quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eeuhm... uit je doos? nou ik denk ... bewolkt.. misschien zonnig. maar 60% kans op bewolking. gewoon een sombere dag deze volgende week. savonds opklaringen. misschien regen.maar overdag niet zo mooi weer. deze dag volgende week (blinde gok ).
nou schrijf het op en bericht me over een week want ik ben het dan allang vergeten .quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de weer pluim, maar koffiedik kijken of jouw methode is betrouwbaarder
Zoals zij bezig was vandaag gok ik dat het schoner is dan menig woonkamer. Niet alleen die van jou.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan is jouw woonkamer schoner dan de mijne
Oh jammer. Probeerde je naar t naaktstrand te lokken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet rustig, ik ga gewoon naar de Hoek, vinden de kids leuk
Subtielquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh jammer. Probeerde je naar t naaktstrand te lokken.
I know, maar ik ben niet geheel een blondjequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
I know, maar ik ben niet geheel een blondje
Nee ik werk gewoon nogquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand al wezen zwemmen deze week?
Zo zin in om met een groepje te gaan zwemmen.
Zwemmen...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand al wezen zwemmen deze week?
Zo zin in om met een groepje te gaan zwemmen.
Ik wil vakantie werk.quote:
Oh...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zwemmen...Daar word je moe van man!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zwemmen...Daar word je moe van man!
Elke dag lastig vallen of ze al wat hebben. Daarmee val je hun lastig en toon je dat je echt graag wil werken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik wil vakantie werk.
Morgen nog maar weer bellen naar het uitzendbureau GEEF ME WERK!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh...maar strand water... kliederen in het water.
![]()
Het is schoner dan niet troebel waterquote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal best maar in helder water kan ik tenminste zien of er lijken of monsters of roestige fietsen of vissen of, nog erger, DROLLEN zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is schoner dan niet troebel water
Ditquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou jah baantjes trekken is dan ook zooooooo interessant!dan voel ik me gelijk 65+!
Strand vind ik niks en eehm dat water.... Lekker al dat zout en zand op je lijf en in een evt wondje of blaar die je net hebt opgelopen... Geef mij mn balkon maar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh...maar strand water... kliederen in het water.
![]()
Goffer, baantjes trekken is het enige naast wandelen wat ik op dit moment mag doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou jah baantjes trekken is dan ook zooooooo interessant!dan voel ik me gelijk 65+!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |