Ja, vooral als je een vlierboom hebt. Ik maak er elk jaar ook vlierbloesen/citroen siroop van. Heerlijk dorstlessend en fijn van smaak!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat recept las ik laatst ook ergens, is dat wat ja?
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiesmorgens!
Ik zit terug te bladeren voor het meesterwerk, maar als ik een volle dag geen FB check dan is het bijna niet bij te zoeken waar de berichten staan. FB husselt soms ook de volgorde
Ja, ook dat! En ik heb ook het idee dat ik boven het probleem van 'volgorde berichten' ook nog eens dingen mis. Dan zie ik ze niet in de tijdlijn, enkel pas als ik oh-oh (of wie dan ook) aanklik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ja irritant is dat want dan wil ik bv op een foto van Oh-Oh reageren en dan is die van vorig jaar of zo
Boven staat 'topberichten' of 'meest recent', daar kun je dus wisselen tussen chronologisch en gehusseld.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ook dat! En ik heb ook het idee dat ik boven het probleem van 'volgorde berichten' ook nog eens dingen mis. Dan zie ik ze niet in de tijdlijn, enkel pas als ik oh-oh (of wie dan ook) aanklik.
Als ik overdag een paar keer kijk dan is het allemaal te overzien, maar na 1 dag, en dan heb ik niet eens bijzonder veel mensen in de lijst.
Ik ga er vanavond maar rustig voor zitten
Je was lekker bezig jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! Weinig op het programma vandaag na het uitsloven van gister. Weer eens een filmpje kijken denk ik.
Nee, eerst een ander. A Clockwork Orange (1971) staat op het programma. Daarna een serie van gekochte.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je was lekker bezig ja
Één van de gescoorde van de rommelmarkt?
Leukquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! Weinig op het programma vandaag na het uitsloven van gister. Weer eens een filmpje kijken denk ik.
Wat voor film is het?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, eerst een ander. A Clockwork Orange (1971) staat op het programma. Daarna een serie van gekochte.
Even gekeken en oh-oh staat al zo ingesteld. Wellicht is het gewoon een oerwoud omdat er na 1 dag zoveel berichten staan (van alle mensen in mijn lijstje).quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:56 schreef Lutte het volgende:
Dat je soms van mensen dingen wel en dingen niet ziet ligt aan hoe dikke buddies je bent en is deels random. Je kunt iemand wel instellen als 'goede vriend' dan komt wel zo goed als alles in de lijst.
Clockwork, dat is idd een klassieker!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, eerst een ander. A Clockwork Orange (1971) staat op het programma. Daarna een serie van gekochte.
Ja, ik zat te twijfelen of ik daar nou al vaker wat over had gehoord, of dat ik verkeerd zat. Dus toch! Haske tofquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
@Pisc Ellen sleept dat beestje overal mee naartoe, toch?
Ik ken melkflessen, maar wat ik me bij zweetflessen voor moet stellen kan ik zo één twee drie niet bedenken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:16 schreef sararaats het volgende:
misschien ben ik wel een heet wijf maar enkel in de zomer
zweetfles
klotsende oksels en overmatig zwetenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ken melkflessen, maar wat ik me bij zweetflessen voor moet stellen kan ik zo één twee drie niet bedenken.
Zwembadje in de tuin een optie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
klotsende oksels en overmatig zweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |