Die eerste is waarlijk geniaal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:55 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze willen allemaal een kansje bij je maken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die app is trouwens wel aardig op hol geslagen nu, lag net even een half uurtje foto's te checken, en het bleef maar matches regenen. Holy fuck.
Hmm, wat voor soort foto's heb jij?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die app is trouwens wel aardig op hol geslagen nu, lag net even een half uurtje foto's te checken, en het bleef maar matches regenen. Holy fuck.
Niks bijzonders, paar gezichtsfoto's.quote:
Ahja heb hier ook nog zo goed als niks verkregen hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:01 schreef Stroopwafels het volgende:
De 3 machten die ik heb gehad zeggen allemaal tot ziens.
Trouwens ook een hoop dames met negerkindjes.
Stond in haar profiel ook deze quote; You got to risk it, to get the biscuit?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ahja heb hier ook nog zo goed als niks verkregen hoor.
Dame 5 piglet=> prullenbak
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:18 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
(van de Guitige Tinder Berichten Facebook
Bron)
Synchronisatie is af en toe een heibel puntquote:
Presentquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef robben93 het volgende:
Wtf is dit, steeds geen matches en m'n ego is groot genoeg om te weten dat ik niet bepaald lelijk ben.. Volgens mij is de verhouding m-v zo groot verschil dat mijn foto niet beoordeelt wordt ofzo?
Dan ben jij te lelijk, helaasch!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef robben93 het volgende:
Wtf is dit, steeds geen matches en m'n ego is groot genoeg om te weten dat ik niet bepaald lelijk ben.. Volgens mij is de verhouding m-v zo groot verschil dat mijn foto niet beoordeelt wordt ofzo?
Zit tegen de 100 matches aan, de dames zijn niet geïnteresseerd man.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef robben93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |