Hier 24,5 in de woonkamer, ik wil het boven niet wetenquote:
Ik heb een duur abo gekocht en betaal elke dag gewoon mijn ritten nu, tis toch van de zottequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar word je helemaal dol van, je blijft geld pompen
Ja!quote:
Dit is Nederland we moeten wat te klagen hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:26 schreef Strega het volgende:
Lieverds, wat klaagt iedereen nu, hebben we eindelijk zomer, weer niet goed![]()
Ik vind het heerlijk weer, niet vochtig tropisch, lekker windje, alles staat er prachtig bij, wat vaker water geven, maar voor de rest......wij genieten.![]()
![]()
Welnee, iedereen houdt gewoon van een ander seizoen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 04:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is Nederland we moeten wat te klagen hebben
Kloptquote:Op vrijdag 19 juli 2013 05:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, iedereen houdt gewoon van een ander seizoen.
Niet iedereen heeft zomer bovenaan op de lijst
quote:
Ik zit met overhemd en colbert in een snoeiheet pand, gelukkig is het bijna weekendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja het zal best lekker zijn als je de hele dag in de tuin kan zitten met dit weer.
Ik heb geen tuin en ik moet altijd werken.
Jezus, be a raindrop or central air, I cannot breathe
Lang weekend heb ik er maar van gemaakt, maar ik twijfel nog, want met die hitte kun je niet echt leuke dingen gaan doen of zo hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit met overhemd en colbert in een snoeiheet pand, gelukkig is het bijna weekend
Doen! ijsjes eten, de hele dag doorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lang weekend heb ik er maar van gemaakt, maar ik twijfel nog, want met die hitte kun je niet echt leuke dingen gaan doen of zo haha
Bos, zit jij nog vast aan warme werkkleding? Mag een korte broek?quote:
Zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zit echt krap met dagen, ik moet die van dit jaar nog aansnijden
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Het is hier zo heet dat mijn smeerkaas die net 5 minuten uit de koelkast was zojuist met smeren zo van mijn mes afkledderde over mijn toetsenbord
quote:
We denken van wel! Zat midden op haar koppie, nou je kroelt haar iedere dag wel een paar keer per persoon, dus op zijn langst gisteravond denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat annoying.
En Lut, ben je er op tijd bij?
Ja hij was ook nog niet zo groot. Denk dat ze hier in de conifeer zitten, daar gaat ze altijd liggen omdat het daar koel is natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Je kan het ook goed zien aan hoe dik ie was hoor. Ik vind het gore beesten, zet altijd gelijk de fik erin als ik ze eruit heb
Korte broekquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bos, zit jij nog vast aan warme werkkleding? Mag een korte broek?
Onze postbode heeft oranje/groen/geel/roze neon haarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben hier ook allemaal postbezorgers in korte broeken aan de deur, gelijk hebben ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |