Ben nog even heel holland bakt van gisteren aan het afkijken. Daarna tune ik inquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik draai nu op de radio.
Welke kant we met de muziek op gaan? Geen ideeiets alternatiefs.
Agalloch - hollow stone
[ afbeelding ]
Leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben nog even heel holland bakt van gisteren aan het afkijken. Daarna tune ik in
Ik zit in meerdere topicsquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
The prodigy - Spitfirelekkere rustige avond op fok als ik het zo lees
. iedereen lekker buiten met dit weer.
Noop zit binnen, nog 20 minuutjes denk ik dan kan ik intunenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
The prodigy - Spitfirelekkere rustige avond op fok als ik het zo lees
. iedereen lekker buiten met dit weer.
Ah okayquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop zit binnen, nog 20 minuutjes denk ik dan kan ik intunen
Betalen ze ook je kaartje?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
Ik word uitgenodigd voor een verjaardagsfeest in de USA
Nee, dus ik zeg maar neequote:
Dat overkomt mij nog ieder jaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
Ik word uitgenodigd voor een verjaardagsfeest in de USA
Ja oke, maar deze knul woont in Nederlandquote:
quote:
Aardige mensen dat wel , dat ze je uitnodigen. maar, zolang ze me niet financieel helpen om er heen te komen ga ik niet 700 euro besteden voor een enkele verjaardag.quote:
Dus ik begrijp dat hij je uitnodigd voor een verjaardag die afspeelt in Amerika?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, maar deze knul woont in Nederland
Ik denk aangezien hij afgestudeerd is, dat hij daar een paar maanden zitquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Aardige mensen dat wel , dat ze je uitnodigen. maar, zolang ze me niet financieel helpen om er heen te komen ga ik niet 700 euro besteden voor een enkele verjaardag.
[..]
Dus ik begrijp dat hij je uitnodigd voor een verjaardag die afspeelt in Amerika?Kan dat niet in NL?
![]()
Oh, das wel bijzonderquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, maar deze knul woont in Nederland
Vorig jaar werd die vriendin 40, en bood aan mijn ticket te betalen. Maar zij vierde net haar verjaardag in het weekend dat ik moest werken, en 'even naar NYC vliegen' paste niet in de planning van mijn werkquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Aardige mensen dat wel , dat ze je uitnodigen. maar, zolang ze me niet financieel helpen om er heen te komen ga ik niet 700 euro besteden voor een enkele verjaardag.
[..]
Dus ik begrijp dat hij je uitnodigd voor een verjaardag die afspeelt in Amerika?Kan dat niet in NL?
![]()
Hoeveel mensen verwacht hij op z'n feestje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk aangezien hij afgestudeerd is, dat hij daar een paar maanden zit
Geen ideequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoeveel mensen verwacht hij op z'n feestje.
Ik keek net in je profiel, je klinkt jonger, stemgeluid alleen hoorquote:
Hello sisquote:
Daar kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef Kally het volgende:
Ik keek net in je profiel, je klinkt jonger, stemgeluid alleen hoor
Ohhh ja hij was leuk...volgende week meekijken en het topic in Culquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ach wat, ik kijk morgen de rest wel van heel holland bakt
ingetuned
Ook even in profiel gekeken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Ik keek net in je profiel, je klinkt jonger, stemgeluid alleen hoor
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen. Ik zal eens wat lagere stem opzetten. ik ben zo oud als mijn profiel me zegt
. Ik klier alleen veel
Ja, nu voel ik me oudquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook even in profiel gekeken.
hij is toch ook nog jong
* Uccie gaat even spiekenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen. Ik zal eens wat lagere stem opzetten. ik ben zo oud als mijn profiel me zegt
. Ik klier alleen veel
Ben ik helemaal mee opgehouden, topics gaan te snel waardoor ik de helft van de programma's mis. Ik kijk nu eigenlijk alles 'vertraagt'quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohhh ja hij was leuk...volgende week meekijken en het topic in Cul
Die gaat niet zo heel erg snel, en je krijgt leuke kooktipsquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee opgehouden, topics gaan te snel waardoor ik de helft van de programma's mis. Ik kijk nu eigenlijk alles 'vertraagt'
Geen idee hoe jong je bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie gaat even spiekengodv... voelt me nog steeds oud
quote:
iets minder jong dan jijquote:
Doe mij dan eens even een linkjequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die gaat niet zo heel erg snel, en je krijgt leuke kooktips
Ik zit er nog tussenin, omdat ik zo belachelijk veel jonger word geschatquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ben vandaag trouwens bij de kapper geweest, en ik realiseerde mij in ene dat als je jong bent je graag ouder geschat wilt worden dan je bent, nu ben ik 'op leeftijd' en begin te glunderen als mensen mij jonger schatten
Klopt, gelukkig word ik dat nogquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ben vandaag trouwens bij de kapper geweest, en ik realiseerde mij in ene dat als je jong bent je graag ouder geschat wilt worden dan je bent, nu ben ik 'op leeftijd' en begin te glunderen als mensen mij jonger schatten
Nou goedequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe mij dan eens even een linkje
Goede kook/baktips ben ik altijd voor in
CUL / Heel Holland Baktquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe mij dan eens even een linkje
Goede kook/baktips ben ik altijd voor in
Teletubbie hierquote:
Nu ben ik geneigd je Dipsy te gaan noemenquote:
Thanks even gebookmarked, kan leuk leesvoer zijn voor in de busquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
CUL / Heel Holland Bakt
hier vanaf het begin
Ja daar heb ik dan weer echt geen geduld voor...die molleux maak ik blijkbaar heel vaak, alleen wist ik niet dat het zo heettequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef Cee het volgende:
Ik zag gisteren voor het eerst Heel Holland Bakt. Boh. Die bombes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |