Sterkte, Lut! Hoofdpijn met deze temperatuur is echt vreselijkquote:Op maandag 22 juli 2013 19:05 schreef Lutte het volgende:
Zo'n. Enorme. Hoofdpijn.
Paracetamol maakte geen indruk, zo aan de ibu dan maar
Ja godver.. Morgen tentamen en dan Moet het weg zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte, Lut! Hoofdpijn met deze temperatuur is echt vreselijk
Zijn dat die vreselijke verpakkingen, die je never nooit met hand kunt openen? Nooit geweten dat het Blister heet!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja godver.. Morgen tentamen en dan Moet het weg zijnNa een douche is het wel minder (Welke amoebe bedenkt het trouwens om scheermesjes in zo'n blister te doen, die dingen krijg je normaal al niet open zonder slagaderlijke bloeding, laat staan half blind onder de douche.) dus nog een goed nachtje slaap en dan zou het over moeten zijn!
Van dat dichtgesealde hard plastic jaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat die vreselijke verpakkingen, die je never nooit met hand kunt openen? Nooit geweten dat het Blister heet!
Haha, ja precies. Rap, rap!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe alles maar direct met dit weer. Om er van af te zijn.
Daar schijnt het totaal anders warm te zijn, heb ik gehoordquote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Met dit weer denk ik ook meteen, wat ben ik toch blij dat ik niet in Zuid-Europa woon
Er zit wel een verschil tussen de klamme hitte die wij vaak hebben, en de droge hitte die zij vaak hebben... Maar 40 graden hoef ik nergensquote:Op maandag 22 juli 2013 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar schijnt het totaal anders warm te zijn, heb ik gehoord
Nee, okee 40 graden is inderdaad echt tEquote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen de klamme hitte die wij vaak hebben, en de droge hitte die zij vaak hebben... Maar 40 graden hoef ik nergensOverigens hebben we nu ook best een droge hitte.
Ik ben ooit op Curaçao geweest, het was zalig. Met dat windje dat altijd waait. Maar het was wel in de winter. En ook na ruim 2 weken wilde ik graag naar huis
Oeh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |