Klinkt goed!quote:Op maandag 22 juli 2013 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, vrijdag ga ik een weekje weg. (met z'n 5en) Bungalow in Drenthe ergens. Lekker sauna erbij, tennisbaan, mooi gebied om hard te lopen. Kan ik mooi mijn eigen gang gaan.
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:57 schreef Barbaaf het volgende:
Nieuwste clip van Lindsey, opgenomen in Berlijn..... kijk 'ns wie er (oa. ) om 3:47 door het beeld schuift
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kekke lamp, zeker voor een X-Files fan.
[ afbeelding ]
Tof Baafquote:Op maandag 22 juli 2013 12:57 schreef Barbaaf het volgende:
Nieuwste clip van Lindsey, opgenomen in Berlijn..... kijk 'ns wie er (oa. ) om 3:47 door het beeld schuift
Lijkt me beter ja, je zou toch levend verbrandenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:57 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen even kijken Baaf.(ook omdat ik dat nummer van Evanescence best wel erg mooi vind)
werk belde net. We hebben toch een tropenrooster, morgen mag ik om 7 uur beginnen als ik wil, 8 uur mag ook. Maar ik denk dat ik gewoon lekker om 7 ga beginnen![]()
Ja, en ik heb echt niet dat ik het te vroeg vind. Zoals ik al vaker gezegd heb was bij de koek 7 uur standaard en was bij het tropenrooster 6 uur beginnen.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lijkt me beter ja, je zou toch levend verbranden![]()
Heb ook al zo'n medelijden met de vuilnismannen, kwamen vanochtend de GFT-bak ophalen, wat een putluchtNog erger dan normaal!
Zorgvuldig uitgekozen plek, ik wilde natuurlijk wel dat Lindsey mij ook zagquote:Op maandag 22 juli 2013 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof Baaf
Lang idd, maar zo lang als jij bent, zoveel ukkies staan er dan ook weer bij!
Nee, klopt, het is dus niet verplicht, maar mijn wekker zet ik zo meteen al een uur terug.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Lekker Bos, met dit weer kan je niet vroeg genoeg beginnen
Ik zag net een oudere vrouw haar bak schoonmaken, met een afwasborstel, in deze hittequote:Op maandag 22 juli 2013 14:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lijkt me beter ja, je zou toch levend verbranden![]()
Heb ook al zo'n medelijden met de vuilnismannen, kwamen vanochtend de GFT-bak ophalen, wat een putluchtNog erger dan normaal!
Koekoekquote:Op maandag 22 juli 2013 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag net een oudere vrouw haar bak schoonmaken, met een afwasborstel, in deze hitte
lekker, met vrienden een huisje gehuurd?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, vrijdag ga ik een weekje weg. (met z'n 5en) Bungalow in Drenthe ergens. Lekker sauna erbij, tennisbaan, mooi gebied om hard te lopen. Kan ik mooi mijn eigen gang gaan.
beter, ben je iig al klaar voor de ergste hittequote:Op maandag 22 juli 2013 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt, het is dus niet verplicht, maar mijn wekker zet ik zo meteen al een uur terug.
Jep.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:20 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker, met vrienden een huisje gehuurd?
Doen wij ook elk jaar zo een beetje met een vaste groep.
Netjes, beide!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En mijn werkdag zit er bijna op. Er rolden mooie teksten uit vandaag, ik ben tevreden.
En ondertussen ook al 1,5 liter water gedronken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |