Aaah dan is het juist leukquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Possie weet dat ik hele goede herinneringen heb aan dit nummer, toen ik in de VS woonde, op een pikzwarte heldere nacht, en een collega en ik op Allegator road stonden (en ja, die krengen stonden je echt van 3ft away aan te staren), we stopten omdat we in een 'black hole' waren, een gebied waar géén lichtvervuiling was, en we zagen de net gelanceerde space shuttle overkomen. Op de autoradio (cd) dit nummer. Echt een van de meest magische momenten in mijn leven
Ik hijs voortaan meteen de witte vlagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
*mentaal al gewonnennou dat was een kort gevecht.
Nee, zoo moooooiiquote:
Durf je wel tegen mij dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vecht niet tegen oude vrouwtjes
Depends, tegenstander moeilijk in te schatten via FOK!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Durf je wel tegen mij dan?![]()
Kom de 27e langs dan testen we t ff.
Cliche of niet, heerlijk nummer!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef cablegunmaster het volgende:
Heel cliche ik weet het
Louis Armstrong - What a Wonderful world.
Ow, ik hou maar even wijzelijk mijn mondquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hijs voortaan meteen de witte vlag
Muisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Depends, tegenstander moeilijk in te schatten via FOK!
36 jaar, 80 kilo, 1.87, aikido en straatvechten verder gewoon een lompe lul met een bierpens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Depends, tegenstander moeilijk in te schatten via FOK!
Hmm, die 80KG kan overkill worden. Maar big targets are easy to hit, dus ik zeg leggoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
36 jaar, 80 kilo, aikido en straatvechten verder gewoon een lompe lul met een bierpens.
Ach Jordyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm, die 80KG kan overkill worden. Maar big targets are easy to hit, dus ik zeg leggo
Heb jij even mazzel dat ik weer nog meer ben afgevallenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm, die 80KG kan overkill worden. Maar big targets are easy to hit, dus ik zeg leggo
Dat lukt me wel. Ja, met ervaringquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel dat ik weer nog meer ben afgevallen
Als je nu je baret zou halen hoef je nog maar een kleine 70 kilo op je nek te nemen
Met lego speelde ik ook toen ik 10 was.... Wil je me met die blokjes wil gaan bekogelen ofzo...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Test me nietttquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met lego speelde ik ook toen ik 10 was.... Wil je me met die blokjes wil gaan bekogelen ofzo...
Test: Hoe zit het nu met het 1e en 6e couplet van het Wilhelmusquote:
Ik zing het 1e couplet nog hetzelfde als toen ik 10 wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Test: Hoe zit het nu met het 1e en 6e couplet van het Wilhelmus
gewoon , die zitten in het versboek? geen idee hoe ze zitten maar best relaxed denk ik?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Test: Hoe zit het nu met het 1e en 6e couplet van het Wilhelmus
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarmee?Torentjes bouwen van lego of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |