we hebben genoeg bassen in het koorquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ben vandaag trouwens bij de kapper geweest, en ik realiseerde mij in ene dat als je jong bent je graag ouder geschat wilt worden dan je bent, nu ben ik 'op leeftijd' en begin te glunderen als mensen mij jonger schatten
Zingen doe ik nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we hebben genoeg bassen in het kooralleen een vrouwelijke?
die hebben we nog niet .
Kally is heul geen bas, hoor ze klinkt als een zwoele doorrookte altquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we hebben genoeg bassen in het kooralleen een vrouwelijke?
die hebben we nog niet .
Oh, ook goedquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kally is heul geen bas, hoor ze klinkt als een zwoele doorrookte alt
nou doe de groeten aan basquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Zingen doe ik niet
Ik praat alleen met een bas
Dat is ook weer iets anders.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kally is heul geen bas, hoor ze klinkt als een zwoele doorrookte alt
Volgens buienradar word het de 27, 28 graden, komt de wind uit het zuiden (2) en is er 55% kans op regen. Zoals je weet zit er een balkon vlak boven mijn balkondeuren en dus kan de BBQ droog staan. Mocht dat niet baten zet ik de elektrische wel aan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal je zien dat het vanaf volgende week vrijdag gaat regenen en koud wordt
Ik hoor net dat hij Alt heetquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou doe de groeten aan bas.
[..]
Dat is ook weer iets anders.![]()
Nee hij gaat alleen maar op vakantiequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk aangezien hij afgestudeerd is, dat hij daar een paar maanden zit
Ik heb daar ook geen geduld voor. Ik wil een toverstokje en een bord en als ik met dat stokje naar het bord wijs en BOMBE! roep wil ik een bombe op m'n bord.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer echt geen geduld voor...die molleux maak ik blijkbaar heel vaak, alleen wist ik niet dat het zo heette
Dat kan ookquote:
Ik was melting aan het plagen, die loopt al een week te vragen of ik uit de pluim kan halen wat het weer volgend weekend wordtquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Volgens buienradar word het de 27, 28 graden, komt de wind uit het zuiden (2) en is er 55% kans op regen. Zoals je weet zit er een balkon vlak boven mijn balkondeuren en dus kan de BBQ droog staan. Mocht dat niet baten zet ik de elektrische wel aan.
Die soezentoren wil ik wel maken voor de kerst...heb een heel leuk idee gekregen ervoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen geduld voor. Ik wil een toverstokje en een bord en als ik met dat stokje naar het bord wijs en BOMBE! roep wil ik een bombe op m'n bord.
Ik was gelukkig al iets zoets aan het eten toen ik keek anders was ik linea recta naar de AH gefietst om de gebakafdeling te plunderen.
Ik wil geen regen, ik wil naar het strand, vakantiequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Volgens buienradar word het de 27, 28 graden, komt de wind uit het zuiden (2) en is er 55% kans op regen. Zoals je weet zit er een balkon vlak boven mijn balkondeuren en dus kan de BBQ droog staan. Mocht dat niet baten zet ik de elektrische wel aan.
Da's ook geen molleux maar gewoon een chocolade soufflequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer echt geen geduld voor...die molleux maak ik blijkbaar heel vaak, alleen wist ik niet dat het zo heette
Had ook gekund ja. Maar net als t jaar daarvoor op vakantie, ook weer met Patje enzo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ook
Ik dacht net als vorig jaar misschien werken
Souffle is toch met eiwitten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's ook geen molleux maar gewoon een chocolade souffle
Ahh das wel tof dan, en nee snap ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Had ook gekund ja. Maar net als t jaar daarvoor op vakantie, ook weer met Patje enzo.
Ik denk dat ik ook maar niet naar z'n verjaardag ga
eeuhm... uit je doos? nou ik denk ... bewolkt.. misschien zonnig. maar 60% kans op bewolking. gewoon een sombere dag deze volgende week. savonds opklaringen. misschien regen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was melting aan het plagen, die loopt al een week te vragen of ik uit de pluim kan halen wat het weer volgend weekend wordtbuitenpostje
Netjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
Heul mn woonkamer gedeelte is schoonIk kan weer naar buiten kijken door mn balkondeuren als ze dicht zitten enzo. Vitrine kast staat te glimmen in de hoek!
Thx lieve collega!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was melting aan het plagen, die loopt al een week te vragen of ik uit de pluim kan halen wat het weer volgend weekend wordtbuitenpostje
Uh, heb ik blijkbaar niet opgelet, gaan er géén eieren in de Molleux?quote:
Jij gaat de komende week echt wel naar het strand kunnen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil geen regen, ik wil naar het strand, vakantie
Hoi
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
Heul mn woonkamer gedeelte is schoonIk kan weer naar buiten kijken door mn balkondeuren als ze dicht zitten enzo. Vitrine kast staat te glimmen in de hoek!
Thx lieve collega!
Nou volgens mij choco, boter, suiker en bloem oh wacht wel eigeelquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, heb ik blijkbaar niet opgelet, gaan er géén eieren in de Molleux?
Ik ga niet rustig, ik ga gewoon naar de Hoek, vinden de kids leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gaat de komende week echt wel naar het strand kunnen!![]()
Bij het Savornin Lohmanplein in Den Haag door lopen naar het strand. Als je dan op het strand bent naar rechts en een stuk door lopen. Heerlijk rustig is het daar!
Hoi Hoi
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eeuhm... uit je doos? nou ik denk ... bewolkt.. misschien zonnig. maar 60% kans op bewolking. gewoon een sombere dag deze volgende week. savonds opklaringen. misschien regen.maar overdag niet zo mooi weer. deze dag volgende week (blinde gok ).
nou schrijf het op en bericht me over een week want ik ben het dan allang vergeten .quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de weer pluim, maar koffiedik kijken of jouw methode is betrouwbaarder
Zoals zij bezig was vandaag gok ik dat het schoner is dan menig woonkamer. Niet alleen die van jou.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan is jouw woonkamer schoner dan de mijne
Oh jammer. Probeerde je naar t naaktstrand te lokken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet rustig, ik ga gewoon naar de Hoek, vinden de kids leuk
Subtielquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh jammer. Probeerde je naar t naaktstrand te lokken.
I know, maar ik ben niet geheel een blondjequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
I know, maar ik ben niet geheel een blondje
Nee ik werk gewoon nogquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand al wezen zwemmen deze week?
Zo zin in om met een groepje te gaan zwemmen.
Zwemmen...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand al wezen zwemmen deze week?
Zo zin in om met een groepje te gaan zwemmen.
Ik wil vakantie werk.quote:
Oh...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zwemmen...Daar word je moe van man!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zwemmen...Daar word je moe van man!
Elke dag lastig vallen of ze al wat hebben. Daarmee val je hun lastig en toon je dat je echt graag wil werken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik wil vakantie werk.
Morgen nog maar weer bellen naar het uitzendbureau GEEF ME WERK!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh...maar strand water... kliederen in het water.
![]()
Het is schoner dan niet troebel waterquote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal best maar in helder water kan ik tenminste zien of er lijken of monsters of roestige fietsen of vissen of, nog erger, DROLLEN zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is schoner dan niet troebel water
Ditquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou jah baantjes trekken is dan ook zooooooo interessant!dan voel ik me gelijk 65+!
Strand vind ik niks en eehm dat water.... Lekker al dat zout en zand op je lijf en in een evt wondje of blaar die je net hebt opgelopen... Geef mij mn balkon maar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh...maar strand water... kliederen in het water.
![]()
Goffer, baantjes trekken is het enige naast wandelen wat ik op dit moment mag doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou jah baantjes trekken is dan ook zooooooo interessant!dan voel ik me gelijk 65+!
Best leuke cdquote:
Tja je moet iets over hebben voor je kids.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga volgende week echt wel duiken hoor, in het nog koude water
Ja voormaligquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Hugh Laurie is van the Black Adder serie
Nee hoor van A bit of Fry and Lauriequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Hugh Laurie is van the Black Adder serie
Ik wist het welquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Poosje terug was hij bij The Graham Show. Ik verbaasde mij dat hij muziek maakte
Eensch, moest wel lachen dat een Brit de rol kreeg voor een Amerikaanse M.D.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja voormaligmaar House M.D heeft hij briljant gespeeld.
Harry James Angus - While You're Still sleeping
Alsof die met mij gezien willen wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja je moet iets over hebben voor je kids.
Ik onder meerderequote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof die met mij gezien willen worden
Veel Britten in Amerikaanse series waar ik pas laat achter kom dat het Britten zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, moest wel lachen dat een Brit de rol kreeg voor een Amerikaanse M.D.
Het is de rosé zeg ik jequote:
Omdat puberen enzulksquote:
Maar andersom lukt het de Amerikanen níet om een goed Brits of nog erger Iers accent te produceren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel Britten in Amerikaanse series waar ik pas laat achter kom dat het Britten zijn.
Dan gaan ze Australisch praten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar andersom lukt het de Amerikanen níet om een goed Brits of nog erger Iers accent te produceren.
aye pallquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gaan ze Australisch praten.Oy oyyy maaayte.
Ja nu zit ik met een ierse film (2 delig ) over 2 personen die een pub redden van de russische maffia en keihard Ass kicken. maar ik ben de naam van de film kwijt. Bad ass Ierse filmquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar andersom lukt het de Amerikanen níet om een goed Brits of nog erger Iers accent te produceren.
Eh, 't is denk ik géén oorlogsfilm, want van deze omschrijving kan ik niets makenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja nu zit ik met een ierse film (2 delig ) over 2 personen die een pub redden van de russische maffia en keihard Ass kicken. maar ik ben de naam van de film kwijt. Bad ass Ierse film. die in de naam van de kerk doodden.
Is niet erg ik vind hem welquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, 't is denk ik géén oorlogsfilm, want van deze omschrijving kan ik niets maken
The Boondock Saintsquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, 't is denk ik géén oorlogsfilm, want van deze omschrijving kan ik niets maken
Auw... dat wil je ook niet . Succes morgen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even serie kijken en dan duiken, morgen wordt er weer in mijn rug geharkt
Have fun en slaap lekker alvastquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even serie kijken en dan duiken, morgen wordt er weer in mijn rug geharkt
Juist wel, tattooquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Auw... dat wil je ook niet . Succes morgen!
Doei zusquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Kally het volgende:
Goed idee, doe ik ook gelijk evenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
Even mn planten op mn balkon water geven. Zon is weg dus ik denk dat sommige snakken naar water. brb
Dat is heel apart!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Sorry, moest even winamp afsluiten, ben nu weer ingetuned.
Typisch trouwens als ik R49 in Winamp op pauze zet krijg ik geen geluid bij yt-filmpjes.
Ja, zit ook nog in een andere SC en daar worden de yt linkjes over het algemeen wél bekeken voor er kritiek op gegeven wordt, dus zet Winamp op pauze, klik yt linkje aan, filmpje speelt, geen geluid. Sluit winamp af, klik linkje opnieuw aan en gewoon geluid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |