Nee zolang anderen mij niet verkeerd verstaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zolang anderen maar goed kunnen zien dat je leest! Ofzo.
Ik dacht dat 'Skalet' een persoon was ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:02 schreef Karina het volgende:
KLB / Skalet in Expeditie Robinson
Hopelijk was dat met opzet.
Toen ik de TT zag dacht ik ook totaal niet aan skeletquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'Skalet' een persoon was ofzoKijk tegenwoordig nergens meer van op als het gaat om namen
quote:
Ze zullen raar staan te kijken bij de Kwikfit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:09 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Uitlaten betalen in vliegtickets is de oplossing las ik net.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze zullen raar staan te kijken bij de Kwikfit.
Alleen was dat geen originele taalfout. Dit wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:10 schreef _Arthur het volgende:
[..]![]()
Die had gewoon in het desbetreffende topic gemogen, toch? Want, hee, er werd ook reeds uitbetaald in enveloppen
Had je reactie als nog gewoon in het topic gemogen van mij, want dunno of 'de rest' mijn grappige vertiepo ook leest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Alleen was dat geen originele taalfout. Dit wel.
Ik zat niet in je topic en hier is hij prima op zijn plaats.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:16 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Had je reactie als nog gewoon in het topic gemogen van mij, want dunno of 'de rest' mijn grappige vertiepo ook leest.
De rest die deze vertieperingen leuk vindt, zit hier.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:16 schreef _Arthur het volgende:
Had je reactie als nog gewoon in het topic gemogen van mij, want dunno of 'de rest' mijn grappige vertiepo ook leest.
Ach welnietes, 'daar' kunnen ze er zeker en vast ook om lachen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
De rest die deze vertieperingen leuk vindt, zit hier.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:45 schreef trovey het volgende:
Omdat hetzelfde bij een man toch niet helemaal van je het is voor veel mannen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief over het land van rijstwijn en suikersnoepjes, suikersnoepje.
Is er trouwens iets mis met Japans bankstelsel? Ik heb nog nooit van kwakkende Japanse banken gehoord en Japan is een van de weinige grote economieën (toegegeven de twee enige grotere economieën doen het ook) die investeert in economische groei.
Overigens is het wel heel erg slecht gesteld met staatsbedrijf TepCo als ze kennis over de opslag van radioactieve isotopen uit het buitenland moeten inwinnen gezien de meest geavanceerde methode die we kennen momenteel het in een gat in de grond dumpen en hopen dat het niet in het grondwater terechtkomt.
altijd ruzie met die synchronisatie...quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Synchronisatie is af en toe een heibel punt
Daar net kwam ik er een tegen die had d'r bruidsfoto's erop gezet
Huh?quote:Op maandag 21 oktober 2013 06:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Fjoew, géen bloemetjes en bijtjes. Koetjes en kalfjes, dan is 't pas menens.
Er staat nog een originele fout in de door jou geposte post. Een mooie Freudiaanse, vind ik.quote:
Lees je oorspronkelijke quote nog maar eensquote:
Sterk! Heel goed gezien!quote:Op maandag 21 oktober 2013 06:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Fjoew, géen bloemetjes en bijtjes. Koetjes en kalfjes, dan is 't pas menens.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:03 schreef Iemand het volgende:
Tevens kan "thuis" gemaakt gezien worden als thuiswerken en het inzetten van de software bij het bedrijf kan gezien worden als het in gebruik geven van (zonder contractelijke verplichtingen)
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
levert zowel gezeik op voor jou als de huurbaas./huisbaas.
Jij word eruit gegooid dan ja zeer waarschijnlijk.
De huisbaas krijgt dikke boetes + naslag belastingdienst.
Als jij en de huisbaas een huurcontract hebben moet hij volgens mij wel passende vervangende whatever woning regelen.
Het contract zal immers wel geldig zijn, alleen de woonruimte op dit moment niet.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zat gisteren in de rust van de CL nog even dat debat met Arie Boomsma te kijken.
Was echt lachwekkend.
Een zo'n rapper die gewoon zegt 'ja mensen schelden mij uit voor zwarte piet, en dus is zwarte piet racistisch'. Dus als we hem voor aap uitschelden moeten we maar iets doen tegen apen? Beetje onlogische redenering.
Echt een argument van lik-me-versie.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:26 schreef Iwanius het volgende:
Ben nog Co Adriaanse in het centrum van Turijn tegengekomen. in pak en zonnebril en erg geswajeerd zoals altijd. Ik herkende hem eerst niet en vroeg wie hij was na mij te hebben voorgesteld. "Co Adriaanse is de naam,directeur jeugdopleidingen AFC Ajax"
quote:
<Insert flauwe grap over de doodsoorzaak>quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:56 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik weet het ook wel een beetje zeker. De natuur een handje helpen, zonder allerlei ingewikkeld en bureaucratisch gedoe. Ik heb er met mijn neus bovenop gestaan en het was prima!
Toch vind ik het hele geval Tuitjenhorn ook wel een beetje vaag. Ik heb te weinig medische kennis, maar het beeld is bij mij ontstaan dat die man echt zoveel grof geschud heeft ingezet dat je er ook een olifant mee had kunnen omleggen. Ik hoop voor zijn familie dat de kerk weer een beetje in het midden komt.
<Insert flauwe grap over de doodsoorzaak>quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
heeft ingezet dat je er ook een olifant mee had kunnen omleggen. Ik hoop voor zijn familie dat de kerk weer een beetje in het midden komt.
Lekker met een bootje varen in je voetbalspel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:26 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben pas nieuw in de Fifa Football en dacht dat ik met bijvoorbeeld PSV een eredivisie kon spelen voor singel player .
Ik heb de Fifa 12 Xbox 360 versie en wil alleen maar offline spelen .
Als ik het menu zo bekijk van Fifa 12 gaat heel veel via online .
Ik kan maar alleen de oefenwedstrijd spelen voor singel player en de rest is mij onduidelijk .
Je hebt dan de Ulitamte team maar ook hier kun je niet bijvoorbeeld een Nederlandse elftal spelen in Uefa of Eredivisie .
Kan iemand mij beschrijven hoe ik offline ( singel player ) een toernooi kan spelen in Fifa 12 ????
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat koopt trein- en veerpondkaartje
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:26 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ouders nog amper gedesinteresseerd zijn in wat de kinderen doen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 05:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat rubber deel sowieso. Het stoffen gedeelte deels. Het zal wat water tegenhouden, maar geen stortbloed.
Al die herten ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:39 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is hert issue toch ook niet.. Hert gaat er om dat ze va ouders wel moest tekenen en terugbetalen.
Zekers te meer ik dacht: " kom...laat ik eens een visje uitwerpen " en warempel: Sneller dan ik dacht is het opgepakt.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:39 schreef k_man het volgende:
Meneertje Bontes, u moet toch wel knettergek zijn als u denkt ongestraft de vuile was tentoon te kunnen spreiden
Vuile was hang je buiten. Je spreidt geen vuile was ten toon.quote:
Ach, beetje dichterlijke vrijheid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vuile was hang je buiten. Je stelt geen vuile was tentoon....
Uh nee, het is gewoon fout.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, beetje dichterlijke vrijheid.
Wat een enge voorstelling van zaken. Je kunt allerlei dingen doen met de vuile was. Sorteren, wassen, naar de stomerij brengen, binnenhouden, tentoonspreiden, enzovoorts, und so weiter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vuile was hang je buiten. Je spreidt geen vuile was ten toon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |