Ja, vooral als je een vlierboom hebt. Ik maak er elk jaar ook vlierbloesen/citroen siroop van. Heerlijk dorstlessend en fijn van smaak!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat recept las ik laatst ook ergens, is dat wat ja?
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiesmorgens!
Ik zit terug te bladeren voor het meesterwerk, maar als ik een volle dag geen FB check dan is het bijna niet bij te zoeken waar de berichten staan. FB husselt soms ook de volgorde
Ja, ook dat! En ik heb ook het idee dat ik boven het probleem van 'volgorde berichten' ook nog eens dingen mis. Dan zie ik ze niet in de tijdlijn, enkel pas als ik oh-oh (of wie dan ook) aanklik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ja irritant is dat want dan wil ik bv op een foto van Oh-Oh reageren en dan is die van vorig jaar of zo
Boven staat 'topberichten' of 'meest recent', daar kun je dus wisselen tussen chronologisch en gehusseld.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ook dat! En ik heb ook het idee dat ik boven het probleem van 'volgorde berichten' ook nog eens dingen mis. Dan zie ik ze niet in de tijdlijn, enkel pas als ik oh-oh (of wie dan ook) aanklik.
Als ik overdag een paar keer kijk dan is het allemaal te overzien, maar na 1 dag, en dan heb ik niet eens bijzonder veel mensen in de lijst.
Ik ga er vanavond maar rustig voor zitten
Je was lekker bezig jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! Weinig op het programma vandaag na het uitsloven van gister. Weer eens een filmpje kijken denk ik.
Nee, eerst een ander. A Clockwork Orange (1971) staat op het programma. Daarna een serie van gekochte.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je was lekker bezig ja
Één van de gescoorde van de rommelmarkt?
Leukquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! Weinig op het programma vandaag na het uitsloven van gister. Weer eens een filmpje kijken denk ik.
Wat voor film is het?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, eerst een ander. A Clockwork Orange (1971) staat op het programma. Daarna een serie van gekochte.
Even gekeken en oh-oh staat al zo ingesteld. Wellicht is het gewoon een oerwoud omdat er na 1 dag zoveel berichten staan (van alle mensen in mijn lijstje).quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:56 schreef Lutte het volgende:
Dat je soms van mensen dingen wel en dingen niet ziet ligt aan hoe dikke buddies je bent en is deels random. Je kunt iemand wel instellen als 'goede vriend' dan komt wel zo goed als alles in de lijst.
Clockwork, dat is idd een klassieker!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, eerst een ander. A Clockwork Orange (1971) staat op het programma. Daarna een serie van gekochte.
Ja, ik zat te twijfelen of ik daar nou al vaker wat over had gehoord, of dat ik verkeerd zat. Dus toch! Haske tofquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
@Pisc Ellen sleept dat beestje overal mee naartoe, toch?
Ik ken melkflessen, maar wat ik me bij zweetflessen voor moet stellen kan ik zo één twee drie niet bedenken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:16 schreef sararaats het volgende:
misschien ben ik wel een heet wijf maar enkel in de zomer
zweetfles
klotsende oksels en overmatig zwetenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ken melkflessen, maar wat ik me bij zweetflessen voor moet stellen kan ik zo één twee drie niet bedenken.
Zwembadje in de tuin een optie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
klotsende oksels en overmatig zweten
de douche is ook goed denk ik want zie me niet in de gemeenschappelijke tuin in een zwembadje zittenquote:
Ik vond het met Pluk de Dag altijd wel tof.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ron Boshard op tv, ik moet een beetje huilen
Zapp? Wtf is dit voor programmaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ron Boshard op tv, ik moet een beetje huilen
Ik ken hem alleen als presentator van bloopers of zwem-hem-erin taferelen. Nou hou ik daar sowieso niet van, maar 'het leukste programma ooooooooooooooit'quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het met Pluk de Dag altijd wel tof.
Oei dat zou ik ook niet zo gauw doen nee! Al kunnen de buren vanuit boven hier ook in de tuin kijken, en mijn vieze gluurbuurman recht m'n kamer inquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
de douche is ook goed denk ik want zie me niet in de gemeenschappelijke tuin in een zwembadje zitten
Hij staat hier op de achtergrond te loeien, nadat de dvd klaar is. Ik zie niks, maar het geluid alleen al.quote:
Ik vind dat Ron teveel wordt afgezeikt. Hij kan best wel wat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als presentator van bloopers of zwem-hem-erin taferelen. Nou hou ik daar sowieso niet van, maar 'het leukste programma ooooooooooooooit'
Is dat programma van jou een aanrader, ik zag iets op Youtube, zal eens kieken later!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat Ron teveel wordt afgezeikt. Hij kan best wel wat.
Een ronde, 3.20 diameter geloof ik. Ook nog zo'n klein babybadje voor als het niet de moeite is de grote op te zetten, ook lekker om af te koelen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, heb jij ook een zwembad(je) en wat voor eentje?
Is wel al van een flinke tijd geleden. Hij plukte op een willekeurige plek in een winkelcentrum/op een markt mensen op voor een leuke activiteit. Ze moesten dan alles voor de dag afzeggen en met hem meegaan in een bus. Hij pikte er wel bijzondere mensen uit. (ook normale mensen hoor)quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat programma van jou een aanrader, ik zag iets op Youtube, zal eens kieken later!
Ah, dat klinkt al als een prima programmaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is wel al van een flinke tijd geleden. Hij plukte op een willekeurige plek in een winkelcentrum/op een markt mensen op voor een leuke activiteit. Ze moesten dan alles voor de dag afzeggen en met hem meegaan in een bus. Hij pikte er wel bijzondere mensen uit. (ook normale mensen hoor)
Jezus wat een topicquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh!
Ellen ten Dame, inclusief vogel![]()
SHO / Sterren in hun bikini/zwembroek #12
Idd., ze is 39. Niet iedereen is op die leeftijd zo strak als ikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jezus wat een topicAlanis Morissette die het figuur niet meer zou hebben voor een bikini, nou dan mag 99% voort in badpak naar het strand hoor
Wauw, netjesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Idd., ze is 39. Niet iedereen is op die leeftijd zo strak als ik(deze week 80 kg op de weegschaal
![]()
)
Wat voor babybadje. Bert en Ernie, Teletubbies. MegaMindy, Samson.. of..?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een ronde, 3.20 diameter geloof ik. Ook nog zo'n klein babybadje voor als het niet de moeite is de grote op te zetten, ook lekker om af te koelen.
Neuh gewoon een grijs met blauwequote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat voor babybadje. Bert en Ernie, Teletubbies. MegaMindy, Samson.. of..?
Ghehe, je weet nooitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag trouwen in Artis woensdag iemand die ik op jou vond lijken Lut, maar ik wist al meteen dat jij het niet kon zijn, want a groter dan ik en b ze liep achter een kinderwagen.
Strak, toevallig ook abs?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Idd., ze is 39. Niet iedereen is op die leeftijd zo strak als ik(deze week 80 kg op de weegschaal
![]()
)
Ja, dat krijg je ook als er zoveel superslanke mensen voorbij komen in dat topic, dan springt Alanis er ineens wel uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jezus wat een topicAlanis Morissette die het figuur niet meer zou hebben voor een bikini, nou dan mag 99% voort in badpak naar het strand hoor
Ik zit op tvgids.nl te kieken, maar zie het zo snel niet, welke komt er van Stephen King?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ellen ten Damme met ekster, wat tof!
Ik heb de klok rondgeslapen, een heel eind met de honden gelopen en ga nu aan de poets, het is er weer voor![]()
En vanavond wil ik die Stephen King film zien op tv
Wasbordje bedoel je? Nee, dat niet, denk dat ik daarvoor toch naar een sportschool zou moeten gaan. Kan wel weer de broeken aan die ik jaren geleden in de kast heb gelegd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Strak, toevallig ook abs?
En goed dat weer lekker op gewicht bent
Ik dacht even The Shining, maar ik vergat hotelkamer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:27 schreef oh-oh het volgende:
die over die hotelkamer, geen idee of het wat is?
Ik ben al de hele dag in de weer, ramen gelapt, hele kamer overhoop gezet om overal goed achter en onder te zuigen es een keer, vogelkooi helemaal leeggehaald en gesopt en weer volgehangen.
Over een uur gaan we wandelen met Pippa!
Goed bezig! Ik zit nu onder de 100. (99.4) Nog ruimte voor wat verbetering, maar niet veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
)
Ja, de keer daarvoor meer. Overal zitten hier in de huisjes ook scheurenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:25 schreef indaha het volgende:
Strega ik hoorde dat er weer een aardbeving bij jullie was, hebben jullie iets gemerkt?
Oh bah!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, de keer daarvoor meer. Overal zitten hier in de huisjes ook scheuren
Ik wilde het niet zeggenquote:
Wat een geweldig zomers tafereelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah!
Ik heb net mijn kast en tafel in de was gezet en nu krijg ik die troep niet meer van mijn handen![]()
Ow ja kijk, een straat verderop hier, kersen gekocht vanavond, zaaaaaaaaalig![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wat geinig, veel plezier!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:23 schreef sararaats het volgende:
en doei want morgen vroeg op voor het Belgisch Kampioenschap gsm-werpen in Bredene Strand.
Hans Van Alphen geeft ook een demonstratie tablet-werpen. de mijne krijgt ie niet ze.
Ik wil ook heuvels om de hoekquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah!
Ik heb net mijn kast en tafel in de was gezet en nu krijg ik die troep niet meer van mijn handen![]()
Ow ja kijk, een straat verderop hier, kersen gekocht vanavond, zaaaaaaaaalig![]()
[ afbeelding ]
Dat moet de brouwerij zijn. Pure whiskey.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja wat een paradijs, jammer van de katten anders kwam ik es op vakantie hoor!
Wat doen al die flessen in de kas?
Die krijgen godnondeju een nieuwe koning man!!!quote:Op zondag 21 juli 2013 11:15 schreef Pagan het volgende:
Helaas, geen whisky,louter decoratie. Blauw glas breekt het licht erg mooi.
Straks hondenbadje klaar zetten, het is hier nu al serieus warm.
Wat is er met Belgen op tv?
In de lente hebben jullie warmte als wij het niet hebben, in de zomer hebben jullie teveel warmte.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Het is hier 28 graden binnen![]()
Maar buiten is het warmer
Ach so. * Pagan is republikein.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die krijgen godnondeju een nieuwe koning man!!!
Om een vuurtje in te stoken, is was een gietijzeren varkensvoertrog.quote:
Onder spoiler want zeer ranzig.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de lente hebben jullie warmte als wij het niet hebben, in de zomer hebben jullie teveel warmte.
Hoe zou Q het hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Arme Boequote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn buurman is al weer sinds 9:30 aan het koken, ik ga echt over mijn nek als ik voor mijn ontbijt al naar een of ander Oosterse zooi moet ruiken
quote:Op zondag 21 juli 2013 11:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Onder spoiler want zeer ranzig.Ach wat sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Internet, marktjes, de plaatselijke CD winkel?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Op zoek naar mooie filmposters voor op mijn slaapkamer. Iemand toevallig nog een tip waar ik moet zijn?
Ik keek hem vanmiddag ff snel, moet hem straks ff in zijn geheel kiekenquote:
Kun je niet naar Pathé bellen en vragen wat ze met oude posters doen en/of je ze kan overnemen..??quote:Op zondag 21 juli 2013 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal wel internet worden, de rest wordt niet wat.
Ik zit te denken, je had vroegah (toen er nog geen moer op internet was) een site waar echt heul veul filmposters op stonden.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Op zoek naar mooie filmposters voor op mijn slaapkamer. Iemand toevallig nog een tip waar ik moet zijn?
Ik zoek wel specifiek en vooral niet zo 'mainstream'. Op Allposters.nl kan ik al aardig wat leuks vinden.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je niet naar Pathé bellen en vragen wat ze met oude posters doen en/of je ze kan overnemen..??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |