Hier 24,5 in de woonkamer, ik wil het boven niet wetenquote:
Ik heb een duur abo gekocht en betaal elke dag gewoon mijn ritten nu, tis toch van de zottequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar word je helemaal dol van, je blijft geld pompen
Ja!quote:
Dit is Nederland we moeten wat te klagen hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:26 schreef Strega het volgende:
Lieverds, wat klaagt iedereen nu, hebben we eindelijk zomer, weer niet goed![]()
Ik vind het heerlijk weer, niet vochtig tropisch, lekker windje, alles staat er prachtig bij, wat vaker water geven, maar voor de rest......wij genieten.![]()
![]()
Welnee, iedereen houdt gewoon van een ander seizoen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 04:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is Nederland we moeten wat te klagen hebben
Kloptquote:Op vrijdag 19 juli 2013 05:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, iedereen houdt gewoon van een ander seizoen.
Niet iedereen heeft zomer bovenaan op de lijst
quote:
Ik zit met overhemd en colbert in een snoeiheet pand, gelukkig is het bijna weekendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja het zal best lekker zijn als je de hele dag in de tuin kan zitten met dit weer.
Ik heb geen tuin en ik moet altijd werken.
Jezus, be a raindrop or central air, I cannot breathe
Lang weekend heb ik er maar van gemaakt, maar ik twijfel nog, want met die hitte kun je niet echt leuke dingen gaan doen of zo hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit met overhemd en colbert in een snoeiheet pand, gelukkig is het bijna weekend
Doen! ijsjes eten, de hele dag doorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lang weekend heb ik er maar van gemaakt, maar ik twijfel nog, want met die hitte kun je niet echt leuke dingen gaan doen of zo haha
Bos, zit jij nog vast aan warme werkkleding? Mag een korte broek?quote:
Zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zit echt krap met dagen, ik moet die van dit jaar nog aansnijden
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Het is hier zo heet dat mijn smeerkaas die net 5 minuten uit de koelkast was zojuist met smeren zo van mijn mes afkledderde over mijn toetsenbord
quote:
We denken van wel! Zat midden op haar koppie, nou je kroelt haar iedere dag wel een paar keer per persoon, dus op zijn langst gisteravond denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat annoying.
En Lut, ben je er op tijd bij?
Ja hij was ook nog niet zo groot. Denk dat ze hier in de conifeer zitten, daar gaat ze altijd liggen omdat het daar koel is natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Je kan het ook goed zien aan hoe dik ie was hoor. Ik vind het gore beesten, zet altijd gelijk de fik erin als ik ze eruit heb
Korte broekquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bos, zit jij nog vast aan warme werkkleding? Mag een korte broek?
Onze postbode heeft oranje/groen/geel/roze neon haarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben hier ook allemaal postbezorgers in korte broeken aan de deur, gelijk hebben ze
Het is hier goed te doenquote:
Hier in de stad loopt een hele lekkere rastabode rondquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Onze postbode heeft oranje/groen/geel/roze neon haarIs maar een invaller, de echte is de Nijmeegse Vierdaagse lopen
Ghehequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier in de stad loopt een hele lekkere rastabode rond
dat zijn jouw honden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vandaag die foto van die fotograaf met die Hasselblad in de mail, ik vind hem wel tof hoor![]()
Ik moet twee keer kijken... Chico zwart haar? Sjon met een witte kuif? Toen zag ik dat de jouwe in de buggy zatenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vandaag die foto van die fotograaf met die Hasselblad in de mail, ik vind hem wel tof hoor![]()
Je blijft je verkijken hoe klein ze zijn hèquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moet twee keer kijken... Chico zwart haar? Sjon met een witte kuif? Toen zag ik dat de jouwe in de buggy zaten
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moet twee keer kijken... Chico zwart haar? Sjon met een witte kuif? Toen zag ik dat de jouwe in de buggy zaten
Ik vind het ergens jammer dat ze zo een saaie hond genomen hebben maar soit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:30 schreef indaha het volgende:
Oh-Oh fotosessie van de prinsesjes met hond![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)es_op_de_foto__.html
Nee, eigenlijk zijn ze van mij, maar Oh-Oh leent ze wel eens!quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk zijn ze van mij, maar Oh-Oh leent ze wel eens!
Ja, zo makkelijk, je woont vlak om de hoek.....dus.quote:
Mmmmmmm, morgen vlierbloesem pancakesquote:
quote:
Normaliter prefereer ik rood haar boven blond, maar dit mag er inderdaad wel wezen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Ze ziet er beter uit vind ik, hij wordt ook zo lekker oud
Oh jammiequote:
Hebben ze nou wat of niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Er was gisteren ter ere van de 20e verjaardag een X-Files panel in san Diego en nu komen er telkens foto´s op een blog, zo leuk, ze zijn zo goddamn cute samen nog steeds
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ontkennen alles maar ze maken wel altijd grapjes erover.quote:
Hmmmm... ik zou het zo tof vinden he! En dan nog een X-files baby, omdat het (nog netquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze ontkennen alles maar ze maken wel altijd grapjes erover.
Ja, dat 'nog' was dan ook suggestief bedoeldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben er heilig van overtuigd dat alle drie die kids van haar gewoon van hem zijn.
Zelfs zijn ex is sprekend haar maar dan de stomme versie![]()
Kijk je ook ff mee?
Oh hij is zeker leuk!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, nu ga ik ook scrollenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef Lutte het volgende:
Ik zat naar het verenschilderij van oh-oh's grote vriendin te kijken toen ik het portret van haar zag.. Toen zat er ranja op mijn scherm.
Dat kon ik waarschijnlijk toch al nietquote:
Ja, vooral als je een vlierboom hebt. Ik maak er elk jaar ook vlierbloesen/citroen siroop van. Heerlijk dorstlessend en fijn van smaak!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat recept las ik laatst ook ergens, is dat wat ja?
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiesmorgens!
Ik zit terug te bladeren voor het meesterwerk, maar als ik een volle dag geen FB check dan is het bijna niet bij te zoeken waar de berichten staan. FB husselt soms ook de volgorde
Ja, ook dat! En ik heb ook het idee dat ik boven het probleem van 'volgorde berichten' ook nog eens dingen mis. Dan zie ik ze niet in de tijdlijn, enkel pas als ik oh-oh (of wie dan ook) aanklik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ja irritant is dat want dan wil ik bv op een foto van Oh-Oh reageren en dan is die van vorig jaar of zo
Boven staat 'topberichten' of 'meest recent', daar kun je dus wisselen tussen chronologisch en gehusseld.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ook dat! En ik heb ook het idee dat ik boven het probleem van 'volgorde berichten' ook nog eens dingen mis. Dan zie ik ze niet in de tijdlijn, enkel pas als ik oh-oh (of wie dan ook) aanklik.
Als ik overdag een paar keer kijk dan is het allemaal te overzien, maar na 1 dag, en dan heb ik niet eens bijzonder veel mensen in de lijst.
Ik ga er vanavond maar rustig voor zitten
Je was lekker bezig jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! Weinig op het programma vandaag na het uitsloven van gister. Weer eens een filmpje kijken denk ik.
Nee, eerst een ander. A Clockwork Orange (1971) staat op het programma. Daarna een serie van gekochte.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je was lekker bezig ja
Één van de gescoorde van de rommelmarkt?
Leukquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! Weinig op het programma vandaag na het uitsloven van gister. Weer eens een filmpje kijken denk ik.
Wat voor film is het?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, eerst een ander. A Clockwork Orange (1971) staat op het programma. Daarna een serie van gekochte.
Even gekeken en oh-oh staat al zo ingesteld. Wellicht is het gewoon een oerwoud omdat er na 1 dag zoveel berichten staan (van alle mensen in mijn lijstje).quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:56 schreef Lutte het volgende:
Dat je soms van mensen dingen wel en dingen niet ziet ligt aan hoe dikke buddies je bent en is deels random. Je kunt iemand wel instellen als 'goede vriend' dan komt wel zo goed als alles in de lijst.
Clockwork, dat is idd een klassieker!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, eerst een ander. A Clockwork Orange (1971) staat op het programma. Daarna een serie van gekochte.
Ja, ik zat te twijfelen of ik daar nou al vaker wat over had gehoord, of dat ik verkeerd zat. Dus toch! Haske tofquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
@Pisc Ellen sleept dat beestje overal mee naartoe, toch?
Ik ken melkflessen, maar wat ik me bij zweetflessen voor moet stellen kan ik zo één twee drie niet bedenken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:16 schreef sararaats het volgende:
misschien ben ik wel een heet wijf maar enkel in de zomer
zweetfles
klotsende oksels en overmatig zwetenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ken melkflessen, maar wat ik me bij zweetflessen voor moet stellen kan ik zo één twee drie niet bedenken.
Zwembadje in de tuin een optie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
klotsende oksels en overmatig zweten
de douche is ook goed denk ik want zie me niet in de gemeenschappelijke tuin in een zwembadje zittenquote:
Ik vond het met Pluk de Dag altijd wel tof.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ron Boshard op tv, ik moet een beetje huilen
Zapp? Wtf is dit voor programmaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ron Boshard op tv, ik moet een beetje huilen
Ik ken hem alleen als presentator van bloopers of zwem-hem-erin taferelen. Nou hou ik daar sowieso niet van, maar 'het leukste programma ooooooooooooooit'quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het met Pluk de Dag altijd wel tof.
Oei dat zou ik ook niet zo gauw doen nee! Al kunnen de buren vanuit boven hier ook in de tuin kijken, en mijn vieze gluurbuurman recht m'n kamer inquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
de douche is ook goed denk ik want zie me niet in de gemeenschappelijke tuin in een zwembadje zitten
Hij staat hier op de achtergrond te loeien, nadat de dvd klaar is. Ik zie niks, maar het geluid alleen al.quote:
Ik vind dat Ron teveel wordt afgezeikt. Hij kan best wel wat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als presentator van bloopers of zwem-hem-erin taferelen. Nou hou ik daar sowieso niet van, maar 'het leukste programma ooooooooooooooit'
Is dat programma van jou een aanrader, ik zag iets op Youtube, zal eens kieken later!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat Ron teveel wordt afgezeikt. Hij kan best wel wat.
Een ronde, 3.20 diameter geloof ik. Ook nog zo'n klein babybadje voor als het niet de moeite is de grote op te zetten, ook lekker om af te koelen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, heb jij ook een zwembad(je) en wat voor eentje?
Is wel al van een flinke tijd geleden. Hij plukte op een willekeurige plek in een winkelcentrum/op een markt mensen op voor een leuke activiteit. Ze moesten dan alles voor de dag afzeggen en met hem meegaan in een bus. Hij pikte er wel bijzondere mensen uit. (ook normale mensen hoor)quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat programma van jou een aanrader, ik zag iets op Youtube, zal eens kieken later!
Ah, dat klinkt al als een prima programmaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is wel al van een flinke tijd geleden. Hij plukte op een willekeurige plek in een winkelcentrum/op een markt mensen op voor een leuke activiteit. Ze moesten dan alles voor de dag afzeggen en met hem meegaan in een bus. Hij pikte er wel bijzondere mensen uit. (ook normale mensen hoor)
Jezus wat een topicquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh!
Ellen ten Dame, inclusief vogel![]()
SHO / Sterren in hun bikini/zwembroek #12
Idd., ze is 39. Niet iedereen is op die leeftijd zo strak als ikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jezus wat een topicAlanis Morissette die het figuur niet meer zou hebben voor een bikini, nou dan mag 99% voort in badpak naar het strand hoor
Wauw, netjesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Idd., ze is 39. Niet iedereen is op die leeftijd zo strak als ik(deze week 80 kg op de weegschaal
![]()
)
Wat voor babybadje. Bert en Ernie, Teletubbies. MegaMindy, Samson.. of..?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een ronde, 3.20 diameter geloof ik. Ook nog zo'n klein babybadje voor als het niet de moeite is de grote op te zetten, ook lekker om af te koelen.
Neuh gewoon een grijs met blauwequote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat voor babybadje. Bert en Ernie, Teletubbies. MegaMindy, Samson.. of..?
Ghehe, je weet nooitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag trouwen in Artis woensdag iemand die ik op jou vond lijken Lut, maar ik wist al meteen dat jij het niet kon zijn, want a groter dan ik en b ze liep achter een kinderwagen.
Strak, toevallig ook abs?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Idd., ze is 39. Niet iedereen is op die leeftijd zo strak als ik(deze week 80 kg op de weegschaal
![]()
)
Ja, dat krijg je ook als er zoveel superslanke mensen voorbij komen in dat topic, dan springt Alanis er ineens wel uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jezus wat een topicAlanis Morissette die het figuur niet meer zou hebben voor een bikini, nou dan mag 99% voort in badpak naar het strand hoor
Ik zit op tvgids.nl te kieken, maar zie het zo snel niet, welke komt er van Stephen King?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ellen ten Damme met ekster, wat tof!
Ik heb de klok rondgeslapen, een heel eind met de honden gelopen en ga nu aan de poets, het is er weer voor![]()
En vanavond wil ik die Stephen King film zien op tv
Wasbordje bedoel je? Nee, dat niet, denk dat ik daarvoor toch naar een sportschool zou moeten gaan. Kan wel weer de broeken aan die ik jaren geleden in de kast heb gelegd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Strak, toevallig ook abs?
En goed dat weer lekker op gewicht bent
Ik dacht even The Shining, maar ik vergat hotelkamer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:27 schreef oh-oh het volgende:
die over die hotelkamer, geen idee of het wat is?
Ik ben al de hele dag in de weer, ramen gelapt, hele kamer overhoop gezet om overal goed achter en onder te zuigen es een keer, vogelkooi helemaal leeggehaald en gesopt en weer volgehangen.
Over een uur gaan we wandelen met Pippa!
Goed bezig! Ik zit nu onder de 100. (99.4) Nog ruimte voor wat verbetering, maar niet veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
)
Ja, de keer daarvoor meer. Overal zitten hier in de huisjes ook scheurenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:25 schreef indaha het volgende:
Strega ik hoorde dat er weer een aardbeving bij jullie was, hebben jullie iets gemerkt?
Oh bah!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, de keer daarvoor meer. Overal zitten hier in de huisjes ook scheuren
Ik wilde het niet zeggenquote:
Wat een geweldig zomers tafereelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah!
Ik heb net mijn kast en tafel in de was gezet en nu krijg ik die troep niet meer van mijn handen![]()
Ow ja kijk, een straat verderop hier, kersen gekocht vanavond, zaaaaaaaaalig![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wat geinig, veel plezier!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:23 schreef sararaats het volgende:
en doei want morgen vroeg op voor het Belgisch Kampioenschap gsm-werpen in Bredene Strand.
Hans Van Alphen geeft ook een demonstratie tablet-werpen. de mijne krijgt ie niet ze.
Ik wil ook heuvels om de hoekquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah!
Ik heb net mijn kast en tafel in de was gezet en nu krijg ik die troep niet meer van mijn handen![]()
Ow ja kijk, een straat verderop hier, kersen gekocht vanavond, zaaaaaaaaalig![]()
[ afbeelding ]
Dat moet de brouwerij zijn. Pure whiskey.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja wat een paradijs, jammer van de katten anders kwam ik es op vakantie hoor!
Wat doen al die flessen in de kas?
Die krijgen godnondeju een nieuwe koning man!!!quote:Op zondag 21 juli 2013 11:15 schreef Pagan het volgende:
Helaas, geen whisky,louter decoratie. Blauw glas breekt het licht erg mooi.
Straks hondenbadje klaar zetten, het is hier nu al serieus warm.
Wat is er met Belgen op tv?
In de lente hebben jullie warmte als wij het niet hebben, in de zomer hebben jullie teveel warmte.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Het is hier 28 graden binnen![]()
Maar buiten is het warmer
Ach so. * Pagan is republikein.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die krijgen godnondeju een nieuwe koning man!!!
Om een vuurtje in te stoken, is was een gietijzeren varkensvoertrog.quote:
Onder spoiler want zeer ranzig.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de lente hebben jullie warmte als wij het niet hebben, in de zomer hebben jullie teveel warmte.
Hoe zou Q het hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Arme Boequote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn buurman is al weer sinds 9:30 aan het koken, ik ga echt over mijn nek als ik voor mijn ontbijt al naar een of ander Oosterse zooi moet ruiken
quote:Op zondag 21 juli 2013 11:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Onder spoiler want zeer ranzig.Ach wat sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Internet, marktjes, de plaatselijke CD winkel?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Op zoek naar mooie filmposters voor op mijn slaapkamer. Iemand toevallig nog een tip waar ik moet zijn?
Ik keek hem vanmiddag ff snel, moet hem straks ff in zijn geheel kiekenquote:
Kun je niet naar Pathé bellen en vragen wat ze met oude posters doen en/of je ze kan overnemen..??quote:Op zondag 21 juli 2013 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal wel internet worden, de rest wordt niet wat.
Ik zit te denken, je had vroegah (toen er nog geen moer op internet was) een site waar echt heul veul filmposters op stonden.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Op zoek naar mooie filmposters voor op mijn slaapkamer. Iemand toevallig nog een tip waar ik moet zijn?
Ik zoek wel specifiek en vooral niet zo 'mainstream'. Op Allposters.nl kan ik al aardig wat leuks vinden.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je niet naar Pathé bellen en vragen wat ze met oude posters doen en/of je ze kan overnemen..??
nope want de gsm werd netjes opgevangen door iemand uit het publiekquote:Op maandag 22 juli 2013 09:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nog iemand vol op z'n smoel geraakt?
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 22 juli 2013 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammerdebammer! Leuk dat pakket. Geen idee wat het is, maar leuk dat je er wat aan over hebt gehouden.
dank je. volgend jaar gooi ik wel geldigquote:
Kekke lamp, zeker voor een X-Files fan.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Vakantiedag meld!
Ik ben zo blij, mijn lamp hangt eindelijk![]()
[ afbeelding ]
hij lijkt op een UFOquote:Op maandag 22 juli 2013 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Vakantiedag meld!
Ik ben zo blij, mijn lamp hangt eindelijk![]()
[ afbeelding ]
Yes, vrijdag ga ik een weekje weg. (met z'n 5en) Bungalow in Drenthe ergens. Lekker sauna erbij, tennisbaan, mooi gebied om hard te lopen. Kan ik mooi mijn eigen gang gaan.quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 22 juli 2013 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, vrijdag ga ik een weekje weg. (met z'n 5en) Bungalow in Drenthe ergens. Lekker sauna erbij, tennisbaan, mooi gebied om hard te lopen. Kan ik mooi mijn eigen gang gaan.
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:57 schreef Barbaaf het volgende:
Nieuwste clip van Lindsey, opgenomen in Berlijn..... kijk 'ns wie er (oa. ) om 3:47 door het beeld schuift
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kekke lamp, zeker voor een X-Files fan.
[ afbeelding ]
Tof Baafquote:Op maandag 22 juli 2013 12:57 schreef Barbaaf het volgende:
Nieuwste clip van Lindsey, opgenomen in Berlijn..... kijk 'ns wie er (oa. ) om 3:47 door het beeld schuift
Lijkt me beter ja, je zou toch levend verbrandenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:57 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen even kijken Baaf.(ook omdat ik dat nummer van Evanescence best wel erg mooi vind)
werk belde net. We hebben toch een tropenrooster, morgen mag ik om 7 uur beginnen als ik wil, 8 uur mag ook. Maar ik denk dat ik gewoon lekker om 7 ga beginnen![]()
Ja, en ik heb echt niet dat ik het te vroeg vind. Zoals ik al vaker gezegd heb was bij de koek 7 uur standaard en was bij het tropenrooster 6 uur beginnen.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lijkt me beter ja, je zou toch levend verbranden![]()
Heb ook al zo'n medelijden met de vuilnismannen, kwamen vanochtend de GFT-bak ophalen, wat een putluchtNog erger dan normaal!
Zorgvuldig uitgekozen plek, ik wilde natuurlijk wel dat Lindsey mij ook zagquote:Op maandag 22 juli 2013 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof Baaf
Lang idd, maar zo lang als jij bent, zoveel ukkies staan er dan ook weer bij!
Nee, klopt, het is dus niet verplicht, maar mijn wekker zet ik zo meteen al een uur terug.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Lekker Bos, met dit weer kan je niet vroeg genoeg beginnen
Ik zag net een oudere vrouw haar bak schoonmaken, met een afwasborstel, in deze hittequote:Op maandag 22 juli 2013 14:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lijkt me beter ja, je zou toch levend verbranden![]()
Heb ook al zo'n medelijden met de vuilnismannen, kwamen vanochtend de GFT-bak ophalen, wat een putluchtNog erger dan normaal!
Koekoekquote:Op maandag 22 juli 2013 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag net een oudere vrouw haar bak schoonmaken, met een afwasborstel, in deze hitte
lekker, met vrienden een huisje gehuurd?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, vrijdag ga ik een weekje weg. (met z'n 5en) Bungalow in Drenthe ergens. Lekker sauna erbij, tennisbaan, mooi gebied om hard te lopen. Kan ik mooi mijn eigen gang gaan.
beter, ben je iig al klaar voor de ergste hittequote:Op maandag 22 juli 2013 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt, het is dus niet verplicht, maar mijn wekker zet ik zo meteen al een uur terug.
Jep.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:20 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker, met vrienden een huisje gehuurd?
Doen wij ook elk jaar zo een beetje met een vaste groep.
Netjes, beide!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En mijn werkdag zit er bijna op. Er rolden mooie teksten uit vandaag, ik ben tevreden.
En ondertussen ook al 1,5 liter water gedronken denk ik.
De training voor morgen is afgelast. Maar ik denk dat ik morgenavond om 21.00 uur in mijn achterhoofd hou om te gaan lopen als de temperatuur dat toe laat.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef Lutte het volgende:
Gaan jullie met dit weer nog lopen? Het was hier vanochtend om acht uur 25 graden, nu 34 en de avondtemperatuur is 26 graden. Evy mag ff een andere hobby gaan zoeken
Ik was het van plan om rond 22.00 uur nog te gaan, maar toen werd ik gepolst om morgenvroeg te gaan zwemmen. Weer om 7.00 uur. Dan laat ik het lopen schieten.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef Lutte het volgende:
Gaan jullie met dit weer nog lopen? Het was hier vanochtend om acht uur 25 graden, nu 34 en de avondtemperatuur is 26 graden. Evy mag ff een andere hobby gaan zoeken
Nee, dat zou toch pas morgen?quote:
Manman wat een kneiter he, geweldigquote:
Weert is Midden-Limburgquote:Op maandag 22 juli 2013 16:43 schreef Barbaaf het volgende:
Noord-Limburg is dat, Weert en omgeving. Maastricht zit precies tussen die bui en twee in Belgie/Duitsland in.
Aanrader, absoluut doen. Overdag hitte is prima te doen als je 's nachts goed kunt pitte.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
En toch wil ik ooit een airco voor de slaapkamer voor dit soort dagen. Ik zie nu al tegen de nacht op
Goed idee, Bos!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Even bij de appie ijsblokzakjes gekocht. Die had ik nog niet![]()
![]()
. Morgen gaan er dus ijsblokjes in mijn bidon.
Ja, dat zou een prima tekst voor op een tegel kunnen zijn, helemaal woar!quote:Op maandag 22 juli 2013 17:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Aanrader, absoluut doen. Overdag hitte is prima te doen als je 's nachts goed kunt pitte.
Sterkte, Lut! Hoofdpijn met deze temperatuur is echt vreselijkquote:Op maandag 22 juli 2013 19:05 schreef Lutte het volgende:
Zo'n. Enorme. Hoofdpijn.
Paracetamol maakte geen indruk, zo aan de ibu dan maar
Ja godver.. Morgen tentamen en dan Moet het weg zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte, Lut! Hoofdpijn met deze temperatuur is echt vreselijk
Zijn dat die vreselijke verpakkingen, die je never nooit met hand kunt openen? Nooit geweten dat het Blister heet!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja godver.. Morgen tentamen en dan Moet het weg zijnNa een douche is het wel minder (Welke amoebe bedenkt het trouwens om scheermesjes in zo'n blister te doen, die dingen krijg je normaal al niet open zonder slagaderlijke bloeding, laat staan half blind onder de douche.) dus nog een goed nachtje slaap en dan zou het over moeten zijn!
Van dat dichtgesealde hard plastic jaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat die vreselijke verpakkingen, die je never nooit met hand kunt openen? Nooit geweten dat het Blister heet!
Haha, ja precies. Rap, rap!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe alles maar direct met dit weer. Om er van af te zijn.
Daar schijnt het totaal anders warm te zijn, heb ik gehoordquote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Met dit weer denk ik ook meteen, wat ben ik toch blij dat ik niet in Zuid-Europa woon
Er zit wel een verschil tussen de klamme hitte die wij vaak hebben, en de droge hitte die zij vaak hebben... Maar 40 graden hoef ik nergensquote:Op maandag 22 juli 2013 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar schijnt het totaal anders warm te zijn, heb ik gehoord
Nee, okee 40 graden is inderdaad echt tEquote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen de klamme hitte die wij vaak hebben, en de droge hitte die zij vaak hebben... Maar 40 graden hoef ik nergensOverigens hebben we nu ook best een droge hitte.
Ik ben ooit op Curaçao geweest, het was zalig. Met dat windje dat altijd waait. Maar het was wel in de winter. En ook na ruim 2 weken wilde ik graag naar huis
Oeh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |