Godverquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was mijn middag en begin van de avond na 15.00 vandaag.
Het is dat ik een boek heb om mn stijfje voor mn boven buren te verbergen want damn!
Hey ToTquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]Interessante post om bij in het topic binnen te komen!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]Interessante post om bij in het topic binnen te komen!
Ow ik dacht altijd dat het bij die ene geflopte film gebleven was!quote:
Under the dome?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:04 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Grrr, weer een nieuwe serie ontdekt
Gelukkig zijn er nog maar 2 afleveringen van
Jah, kan ik er wat aan doen. Hadden ze de hotpants ed maar niet moeten uitvinden...quote:
Nee nu The Bridge.quote:
quote:Adapted from the Scandinavian series Bron, The Bridge centers on two detectives from the United States and Mexico who must work together to hunt down a serial killer operating on both sides of the American-Mexican border.
Ja, daarom vind ik dat de Victorian dress weer verplicht ingevoerd moet worden voor vrouwenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah, kan ik er wat aan doen. Hadden ze de hotpants ed maar niet moeten uitvinden...Ik woon vlak naast een randstadrail halte en zie een berg eehm benen en kontjes enzo vrouwen de hele dag heen en weer huppelenlopen....
![]()
Het goede levenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah, kan ik er wat aan doen. Hadden ze de hotpants ed maar niet moeten uitvinden...Ik woon vlak naast een randstadrail halte en zie een berg eehm benen en kontjes enzo vrouwen de hele dag heen en weer huppelenlopen....
![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik dat de Victorian dress weer verplicht ingevoerd moet worden voor vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Misschien vind je continuum dan wel watquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ja ik ben meer into sci-fi en fantasy enzulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of defiance:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quisnam igitur sanus? Qui non stultus
Ik vond de film wel aardig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht altijd dat het bij die ene geflopte film gebleven was!
Ow wacht, de boeken...die schijnen wel erg tof te zijn he?
Mag, zolang ze er maar niet nog een legging of panty onder aan doen ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik dat de Victorian dress weer verplicht ingevoerd moet worden voor vrouwen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:10 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Misschien vind je continuum dan wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of defiance:Die 2e klinkt wel interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe het met plezierquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
Hulde aan jou Cable voor het draaien!
quote:
Helemaal mee eens; die film was ZO extreem gejaagd he!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vond de film wel aardig.Maar dat t een flop is, komt in mijn ogen omdat ze 3 boeken in 1 film hebben gepropt. Als ze het met die boeken zo hadden gedaan zoals met LOTR's was t niet geflopt.
De boeken zijn idd 100x beter!
Toch, geen hulde aan ons voor het luisteren maar hulde aan jou voor het draaien!quote:
gewoon dumpen en neuken die hap . laatst ook met jacky chan... Viola random meid . CAT FIGHT!!! geen introduce wie die andere slechterik isquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens; die film was ZO extreem gejaagd he!
Komen ze bijvoorbeeld één of ander millennia oud trots volk tegen.......en die worden maar ff tussen neus en lippen door genoemd. En dan komt er ook ineens één of andere chick binnen 1 minuut bij die een prinses van bladiebladieblaat schijnt te zijn of zo...
Kan de film amper meer herinneren, maar de personages hebben maar 0,00001% diepgang en achtergrond!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon dumpen en neuken die hap . laatst ook met jacky chan... Viola random meid . CAT FIGHT!!! geen introduce wie die andere slechterik ismaar hier komt een cat fight scene !
Die prinses komt halverwege het 1e boek pas te voorschijn in een droom van de hoofd personage en over de helft van het 2e boek word het pas duidelijk dat ze prinses is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens; die film was ZO extreem gejaagd he!
Komen ze bijvoorbeeld één of ander millennia oud trots volk tegen.......en die worden maar ff tussen neus en lippen door genoemd. En dan komt er ook ineens één of andere chick binnen 1 minuut bij die een prinses van bladiebladieblaat schijnt te zijn of zo...
Kan de film amper meer herinneren, maar de personages hebben maar 0,00001% diepgang en achtergrond!
Ik heb GoT zelf nog niet gezien, maar zou persoonlijk eerder beginnen met een NL serie als 12 in de oorlogquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef ToT het volgende:
Ben vaanvond begonnen met dat buurjochie Game of Thrones te laten zien. (Uiteraard wel de seks-scenes DIRECT skippen), maar ik leg continu uit wie wie is, waarom iemand wat doet, wat er met bepaalde subtiele uitspraken bedoeld wordt enz.
Echt gaaf om te merken dat dat gozertje vaak zelf al begrijpt wat er bedoeld wordt!Echt een intelligent gastje!
Ben gewoon echt TROTS op hem!
Hehe, hij boft maar met zo'n buurman.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef ToT het volgende:
Ben vaanvond begonnen met dat buurjochie Game of Thrones te laten zien. (Uiteraard wel de seks-scenes DIRECT skippen), maar ik leg continu uit wie wie is, waarom iemand wat doet, wat er met bepaalde subtiele uitspraken bedoeld wordt enz.
Echt gaaf om te merken dat dat gozertje vaak zelf al begrijpt wat er bedoeld wordt!Echt een intelligent gastje!
Wat jij tot nu toe hebt verteld had je al rede om trots op m te zijn maar ik snap dat dit weer een extra boost geeft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef ToT het volgende:
mwhoah... Radio is grapsig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
cablegunmaster, cables, guns, master? Jij schiet kabels af op HPT's![]()
Geen probleemquote:
Media speelt tegenwoordig (nu ja sinds de jaren '90 ) een belangrijke rolquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah... Radio is grapsig.Als ik niks kan worden met mijn beroep word ik wel radio omroeper.
Het is lastig om fris elke dag voor de radio te staan en ernaast een leven te hebben lijkt me .quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Media speelt tegenwoordig (nu ja sinds de jaren '90 ) een belangrijke rol
ow een tijdje terug was een m.i. behoorlijke interesant tweeluik over Radio op tv. Kwam o.a. een Adrian Cronauer nog in voor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het is lastig om fris elke dag voor de radio te staan en ernaast een leven te hebben lijkt me .Want je bespreekt al heel gauw alles eigenlijk.
Gewoon random feiten en veel kennis vergaren mensen die radio maken die totaal nutteloos zijn. Al vraag ik me af hoeveel ze er van letterlijk oplezen.
iets meer informatie?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh een tijdje terug was een m.i. behoorlijke interessant tweeluik over Radio op tv. Kwam o.a. een Adrian Cronauer nog in voor.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:18 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Hehe, hij boft maar met zo'n buurman.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat jij tot nu toe hebt verteld had je al rede om trots op m te zijn maar ik snap dat dit weer een extra boost geeft.
Proost man!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Hey ik ga even wat drinken pakken, lekker radio maken maakt je dorstig.
Bier is opquote:
Dit ook zeer zeker ja!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:18 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Hehe, hij boft maar met zo'n buurman.
Proost kan ook bij een glas cola of water hoor!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Bier is op. Toen vond ik gisteren een cheap ass wijn fles... Dang koppijn wijn o.0 en toen vond ik de gootsteen dat ging zooooo mis.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |