Muisje weet als dit nummer voorbij komt dat ik het heb aangevraagd of zij zelf. Niemand anders hier draait dit nummer.quote:
Vakantie? Wat is dâh?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:33 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Nog 2 daagjes werken
Toe aan vakantie
Daar was Billy heel goed in.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
Zo mooi, dit nummer, plaats veel in perspectief
3 weken lang niet hoeven te werken.quote:
Toch is dit nummer pas ontstaan nádat hij naar Leningrad was gegaan, maar ik vind het wel een heel mooi overbruggingsnummerquote:
Het is varierende soorten muziek dat er voorbij komenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb hem ook maar even aangezet. Maar dit is niks voor moi
Dan wacht ik nog even af.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het is varierende soorten muziek dat er voorbij komen.
zie mn edit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:37 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
3 weken lang niet hoeven te werken.![]()
Zal wel wennen zijn na al die tijd 6 dagen per week werken
Kijken of ik nog een paar dagen weg kan gaan, al spaar ik mijn vakantiegeld liever op
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb hem ook maar even aangezet. Maar dit is niks voor moi
Niet eens aangekliktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Billy Joel al niets voor jou
Dan ga ik er bij deze vanuit dat je ook niet één van de linkjes die Sammie of ik de afgelopen dagen gepost heb in de DEF-SC hebben gepost hebt geluisterd
Na een dm aan mij van cable dat ie zegt m niet te gaan draaien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
Dit moet wél weer een verzoekje zijn van Possie
beetjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na een dm aan mij van cable dat ie zegt m niet te gaan draaien.
Hij loopt te fucken.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vecht niet tegen oude vrouwtjes
Possie weet dat ik hele goede herinneringen heb aan dit nummer, toen ik in de VS woonde, op een pikzwarte heldere nacht, en een collega en ik op Allegator road stonden (en ja, die krengen stonden je echt van 3ft away aan te staren), we stopten omdat we in een 'black hole' waren, een gebied waar géén lichtvervuiling was, en we zagen de net gelanceerde space shuttle overkomen. Op de autoradio (cd) dit nummer. Echt een van de meest magische momenten in mijn levenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |