australisch praten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar andersom lukt het de Amerikanen níet om een goed Brits of nog erger Iers accent te produceren.
aye pallquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gaan ze Australisch praten.Oy oyyy maaayte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |