Ik zit op tvgids.nl te kieken, maar zie het zo snel niet, welke komt er van Stephen King?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ellen ten Damme met ekster, wat tof!
Ik heb de klok rondgeslapen, een heel eind met de honden gelopen en ga nu aan de poets, het is er weer voor![]()
En vanavond wil ik die Stephen King film zien op tv
Wasbordje bedoel je? Nee, dat niet, denk dat ik daarvoor toch naar een sportschool zou moeten gaan. Kan wel weer de broeken aan die ik jaren geleden in de kast heb gelegd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Strak, toevallig ook abs?
En goed dat weer lekker op gewicht bent
Ik dacht even The Shining, maar ik vergat hotelkamer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:27 schreef oh-oh het volgende:
die over die hotelkamer, geen idee of het wat is?
Ik ben al de hele dag in de weer, ramen gelapt, hele kamer overhoop gezet om overal goed achter en onder te zuigen es een keer, vogelkooi helemaal leeggehaald en gesopt en weer volgehangen.
Over een uur gaan we wandelen met Pippa!
Goed bezig! Ik zit nu onder de 100. (99.4) Nog ruimte voor wat verbetering, maar niet veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Idd., ze is 39. Niet iedereen is op die leeftijd zo strak als ik(deze week 80 kg op de weegschaal
![]()
)
Ja, de keer daarvoor meer. Overal zitten hier in de huisjes ook scheurenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:25 schreef indaha het volgende:
Strega ik hoorde dat er weer een aardbeving bij jullie was, hebben jullie iets gemerkt?
Oh bah!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, de keer daarvoor meer. Overal zitten hier in de huisjes ook scheuren
Ik wilde het niet zeggenquote:
Wat een geweldig zomers tafereelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah!
Ik heb net mijn kast en tafel in de was gezet en nu krijg ik die troep niet meer van mijn handen![]()
Ow ja kijk, een straat verderop hier, kersen gekocht vanavond, zaaaaaaaaalig![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wat geinig, veel plezier!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:23 schreef sararaats het volgende:
en doei want morgen vroeg op voor het Belgisch Kampioenschap gsm-werpen in Bredene Strand.
Hans Van Alphen geeft ook een demonstratie tablet-werpen. de mijne krijgt ie niet ze.
Ik wil ook heuvels om de hoekquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah!
Ik heb net mijn kast en tafel in de was gezet en nu krijg ik die troep niet meer van mijn handen![]()
Ow ja kijk, een straat verderop hier, kersen gekocht vanavond, zaaaaaaaaalig![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |