De training voor morgen is afgelast. Maar ik denk dat ik morgenavond om 21.00 uur in mijn achterhoofd hou om te gaan lopen als de temperatuur dat toe laat.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef Lutte het volgende:
Gaan jullie met dit weer nog lopen? Het was hier vanochtend om acht uur 25 graden, nu 34 en de avondtemperatuur is 26 graden. Evy mag ff een andere hobby gaan zoeken

Ik was het van plan om rond 22.00 uur nog te gaan, maar toen werd ik gepolst om morgenvroeg te gaan zwemmen. Weer om 7.00 uur. Dan laat ik het lopen schieten.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef Lutte het volgende:
Gaan jullie met dit weer nog lopen? Het was hier vanochtend om acht uur 25 graden, nu 34 en de avondtemperatuur is 26 graden. Evy mag ff een andere hobby gaan zoeken

Nee, dat zou toch pas morgen?quote:

Manman wat een kneiter he, geweldigquote:

Weert is Midden-Limburgquote:Op maandag 22 juli 2013 16:43 schreef Barbaaf het volgende:
Noord-Limburg is dat, Weert en omgeving. Maastricht zit precies tussen die bui en twee in Belgie/Duitsland in.

Aanrader, absoluut doen. Overdag hitte is prima te doen als je 's nachts goed kunt pitte.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
En toch wil ik ooit een airco voor de slaapkamer voor dit soort dagen. Ik zie nu al tegen de nacht op

Goed idee, Bos!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Even bij de appie ijsblokzakjes gekocht. Die had ik nog niet![]()
![]()
. Morgen gaan er dus ijsblokjes in mijn bidon.

Ja, dat zou een prima tekst voor op een tegel kunnen zijn, helemaal woar!quote:Op maandag 22 juli 2013 17:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Aanrader, absoluut doen. Overdag hitte is prima te doen als je 's nachts goed kunt pitte.

Sterkte, Lut! Hoofdpijn met deze temperatuur is echt vreselijkquote:Op maandag 22 juli 2013 19:05 schreef Lutte het volgende:
Zo'n. Enorme. Hoofdpijn.
Paracetamol maakte geen indruk, zo aan de ibu dan maar

Ja godver.. Morgen tentamen en dan Moet het weg zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte, Lut! Hoofdpijn met deze temperatuur is echt vreselijk

Zijn dat die vreselijke verpakkingen, die je never nooit met hand kunt openen? Nooit geweten dat het Blister heet!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja godver.. Morgen tentamen en dan Moet het weg zijnNa een douche is het wel minder (Welke amoebe bedenkt het trouwens om scheermesjes in zo'n blister te doen, die dingen krijg je normaal al niet open zonder slagaderlijke bloeding, laat staan half blind onder de douche.) dus nog een goed nachtje slaap en dan zou het over moeten zijn!

Van dat dichtgesealde hard plastic jaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat die vreselijke verpakkingen, die je never nooit met hand kunt openen? Nooit geweten dat het Blister heet!

Haha, ja precies. Rap, rap!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe alles maar direct met dit weer. Om er van af te zijn.

Daar schijnt het totaal anders warm te zijn, heb ik gehoordquote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Met dit weer denk ik ook meteen, wat ben ik toch blij dat ik niet in Zuid-Europa woon

Er zit wel een verschil tussen de klamme hitte die wij vaak hebben, en de droge hitte die zij vaak hebben... Maar 40 graden hoef ik nergensquote:Op maandag 22 juli 2013 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar schijnt het totaal anders warm te zijn, heb ik gehoord

Nee, okee 40 graden is inderdaad echt tEquote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen de klamme hitte die wij vaak hebben, en de droge hitte die zij vaak hebben... Maar 40 graden hoef ik nergensOverigens hebben we nu ook best een droge hitte.
Ik ben ooit op Curaçao geweest, het was zalig. Met dat windje dat altijd waait. Maar het was wel in de winter. En ook na ruim 2 weken wilde ik graag naar huis

Oeh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |