de douche is ook goed denk ik want zie me niet in de gemeenschappelijke tuin in een zwembadje zittenquote:
Ik vond het met Pluk de Dag altijd wel tof.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ron Boshard op tv, ik moet een beetje huilen
Zapp? Wtf is dit voor programmaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ron Boshard op tv, ik moet een beetje huilen
Ik ken hem alleen als presentator van bloopers of zwem-hem-erin taferelen. Nou hou ik daar sowieso niet van, maar 'het leukste programma ooooooooooooooit'quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het met Pluk de Dag altijd wel tof.
Oei dat zou ik ook niet zo gauw doen nee! Al kunnen de buren vanuit boven hier ook in de tuin kijken, en mijn vieze gluurbuurman recht m'n kamer inquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
de douche is ook goed denk ik want zie me niet in de gemeenschappelijke tuin in een zwembadje zitten
Hij staat hier op de achtergrond te loeien, nadat de dvd klaar is. Ik zie niks, maar het geluid alleen al.quote:
Ik vind dat Ron teveel wordt afgezeikt. Hij kan best wel wat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als presentator van bloopers of zwem-hem-erin taferelen. Nou hou ik daar sowieso niet van, maar 'het leukste programma ooooooooooooooit'
Is dat programma van jou een aanrader, ik zag iets op Youtube, zal eens kieken later!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat Ron teveel wordt afgezeikt. Hij kan best wel wat.
Een ronde, 3.20 diameter geloof ik. Ook nog zo'n klein babybadje voor als het niet de moeite is de grote op te zetten, ook lekker om af te koelen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, heb jij ook een zwembad(je) en wat voor eentje?
Is wel al van een flinke tijd geleden. Hij plukte op een willekeurige plek in een winkelcentrum/op een markt mensen op voor een leuke activiteit. Ze moesten dan alles voor de dag afzeggen en met hem meegaan in een bus. Hij pikte er wel bijzondere mensen uit. (ook normale mensen hoor)quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat programma van jou een aanrader, ik zag iets op Youtube, zal eens kieken later!
Ah, dat klinkt al als een prima programmaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is wel al van een flinke tijd geleden. Hij plukte op een willekeurige plek in een winkelcentrum/op een markt mensen op voor een leuke activiteit. Ze moesten dan alles voor de dag afzeggen en met hem meegaan in een bus. Hij pikte er wel bijzondere mensen uit. (ook normale mensen hoor)
Jezus wat een topicquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh!
Ellen ten Dame, inclusief vogel![]()
SHO / Sterren in hun bikini/zwembroek #12
Idd., ze is 39. Niet iedereen is op die leeftijd zo strak als ikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jezus wat een topicAlanis Morissette die het figuur niet meer zou hebben voor een bikini, nou dan mag 99% voort in badpak naar het strand hoor
Wauw, netjesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Idd., ze is 39. Niet iedereen is op die leeftijd zo strak als ik(deze week 80 kg op de weegschaal
![]()
)
Wat voor babybadje. Bert en Ernie, Teletubbies. MegaMindy, Samson.. of..?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een ronde, 3.20 diameter geloof ik. Ook nog zo'n klein babybadje voor als het niet de moeite is de grote op te zetten, ook lekker om af te koelen.
Neuh gewoon een grijs met blauwequote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat voor babybadje. Bert en Ernie, Teletubbies. MegaMindy, Samson.. of..?
Ghehe, je weet nooitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag trouwen in Artis woensdag iemand die ik op jou vond lijken Lut, maar ik wist al meteen dat jij het niet kon zijn, want a groter dan ik en b ze liep achter een kinderwagen.
Strak, toevallig ook abs?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Idd., ze is 39. Niet iedereen is op die leeftijd zo strak als ik(deze week 80 kg op de weegschaal
![]()
)
Ja, dat krijg je ook als er zoveel superslanke mensen voorbij komen in dat topic, dan springt Alanis er ineens wel uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jezus wat een topicAlanis Morissette die het figuur niet meer zou hebben voor een bikini, nou dan mag 99% voort in badpak naar het strand hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |