we hebben genoeg bassen in het koorquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ben vandaag trouwens bij de kapper geweest, en ik realiseerde mij in ene dat als je jong bent je graag ouder geschat wilt worden dan je bent, nu ben ik 'op leeftijd' en begin te glunderen als mensen mij jonger schatten
Zingen doe ik nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we hebben genoeg bassen in het kooralleen een vrouwelijke?
die hebben we nog niet .
Kally is heul geen bas, hoor ze klinkt als een zwoele doorrookte altquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we hebben genoeg bassen in het kooralleen een vrouwelijke?
die hebben we nog niet .
Oh, ook goedquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kally is heul geen bas, hoor ze klinkt als een zwoele doorrookte alt
nou doe de groeten aan basquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Zingen doe ik niet
Ik praat alleen met een bas
Dat is ook weer iets anders.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kally is heul geen bas, hoor ze klinkt als een zwoele doorrookte alt
Volgens buienradar word het de 27, 28 graden, komt de wind uit het zuiden (2) en is er 55% kans op regen. Zoals je weet zit er een balkon vlak boven mijn balkondeuren en dus kan de BBQ droog staan. Mocht dat niet baten zet ik de elektrische wel aan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal je zien dat het vanaf volgende week vrijdag gaat regenen en koud wordt
Ik hoor net dat hij Alt heetquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou doe de groeten aan bas.
[..]
Dat is ook weer iets anders.![]()
Nee hij gaat alleen maar op vakantiequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk aangezien hij afgestudeerd is, dat hij daar een paar maanden zit
Ik heb daar ook geen geduld voor. Ik wil een toverstokje en een bord en als ik met dat stokje naar het bord wijs en BOMBE! roep wil ik een bombe op m'n bord.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer echt geen geduld voor...die molleux maak ik blijkbaar heel vaak, alleen wist ik niet dat het zo heette
Dat kan ookquote:
Ik was melting aan het plagen, die loopt al een week te vragen of ik uit de pluim kan halen wat het weer volgend weekend wordtquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Volgens buienradar word het de 27, 28 graden, komt de wind uit het zuiden (2) en is er 55% kans op regen. Zoals je weet zit er een balkon vlak boven mijn balkondeuren en dus kan de BBQ droog staan. Mocht dat niet baten zet ik de elektrische wel aan.
Die soezentoren wil ik wel maken voor de kerst...heb een heel leuk idee gekregen ervoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen geduld voor. Ik wil een toverstokje en een bord en als ik met dat stokje naar het bord wijs en BOMBE! roep wil ik een bombe op m'n bord.
Ik was gelukkig al iets zoets aan het eten toen ik keek anders was ik linea recta naar de AH gefietst om de gebakafdeling te plunderen.
Ik wil geen regen, ik wil naar het strand, vakantiequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Volgens buienradar word het de 27, 28 graden, komt de wind uit het zuiden (2) en is er 55% kans op regen. Zoals je weet zit er een balkon vlak boven mijn balkondeuren en dus kan de BBQ droog staan. Mocht dat niet baten zet ik de elektrische wel aan.
Da's ook geen molleux maar gewoon een chocolade soufflequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer echt geen geduld voor...die molleux maak ik blijkbaar heel vaak, alleen wist ik niet dat het zo heette
Had ook gekund ja. Maar net als t jaar daarvoor op vakantie, ook weer met Patje enzo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ook
Ik dacht net als vorig jaar misschien werken
Souffle is toch met eiwitten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's ook geen molleux maar gewoon een chocolade souffle
Ahh das wel tof dan, en nee snap ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Had ook gekund ja. Maar net als t jaar daarvoor op vakantie, ook weer met Patje enzo.
Ik denk dat ik ook maar niet naar z'n verjaardag ga
eeuhm... uit je doos? nou ik denk ... bewolkt.. misschien zonnig. maar 60% kans op bewolking. gewoon een sombere dag deze volgende week. savonds opklaringen. misschien regen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was melting aan het plagen, die loopt al een week te vragen of ik uit de pluim kan halen wat het weer volgend weekend wordtbuitenpostje
Netjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
Heul mn woonkamer gedeelte is schoonIk kan weer naar buiten kijken door mn balkondeuren als ze dicht zitten enzo. Vitrine kast staat te glimmen in de hoek!
Thx lieve collega!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was melting aan het plagen, die loopt al een week te vragen of ik uit de pluim kan halen wat het weer volgend weekend wordtbuitenpostje
Uh, heb ik blijkbaar niet opgelet, gaan er géén eieren in de Molleux?quote:
Jij gaat de komende week echt wel naar het strand kunnen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil geen regen, ik wil naar het strand, vakantie
Hoi
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
Heul mn woonkamer gedeelte is schoonIk kan weer naar buiten kijken door mn balkondeuren als ze dicht zitten enzo. Vitrine kast staat te glimmen in de hoek!
Thx lieve collega!
Nou volgens mij choco, boter, suiker en bloem oh wacht wel eigeelquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, heb ik blijkbaar niet opgelet, gaan er géén eieren in de Molleux?
Ik ga niet rustig, ik ga gewoon naar de Hoek, vinden de kids leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gaat de komende week echt wel naar het strand kunnen!![]()
Bij het Savornin Lohmanplein in Den Haag door lopen naar het strand. Als je dan op het strand bent naar rechts en een stuk door lopen. Heerlijk rustig is het daar!
Hoi Hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |