Ik ben heul geen nigga.quote:
leggo = let's go. Duidelijk dat je 30'er bentquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben heul geen nigga.![]()
Goed ik zal t uitleggen.Jij zegt leggo, ik ken dat niet maar zie dat als lego. Dus wat gaan we doen? Lego torentjes bouwen of wat?
Wedstrijd lego torens bouwen, de hoogste wint! of de eerste die het plafond reikt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben heul geen nigga.![]()
Goed ik zal t uitleggen.Jij zegt leggo, ik ken dat niet maar zie dat als lego. Dus wat gaan we doen? Lego torentjes bouwen of wat?
meh das limbo voor onzin.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
leggo = let's go. Duidelijk dat je 30'er bent
Nog maar een paar jaar en ik ben al een 40+er...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
leggo = let's go. Duidelijk dat je 30'er bent
nog even en ik ben 30 gaat snel heb ik het gevoelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaar en ik ben al een 40+er...bedankt dat je dat er even inwrijft...
Maar goed. Nu ik weet wat t betekend, wat wil je dan doen? Matten?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaar en ik ben al een 40+er...bedankt dat je dat er even inwrijft...
Maar goed. Nu ik weet wat t betekend, wat wil je dan doen? Matten?
Ik ken krav maga en systema, kom danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
MUTE!!
Wat een kut nummer en een kut wijf wat niet zingen kan...
Sorry CableGuy...
Zo iets ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wedstrijd lego torens bouwen, de hoogste wint! of de eerste die het plafond reikt.
hij moest uit mijn systeem .quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
MUTE!!
Wat een kut nummer en een kut wijf wat niet zingen kan...
Sorry CableGuy...
Kut nummer.quote:
Hoe ouder je word hoe sneller het gaat....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nog even en ik ben 30 gaat snel heb ik het gevoel.
Eh, jah, dat kan ik bevestigen, tijd gaat sneller dan mijn herstelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe ouder je word hoe sneller het gaat....
Nu kan ik wel een hele verkeerde foute opmerking maken over 'sterretjes' maar ik ben een beschaafd meisje en post nu in R49 en niet in de DEF-SCquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sterretjes kijk ik wel middernacht
Ik heb alles geluisterd wat je tot nu toe gedraaid hebt maar doe me dat aub nooit meer aan. please!quote:
Ja , ik weet het de volgende keer zonder stemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb alles geluisterd wat je tot nu toe gedraaid hebt maar doe me dat aub nooit meer aan. please!
Linkje naar de koopsite. De officiele bedoel ikquote:
ooh....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Linkje naar de koopsite. De officiele bedoel ik
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb alles geluisterd wat je tot nu toe gedraaid hebt maar doe me dat aub nooit meer aan. please!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |