Of met taksi, of appelsap, mijn nichtje van 2 vind het helemaal geweldig om te proostenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Proost kan ook bij een glas cola of water hoor!Hoeft geen alcohol te zijn.
ja nou... kater de dag erop, en daarna dacht ik echt van wat heb ik mezelf aangedaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Proost kan ook bij een glas cola of water hoor!Hoeft geen alcohol te zijn.
Whehehe, ja ook dat kan!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:38 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Of met taksi, of appelsap, mijn nichtje van 2 vind het helemaal geweldig om te proosten
Dat is schattigquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:38 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Of met taksi, of appelsap, mijn nichtje van 2 vind het helemaal geweldig om te proosten
Morgen gelukkig iets koeler geloof ikquote:
Wijn is dan ook gewoon goor!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja nou... kater de dag erop, en daarna dacht ik echt van wat heb ik mezelf aangedaan.
Zo slecht.. dat ik mezelf gewoon sneu vond. Dus nee even geen wijn , voor een weekje of twee.
Avondquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wijn is dan ook gewoon goor!Ik zeg geen wijntje voor een jaartje of 80 of tm ik in t graf lig.
Ik hoop het niet!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:43 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Morgen gelukkig iets koeler geloof ik
Maar dat er zon is is wel fijn, al is het me nu iets te.
Maar geen airco op kantoor en met 28 graden (binnen) werken is niet alles
Goor is het niet, al is het niet echt mijn ding. Ik heb ook eigenlijk altijd een fles wit en een fles rood in huis, maar als de visite de fles niet opmaakt moet hij toch binnen een paar dagen leeg. Dus dan offer ik mezelf wel op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wijn is dan ook gewoon goor!Ik zeg geen wijntje voor een jaartje of 80 of tm ik in t graf lig.
anderhalve maand, helaas..quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
S'avonds![]()
Hoe lang heb je nog vakantie?
Ik vind t wel goor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:47 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Goor is het niet, al is het niet echt mijn ding. Ik heb ook eigenlijk altijd een fles wit en een fles rood in huis, maar als de visite de fles niet opmaakt moet hij toch binnen een paar dagen leeg. Dus dan offer ik mezelf wel op.
Ik heb het juist altijd warm, gelukkig kan ik wel zweten, maar heb dan aan het eind van de dag wel koppijn. En ik drink echt veel water en thee op het werk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet!
28 is wel iets te om te werken ja, dat snap ik. Al zou ik er geen probleem mee hebben.
Volgens mij kan ik beter emigreren naar Dubai ofzo....
Dan heb ik gelukkig nog ff.quote:
No problemquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik gelukkig nog ff.
Ik ben aan het vechten, terug tot wie ik was. Niet helemaal alleen maar grotendeels wel. Vandaag is er een collega langs geweest die me heeft geholpen met wat schoonmaak werk en mn huis is atm echt prio 1. Ik schaam me diep dat ik je playlist nog niet heb maar sorry het is op t moment even niet anders...
Ik heb t altijd koud...quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:49 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik heb het juist altijd warm, gelukkig kan ik wel zweten, maar heb dan aan het eind van de dag wel koppijn. En ik drink echt veel water en thee op het werk.
Per dag 6 bakken thee en minimaal evenveel glazen waterquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t altijd koud...Zit inm al weer met een sweater en een jogging broek aan omdat t me te koud werd...
Ik drink op mn werk ook bewust water maar meer dan een glas of 4 is dat niet.
IK ook niet en normaal had ik t allang geregeld maar ben met zoveel dingen bezig dat ik mn kop ff niet op draaien en een playlist zetten kan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
IK ben de beroerdste niet hoor, moet blij zijn dat je überhaupt die playlist wilt doen
Daarom ben ik ook gestopt met vanavond draaien ernaquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
IK ook niet en normaal had ik t allang geregeld maar ben met zoveel dingen bezig dat ik mn kop ff niet op draaien en een playlist zetten kan.
Daar kom ik op mn werk echt niet aan toe!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:55 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Per dag 6 bakken thee en minimaal evenveel glazen water
En dat is alleen op het werk
Snap ik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gestopt met vanavond draaien ernaanders heb ik hetzelfde probleem. ik pluk random uit mijn lijst een paar nummers die toevallig mogelijk bij elkaar denk te passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |