Ben nog even heel holland bakt van gisteren aan het afkijken. Daarna tune ik inquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik draai nu op de radio.
Welke kant we met de muziek op gaan? Geen ideeiets alternatiefs.
Agalloch - hollow stone
[ afbeelding ]
Leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben nog even heel holland bakt van gisteren aan het afkijken. Daarna tune ik in
Ik zit in meerdere topicsquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
The prodigy - Spitfirelekkere rustige avond op fok als ik het zo lees
. iedereen lekker buiten met dit weer.
Noop zit binnen, nog 20 minuutjes denk ik dan kan ik intunenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:39 schreef cablegunmaster het volgende:
The prodigy - Spitfirelekkere rustige avond op fok als ik het zo lees
. iedereen lekker buiten met dit weer.
Ah okayquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop zit binnen, nog 20 minuutjes denk ik dan kan ik intunen
Betalen ze ook je kaartje?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
Ik word uitgenodigd voor een verjaardagsfeest in de USA
Nee, dus ik zeg maar neequote:
Dat overkomt mij nog ieder jaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
Ik word uitgenodigd voor een verjaardagsfeest in de USA
Ja oke, maar deze knul woont in Nederlandquote:
quote:
Aardige mensen dat wel , dat ze je uitnodigen. maar, zolang ze me niet financieel helpen om er heen te komen ga ik niet 700 euro besteden voor een enkele verjaardag.quote:
Dus ik begrijp dat hij je uitnodigd voor een verjaardag die afspeelt in Amerika?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, maar deze knul woont in Nederland
Ik denk aangezien hij afgestudeerd is, dat hij daar een paar maanden zitquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Aardige mensen dat wel , dat ze je uitnodigen. maar, zolang ze me niet financieel helpen om er heen te komen ga ik niet 700 euro besteden voor een enkele verjaardag.
[..]
Dus ik begrijp dat hij je uitnodigd voor een verjaardag die afspeelt in Amerika?Kan dat niet in NL?
![]()
Oh, das wel bijzonderquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, maar deze knul woont in Nederland
Vorig jaar werd die vriendin 40, en bood aan mijn ticket te betalen. Maar zij vierde net haar verjaardag in het weekend dat ik moest werken, en 'even naar NYC vliegen' paste niet in de planning van mijn werkquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Aardige mensen dat wel , dat ze je uitnodigen. maar, zolang ze me niet financieel helpen om er heen te komen ga ik niet 700 euro besteden voor een enkele verjaardag.
[..]
Dus ik begrijp dat hij je uitnodigd voor een verjaardag die afspeelt in Amerika?Kan dat niet in NL?
![]()
Hoeveel mensen verwacht hij op z'n feestje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk aangezien hij afgestudeerd is, dat hij daar een paar maanden zit
Geen ideequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoeveel mensen verwacht hij op z'n feestje.
Ik keek net in je profiel, je klinkt jonger, stemgeluid alleen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |