Ah verklaardquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zit ook nog in een andere SC en daar worden de yt linkjes over het algemeen wél bekeken voor er kritiek op gegeven wordt, dus zet Winamp op pauze, klik yt linkje aan, filmpje speelt, geen geluid. Sluit winamp af, klik linkje opnieuw aan en gewoon geluid.
Stukken beterquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met de blessures eigenlijk?
Doet mij denken aan een film, the Piano?quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stukken beterBijna geen last van
Thanks for asking
Ik kan hem spelen , alleen dan zonder begeleiding alleen dat maakt het juist zo mooi.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een film, the Piano?
Oh maakt niet uit johquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ja, was in ene omdat je over je knie begon dat ik bedacht dat jij die blessures had, en ik het onachtzaam vond dat ik daar de laatste tijd niet meer naar geinformeerd heb
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kan hem spelen , alleen dan zonder begeleiding alleen dat maakt het juist zo mooi.
over de film gesproken best lastig om 1-2-3 op te zoeken. want hij maakt piano stukken en dat de film net zo heet. ff op imdb kijken.
![]()
The Piano (2007) - IMDb ?![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kan hem spelen , alleen dan zonder begeleiding alleen dat maakt het juist zo mooi.
over de film gesproken best lastig om 1-2-3 op te zoeken. want hij maakt piano stukken en dat de film net zo heet. ff op imdb kijken.
![]()
The Piano (2007) - IMDb ?![]()
Hmm dit zijn beiden andere die ik in gedachten had. Er is ook zo'n oorlogsfilm die Piano heet. Dacht ik althansquote:
The Pianist (2002) - IMDbquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hmm dit zijn beiden andere die ik in gedachten had. Er is ook zo'n oorlogsfilm die Piano heet. Dacht ik althans
The pianist is mooiquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Pianist The Pianist (2002) - IMDb
Die films ken ik wel ;@
Die ja! Piano/pianist, bijna hetzelfdequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Pianist The Pianist (2002) - IMDb
Die films ken ik wel ;@
Hij heeft niet de soundtrack gedaan van die film die je bedoelt, wel van Intouchables. Maar het geluid is wel van dezelfde strekking.quote:
Dan mute je ipv dat je m op pauze zet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Sorry, moest even winamp afsluiten, ben nu weer ingetuned.
Typisch trouwens als ik R49 in Winamp op pauze zet krijg ik geen geluid bij yt-filmpjes.
heel typisch hoe het gemaakt is dat welquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hij heeft niet de soundtrack gedaan van die film die je bedoelt, wel van Intouchables. Maar het geluid is wel van dezelfde strekking.
Ah, dus mijn associatie was correct met een film was correct. Intouchables had ik niet zo snel gelinkt terwijl ik de originele toch al meerdere malen gezien heb. Dank je messyquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hij heeft niet de soundtrack gedaan van die film die je bedoelt, wel van Intouchables. Maar het geluid is wel van dezelfde strekking.
Negatief, || is pauze, en aangezien mijn windows-geluidjes nog wél werken weet ik dat het géén mute is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mute je ipv dat je m op pauze zet.
Dan ken je mijn muziek smaak nog nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heel typisch hoe het gemaakt is dat wel. Mijn sets zijn ook meestal half rond film muziek gebasseerd of iets in die strekking omdat het best mooie muziek is. Dat vind ik dus ook van klassieke muziek en andere zooi
Mijn smaak is best apart
Hij bedoelt dat je winamp mutequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Negatief, || is pauze, en aangezien mijn windows-geluidjes nog wél werken weet ik dat het géén mute is.
Noop negatief. Net yt gestart, geluid gewoon door jouw gepraat heen, druk op || Pause Playback in Winamp en beiden géén geluid, windows geluidjes doen het nog wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je winamp muteKijken of ie het dan wel doet
Apart.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop negatief. Net yt gestart, geluid gewoon door jouw gepraat heen, druk op || Pause Playback in Winamp en beiden géén geluid, windows geluidjes doen het nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |