quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:18 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
(van de Guitige Tinder Berichten Facebook
Bron)
Synchronisatie is af en toe een heibel puntquote:
Presentquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef robben93 het volgende:
Wtf is dit, steeds geen matches en m'n ego is groot genoeg om te weten dat ik niet bepaald lelijk ben.. Volgens mij is de verhouding m-v zo groot verschil dat mijn foto niet beoordeelt wordt ofzo?
Dan ben jij te lelijk, helaasch!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef robben93 het volgende:
Wtf is dit, steeds geen matches en m'n ego is groot genoeg om te weten dat ik niet bepaald lelijk ben.. Volgens mij is de verhouding m-v zo groot verschil dat mijn foto niet beoordeelt wordt ofzo?
Zit tegen de 100 matches aan, de dames zijn niet geïnteresseerd man.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef robben93 het volgende:
App is gewoon kapot, met Badoo had ik er minstens 10 per dag maar daar zijn alleen nog maar lelijkerdsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zit tegen de 100 matches aan, de dames zijn niet geïnteresseerd man.
+1(niet 100 maar wel richting de 50 ondertussen hoewel ik er daarvan ook alweer 40 uitgeflikkerd heb). Nog steeds dagelijks wel 1-5 matches.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zit tegen de 100 matches aan, de dames zijn niet geïnteresseerd man.
Dan had je wel matches moeten hebben, gezien je dat niet hebt ben je gewoon lelijk.quote:
Laat maar, ik had me app verwijderd en opnieuw ingelogd en nu heb ik al wel 1 match?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan had je wel matches moeten hebben, gezien je dat niet hebt ben je gewoon lelijk.
Plaats eens picca, dan kunnen de dames van fok beoordelen of je knap bent.
Scherpquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kwam zojuist een tagline tegen van een meisje:
"weet je vriendin hiervan af?"
Ach, ik had er een voorbij zien komen met d'r trouwfoto's, dus jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:30 schreef Greye het volgende:
Zucht... Wel een match krijgen die vervolgens niks zegt, en vriendje heeft of direct blokkeerd. Wat de neuk.
Ik like alles >=6/10 maar geen succesquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vind het best vaag dat sommigen hier roepen nooit matches te krijgen... misschien moeten jullie iets minder kieskeurig zijn en de 7's en 8en ook liken in plaats van alleen de 9's en 10en.
Zelfs ik kan matches krijgen, en ik ben ook geen standaard gast met tanktop, mojito, semi geschoren baardje en hipstermerkonderbroeken
Hoeveel likes heb je ongeveer al gemaakt? Ik moet zeggen het gaat bij mij ook best traag... heb in totaal 5 matches gescoord en daar wel enkele honderden likes voor moeten plaatsenquote:
haha homoquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:23 schreef stephano1990 het volgende:
Yo, ik heb ineens iets heel raars met Tinder,
Mijn nichtjes hebben gisteren met mijn telefoon zitten spelen, en nu krijg ik ineens op Tinder ook suggesties van mannen!
Het rare is dat ik in het instellingen menu "male" op off heb staan, en "female" op on. Dus het zou niet zo moeten zijn dat er mannen tussen mijn suggesties zitten :S
Daarnaast, als ik naar de foto's kijk, de mannen die ik als suggestie krijg lijken mij ook niet overduidelijk homo of zo. Sommige staan zelfs met hun vriendin op de foto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een duidelijk teken dude, appen en afspreken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik zit inmiddels op 24 matches in paar dagen tijd, maar het wil nog niet echt vlotten met de gesprekken. Met eentje heb ik wel een leuk gesprek maar ik krijg alleen maar van die korte antwoorden zo van: haha, idd, leuk toch. Dus ik moet steeds nieuwe onderwerpen verzinnen maar ik weet er geen meer. Ze vroeg wel om mijn whatsapp maar die heb ik uiteindelijk (nog) niet gegeven.
Ik heb tot nu toe zowat alle foto's geliked, 3 matches. Er is 1 berichtje uitgewisseld en dat was het.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vind het best vaag dat sommigen hier roepen nooit matches te krijgen... misschien moeten jullie iets minder kieskeurig zijn en de 7's en 8en ook liken in plaats van alleen de 9's en 10en.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ze vroeg wel om mijn whatsapp maar die heb ik uiteindelijk (nog) niet gegeven.
Best weinig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
In 3 dagen tijd, 6 matches hier zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |