Hier 24,5 in de woonkamer, ik wil het boven niet wetenquote:
Ik heb een duur abo gekocht en betaal elke dag gewoon mijn ritten nu, tis toch van de zottequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar word je helemaal dol van, je blijft geld pompen
Ja!quote:
Dit is Nederland we moeten wat te klagen hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:26 schreef Strega het volgende:
Lieverds, wat klaagt iedereen nu, hebben we eindelijk zomer, weer niet goed![]()
Ik vind het heerlijk weer, niet vochtig tropisch, lekker windje, alles staat er prachtig bij, wat vaker water geven, maar voor de rest......wij genieten.![]()
![]()
Welnee, iedereen houdt gewoon van een ander seizoen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 04:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is Nederland we moeten wat te klagen hebben
Kloptquote:Op vrijdag 19 juli 2013 05:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, iedereen houdt gewoon van een ander seizoen.
Niet iedereen heeft zomer bovenaan op de lijst
quote:
Ik zit met overhemd en colbert in een snoeiheet pand, gelukkig is het bijna weekendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja het zal best lekker zijn als je de hele dag in de tuin kan zitten met dit weer.
Ik heb geen tuin en ik moet altijd werken.
Jezus, be a raindrop or central air, I cannot breathe
Lang weekend heb ik er maar van gemaakt, maar ik twijfel nog, want met die hitte kun je niet echt leuke dingen gaan doen of zo hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit met overhemd en colbert in een snoeiheet pand, gelukkig is het bijna weekend
Doen! ijsjes eten, de hele dag doorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lang weekend heb ik er maar van gemaakt, maar ik twijfel nog, want met die hitte kun je niet echt leuke dingen gaan doen of zo haha
Bos, zit jij nog vast aan warme werkkleding? Mag een korte broek?quote:
Zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zit echt krap met dagen, ik moet die van dit jaar nog aansnijden
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Het is hier zo heet dat mijn smeerkaas die net 5 minuten uit de koelkast was zojuist met smeren zo van mijn mes afkledderde over mijn toetsenbord
quote:
We denken van wel! Zat midden op haar koppie, nou je kroelt haar iedere dag wel een paar keer per persoon, dus op zijn langst gisteravond denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat annoying.
En Lut, ben je er op tijd bij?
Ja hij was ook nog niet zo groot. Denk dat ze hier in de conifeer zitten, daar gaat ze altijd liggen omdat het daar koel is natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Je kan het ook goed zien aan hoe dik ie was hoor. Ik vind het gore beesten, zet altijd gelijk de fik erin als ik ze eruit heb
Korte broekquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bos, zit jij nog vast aan warme werkkleding? Mag een korte broek?
Onze postbode heeft oranje/groen/geel/roze neon haarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben hier ook allemaal postbezorgers in korte broeken aan de deur, gelijk hebben ze
Het is hier goed te doenquote:
Hier in de stad loopt een hele lekkere rastabode rondquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Onze postbode heeft oranje/groen/geel/roze neon haarIs maar een invaller, de echte is de Nijmeegse Vierdaagse lopen
Ghehequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier in de stad loopt een hele lekkere rastabode rond
dat zijn jouw honden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vandaag die foto van die fotograaf met die Hasselblad in de mail, ik vind hem wel tof hoor![]()
Ik moet twee keer kijken... Chico zwart haar? Sjon met een witte kuif? Toen zag ik dat de jouwe in de buggy zatenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vandaag die foto van die fotograaf met die Hasselblad in de mail, ik vind hem wel tof hoor![]()
Je blijft je verkijken hoe klein ze zijn hèquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moet twee keer kijken... Chico zwart haar? Sjon met een witte kuif? Toen zag ik dat de jouwe in de buggy zaten
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moet twee keer kijken... Chico zwart haar? Sjon met een witte kuif? Toen zag ik dat de jouwe in de buggy zaten
Ik vind het ergens jammer dat ze zo een saaie hond genomen hebben maar soit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:30 schreef indaha het volgende:
Oh-Oh fotosessie van de prinsesjes met hond![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)es_op_de_foto__.html
Nee, eigenlijk zijn ze van mij, maar Oh-Oh leent ze wel eens!quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk zijn ze van mij, maar Oh-Oh leent ze wel eens!
Ja, zo makkelijk, je woont vlak om de hoek.....dus.quote:
Mmmmmmm, morgen vlierbloesem pancakesquote:
quote:
Normaliter prefereer ik rood haar boven blond, maar dit mag er inderdaad wel wezen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Ze ziet er beter uit vind ik, hij wordt ook zo lekker oud
Oh jammiequote:
Hebben ze nou wat of niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Er was gisteren ter ere van de 20e verjaardag een X-Files panel in san Diego en nu komen er telkens foto´s op een blog, zo leuk, ze zijn zo goddamn cute samen nog steeds
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ontkennen alles maar ze maken wel altijd grapjes erover.quote:
Hmmmm... ik zou het zo tof vinden he! En dan nog een X-files baby, omdat het (nog netquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze ontkennen alles maar ze maken wel altijd grapjes erover.
Ja, dat 'nog' was dan ook suggestief bedoeldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben er heilig van overtuigd dat alle drie die kids van haar gewoon van hem zijn.
Zelfs zijn ex is sprekend haar maar dan de stomme versie![]()
Kijk je ook ff mee?
Oh hij is zeker leuk!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, nu ga ik ook scrollenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef Lutte het volgende:
Ik zat naar het verenschilderij van oh-oh's grote vriendin te kijken toen ik het portret van haar zag.. Toen zat er ranja op mijn scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |