quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Die krijg je vaak ook pas als je ze daadwerkelijk gemaakt hebt
Mn foon zei, screencap (of hoe hij dat noemt) gemaakt en daar en daar opgeslagen. Voor ik zag waar, was t al weer weg. Maar gemaakt is ie zeker wel!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG, het zal toch níet zo zijn dat hij nog niet eens een screencap gemaakt heeft![]()
Welke telefoon heb je?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is dus niet te vinden.Ben met muisje er al even over bezig via dm.
Zij maakt een foutje mbt winamp maar ondertussen is ze mij dus aan het helpen hoe ik die screencap kan vinden op mn foon via de dm.
Hij staat niet in je fotomap, daar staan de mijne namelijk welquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Mn foon zei, screencap (of hoe hij dat noemt) gemaakt en daar en daar opgeslagen. Voor ik zag waar was t al weer weg. Maar gemaakt is ie zeker wel!Zo dom ben ik nou ook weer niet.
Hij had al gezegd dat het maken van de screencap gelukt was, dus ging daar vanuit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee
Ik kreeg pas die map toen ik er daadwerkelijk 1 gemaakt had ook hoor
En dan staat hij gewoon in het fotomapje
Nope daar staat niets...quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij staat niet in je fotomap, daar staan de mijne namelijk wel
Dan staat hij in je fotomapquote:
Je ziet hem ook niet bovenin je balk staan nog? Waar ook je updates enzo aangegeven wordenquote:
Hmmz, vreemd. Volgens mij komen screencaps bij alle android telefoons in de Galerij. Bij de S2 in ieder geval welquote:
S1 bij mij ook toen, de S3 ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmz, vreemd. Volgens mij komen screencaps bij alle android telefoons in de Galerij. Bij de S2 in ieder geval wel
Galerij wél (ik heb een Ace), maar op de SD kaart zijn het twee aparte folders.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmz, vreemd. Volgens mij komen screencaps bij alle android telefoons in de Galerij. Bij de S2 in ieder geval wel
Oh dat zou kunnen, dat weet ik nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Galerij wél (ik heb een Ace), maar op de SD kaart zijn het twee aparte folders.
Nope....quote:
Staat niets....quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Je ziet hem ook niet bovenin je balk staan nog? Waar ook je updates enzo aangegeven worden
Dan is hij ws niet goed opgeslagenquote:
Ach het zal de 1e bug niet zijn die ik merk aan dit klote ding....quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thx en latersquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:18 schreef Kally het volgende:
http://androidworld.nl/ni(...)-zonder-root/?page=2
Kijk dit maar, nu ben ik echt weg, succes met zoeken
Mijn foon aangesloten op de PC (op foon dus file share aangezet)quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach het zal de 1e bug niet zijn die ik merk aan dit klote ding....![]()
Ik had nooit een sf moeten nemen...
Misschien moet je 'm eens updatenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach het zal de 1e bug niet zijn die ik merk aan dit klote ding....![]()
Ik had nooit een sf moeten nemen...
Geen idee, ik zou het even checken als ik jou wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doet ie dat niet automatisch via wifi?![]()
Dit staat er in mn camera dir :
[ afbeelding ]
Dit bij mij :quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn foon aangesloten op de PC (op foon dus file share aangezet)
[ afbeelding ]
In DCIM staan de foto's
in ScreenCaptures de caps
Faal heh?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
En meneer de DJ:
OST = Original Soundtrack
Kan de beste overkomenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
DCIM Lost.DIR even doorkijken dan heb je de meeste kans op fotos.
[..]
Faal heh?![]()
Avond Stifquote:
DCIM zat ik in bij dat plaatje dat ik aan jou poste, 1 dir en dat was camera. LOST.DIR is leeg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
DCIM Lost.DIR even doorkijken dan heb je de meeste kans op fotos.
[..]
Faal heh?![]()
Hier nog 1! Wat kan ik hier van genieten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
En wat was het heerlijk weer vandaag.
Mooi een groot deel van de dag in de zon zitten bakken
En aan het eind van de middag maar verder gegaan met Breaking Bad kijken
Je hebt gelijk .quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
Insert kampvuur, drank en dansende mensen met deze muziek.
Klinkt toch alsof jouw foon op de een of andere manier niet lekker 'mount' aan je PC, als je met je foon al foto's gemaakt hebt kan de DCIM folder niet leeg zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
DCIM zat ik in bij dat plaatje dat ik aan jou poste, 1 dir en dat was camera. LOST.DIR is leeg.
Damn 47,5quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier nog 1! Wat kan ik hier van genieten.Het was in mn hoekje (achter een muurtje vol in de zon en uit de wind) op een gegeven moment 47,5 graden!
![]()
Ben all1 niet echt veel bruiner geworden volgens mij.
Zelden, maar tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk .
[..]bier en mede!
![]()
ach mijn maakte ook foto's maar sloeg ze niet op. dan had ik ze "geshared" maar dan had hij ze niet goed opgeslagen als ik ze wou uploadden .quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt toch alsof jouw foon op de een of andere manier niet lekker 'mount' aan je PC, als je met je foon al foto's gemaakt hebt kan de DCIM folder niet leeg zijn.
Ach lekker drankje erbij. Cola kan ookquote:
't was gewoon Kilo-Uniform-Tango weerquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
En wat was het heerlijk weer vandaag.
Mooi een groot deel van de dag in de zon zitten bakken
En aan het eind van de middag maar verder gegaan met Breaking Bad kijken
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was gewoon Kilo-Uniform-Tango weer![]()
Zelfs te warm om naar huis te lopen, na al eerder naar huis gegaan te zijn,maar weer teruggeroepen naar het werk.
Ik had een foutje gemaaktquote:
Als ik foto's maak is die dat ook niet maar die leeg ik iedere keer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt toch alsof jouw foon op de een of andere manier niet lekker 'mount' aan je PC, als je met je foon al foto's gemaakt hebt kan de DCIM folder niet leeg zijn.
Oh oh oh.quote:
IJsthee van de Aldiquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach mijn maakte ook foto's maar sloeg ze niet op. dan had ik ze "geshared" maar dan had hij ze niet goed opgeslagen als ik ze wou uploadden .
[..]
Ach lekker drankje erbij. Cola kan ook![]()
Heerlijk man!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Damn 47,5
Ik kan hier wel een verschil in kleur zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |