Voor een echte nieuwkomer in Fifa is het menu best wel complex omdat je zoveel andere modes ziet .quote:
Je begrijpt dat dit een subforum is dat over games gaat en niet over onderstaande soap serie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:01 schreef dikkedaniel het volgende:
Ok bedankt voor deze mededeling TS. Ik wens je veel plezier met het spelen van FIFA 12!
mvgr xoxoxox
Inderdaad goed bedacht fifa 12! Hoe komen ze er eigenlijk op?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:12 schreef abruzzese het volgende:
Als je nog nooit een Fifa hebt gespeeld is het wel eens leuk voor de afwisseling van gamen .
Leuk bedacht die Football games .
FIFA is ook voor kleuters, PES moet je proberen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:18 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb een paar potjes Fifa gespeeld in Career Mode en toernooien .
Heb de AI artificial intelligence op zijn moeilijkst gezet maar ik win met overmacht en de Goals vliegen er zo makkelijk in .
Is de moeilijkheidsgraad in Fifa gebaseerd op lage leeftijd niveau , bijvoorbeeld voor kinderen van 10 jaar ???????
Dus als ik jouw moet geloven is de AI in Fifa echt heel makkelijk , oké dan weet ik dat ook weer als nieuwelingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FIFA is ook voor kleuters, PES moet je proberen.
Ja man, ik speel vaak gewoon met 1 handquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Dus als ik jouw moet geloven is de AI in Fifa echt heel makkelijk , oké dan weet ik dat ook weer als nieuweling
Amateur.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja man, ik speel vaak gewoon met 1 hand
Amateur is niet het hoogste niveau hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:18 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb een paar potjes Fifa gespeeld in Career Mode en toernooien .
Heb de AI artificial intelligence op zijn moeilijkst gezet maar ik win met overmacht en de Goals vliegen er zo makkelijk in .
Is de moeilijkheidsgraad in Fifa gebaseerd op lage leeftijd niveau , bijvoorbeeld voor kinderen van 10 jaar ???????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |