Dat moet de brouwerij zijn. Pure whiskey.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja wat een paradijs, jammer van de katten anders kwam ik es op vakantie hoor!
Wat doen al die flessen in de kas?
Die krijgen godnondeju een nieuwe koning man!!!quote:Op zondag 21 juli 2013 11:15 schreef Pagan het volgende:
Helaas, geen whisky,louter decoratie. Blauw glas breekt het licht erg mooi.
Straks hondenbadje klaar zetten, het is hier nu al serieus warm.
Wat is er met Belgen op tv?
In de lente hebben jullie warmte als wij het niet hebben, in de zomer hebben jullie teveel warmte.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Het is hier 28 graden binnen![]()
Maar buiten is het warmer
Ach so. * Pagan is republikein.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die krijgen godnondeju een nieuwe koning man!!!
Om een vuurtje in te stoken, is was een gietijzeren varkensvoertrog.quote:
Onder spoiler want zeer ranzig.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de lente hebben jullie warmte als wij het niet hebben, in de zomer hebben jullie teveel warmte.
Hoe zou Q het hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Arme Boequote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn buurman is al weer sinds 9:30 aan het koken, ik ga echt over mijn nek als ik voor mijn ontbijt al naar een of ander Oosterse zooi moet ruiken
quote:Op zondag 21 juli 2013 11:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Onder spoiler want zeer ranzig.Ach wat sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Internet, marktjes, de plaatselijke CD winkel?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Op zoek naar mooie filmposters voor op mijn slaapkamer. Iemand toevallig nog een tip waar ik moet zijn?
Ik keek hem vanmiddag ff snel, moet hem straks ff in zijn geheel kiekenquote:
Kun je niet naar Pathé bellen en vragen wat ze met oude posters doen en/of je ze kan overnemen..??quote:Op zondag 21 juli 2013 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal wel internet worden, de rest wordt niet wat.
Ik zit te denken, je had vroegah (toen er nog geen moer op internet was) een site waar echt heul veul filmposters op stonden.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Op zoek naar mooie filmposters voor op mijn slaapkamer. Iemand toevallig nog een tip waar ik moet zijn?
Ik zoek wel specifiek en vooral niet zo 'mainstream'. Op Allposters.nl kan ik al aardig wat leuks vinden.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je niet naar Pathé bellen en vragen wat ze met oude posters doen en/of je ze kan overnemen..??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |