Behoorlijk; het duurt al ruim 3 maandenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat je belt. Wel vervelend dit soort dingen
Belachelijk gewoon, en wat een asociale klootzak zegquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behoorlijk; het duurt al ruim 3 maanden
Ik voelde 'm al aankomen toen hij zei "Hier heb je mijn kaartje, neem later maar contact op om het schadeformulier in te vullen". Toen nog wel het schadeformulier ingevuld en ondertekend, maar alsnog zegt hij dat hij niet de schuldige isquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon, en wat een asociale klootzak zeg
Ik hoop het ook voor je ja, misselijke mensen heb je tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik voelde 'm al aankomen toen hij zei "Hier heb je mijn kaartje, neem later maar contact op om het schadeformulier in te vullen". Toen nog wel het schadeformulier ingevuld en ondertekend, maar alsnog zegt hij dat hij niet de schuldige is
Ik hoop echt dat er beelden van Rijkswaterstaat zijn
Blijkt uit het schadeformulier dat hij schuldig is?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik voelde 'm al aankomen toen hij zei "Hier heb je mijn kaartje, neem later maar contact op om het schadeformulier in te vullen". Toen nog wel het schadeformulier ingevuld en ondertekend, maar alsnog zegt hij dat hij niet de schuldige is
Ik hoop echt dat er beelden van Rijkswaterstaat zijn
Thanksquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je ja, misselijke mensen heb je toch
Voor zover ik mij kan herinneren, ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkt uit het schadeformulier dat hij schuldig is?
Dat wilde ik ook net vragen. Verder is het toch primair een zaak voor de verzekeraars onderling. Waarschijnlijk heeft die andere vent al meerdere schades of zo gereden, dus ziet nu problemen met zijn no claim of zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkt uit het schadeformulier dat hij schuldig is?
Dat heeft hij toch al schuld bekend, waarom moet jij dan bewijzen dat hij schuldig is?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor zover ik mij kan herinneren, ja.
Oh en gefeliciteerd![]()
Ja, dat is dus ook het laatste wat de rechtsbijstand heeft gestuurd naar de verzekering van die man. Heel simpel in mijn ogen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al schuld bekend, waarom moet jij dan bewijzen dat hij schuldig is?
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen. Verder is het toch primair een zaak voor de verzekeraars onderling. Waarschijnlijk heeft die andere vent al meerdere schades of zo gereden, dus ziet nu problemen met zijn no claim of zo.
Ik heb zelfs een keer iemand geraakt op een parkeerterrein, was wel mijn schuld, want ik keerde een vak in en hij was er heel dicht achter gekropen. Mijn vriendin was getuigen tegen mij, allemaal geen probleem, maar die wilde per sé geen schade formulier invullen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen. Verder is het toch primair een zaak voor de verzekeraars onderling. Waarschijnlijk heeft die andere vent al meerdere schades of zo gereden, dus ziet nu problemen met zijn no claim of zo.
Ik snap ook niet waarom jouw maatschappij dit niet regelt, daar betaal je toch premie voor. Prutsers!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is dus ook het laatste wat de rechtsbijstand heeft gestuurd naar de verzekering van die man. Heel simpel in mijn ogen.
Ik vind het sowieso raar dat ik moet bewijzen dat hij schuldig is, waarom moet je niet bewijzen dat je onschuldig bent?
[..]
Ja dat denk ik dus ook.
Ja, zoiets is mijn broer ook overkomen, maar die vent trok direct een portemonee en gaf mijn broer fl. 2000,-quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer iemand geraakt op een parkeerterrein, was wel mijn schuld, want ik keerde een vak in en hij was er heel dicht achter gekropen. Mijn vriendin was getuigen tegen mij, allemaal geen probleem, maar die wilde per sé geen schade formulier invullen.
Hb er op aangedrongen, voor leasemaatschappij, bleek het een gestolen auto.
Ja wordt het ook, maar wilde niet dat die kerel door zou geven dat ik was weggereden zonder melding bla bla. Dus gewoon netjes met formulier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zoiets is mijn broer ook overkomen, maar die vent trok direct een portemonee en gaf mijn broer fl. 2000,-
Ik zelf heb een keer schade gereden aan een andere auto, was ook gezien. Keurig briefje onder de voorruit van die gast, met ook het huisnummer van de getuige. Nooit meer iets van vernomen. En mijn auto is gewoon door de leasemaatschappij gerepareerd.
quote:
Ja vertel hun dat evenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom jouw maatschappij dit niet regelt, daar betaal je toch premie voor. Prutsers!
Ah, dat is wel slim ja. Ik ramde een geparkeerde auto, dus de tegenpartij kon geen sf ondertekenen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wordt het ook, maar wilde niet dat die kerel door zou geven dat ik was weggereden zonder melding bla bla. Dus gewoon netjes met formulier.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb 1x een schadeformulier in moeten vullen omdat een klapjosti in een Audi mij inhaalde en vervolgens al terug op mijn weghelft wilde toen hij mij nog niet voorbij was. Schampt die lul m'n zijkant.Alleen was ik zo verbouwereerd en gestresst en had geen idee wat ik waar in moest vullen en wat ik moest doen dat ik het zo in heb gevuld dat ik hem niks verweet. Gelukkig hij mij ook niet en er was geen grote schade, paar krasjes, maar toch. Weer wat geleerd.
Vriendin van me had ook ooit schade aan haar auto, die stond geparkeerd. Netjes briefje onder ruitenwisser met telefoonnummer. Belt ze op.
Is het Seth Gaaikema.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb 1x een schadeformulier in moeten vullen omdat een klapjosti in een Audi mij inhaalde en vervolgens al terug op mijn weghelft wilde toen hij mij nog niet voorbij was. Schampt die lul m'n zijkant.Alleen was ik zo verbouwereerd en gestresst en had geen idee wat ik waar in moest vullen en wat ik moest doen dat ik het zo in heb gevuld dat ik hem niks verweet. Gelukkig hij mij ook niet en er was geen grote schade, paar krasjes, maar toch. Weer wat geleerd.
Vriendin van me had ook ooit schade aan haar auto, die stond geparkeerd. Netjes briefje onder ruitenwisser met telefoonnummer. Belt ze op.
Is het Seth Gaaikema.
Ik heb zelfs een schadeformulier ingevuld toen ik een kant van mijn auto praktisch openscheurde aan amper zichtbare betonblokken. Ik heb de schuld aan de gemeente gegevenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:18 schreef Cee het volgende:
quote:Vriendin van me had ook ooit schade aan haar auto, die stond geparkeerd. Netjes briefje onder ruitenwisser met telefoonnummer. Belt ze op.
Is het Seth Gaaikema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |