quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Ja dat denk ik ook...er is een heelstukje over DKquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Er zal toch wel weer heel wat naar boven komen morgen Laysa.
En logisch dat je met dit afscheid wel vrede kunt hebben, ook al blijft het kut en bah
Ik ben de hele week al in een gigantische opruimbui
Heb diverse kasten onderhanden gehad en de tuin is ook winterklaar
Morgen laatste vakantiedag en meneer I. is ook vrij, dus morgen ff dagje niksss had ik bedacht
Trusten en nogmaals sterktequote:
Ik weet het ook wel een beetje zeker. De natuur een handje helpen, zonder allerlei ingewikkeld en bureaucratisch gedoe. Ik heb er met mijn neus bovenop gestaan en het was prima!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij had haar nooit mee moeten nemen naar die patiënt.
Denk dat die huisarts radeloos was bij het zien lijden van zijn patiënt en daarom doelbewust deze hoeveelheden heeft toegediend en ik weet bijna zeker dat er meer mensen overlijden aan deze vorm van levensbeeindiging dan met actieve, bureaucratische euthanasie.
De patiënt was er klaar mee, familie had er vrede mee dat ie ging, dus ik snap wel dat de huisarts dit gedaan heeft
verstandigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:45 schreef Bamba het volgende:
Ik heb R. vandaag maar thuisgehouden. Hij hoest al sinds begin vorige week en het wordt niet echt beter. Vanmiddag even langs de huisarts.
Neem voorbeeld aan de wijzenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
verstandig
zegt diegene die niet gaat
Nou zeg, die heb ik niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
en de zonnebril heb je nodig om je bloeddoorlopen ogen te bedekken?
Je mag me slaan als je het hier al over Leah hebt gehad (en die kans acht ik best reëel), maar wie en/of wat is Leah?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:35 schreef Ynske het volgende:
Leah gaat naar een gastgezin.
Op naar een volgend vriendje
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik wil wel even voor je zingen hoor, ga je van ellende vanzelf slapen om het niet aan te hoeven horen![]()
Hoe laat was je thuis?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:22 schreef Qwea het volgende:
ik was om 04u wakker. Mo ligt naast me nu en te snurken, ik lig al vanaf 12u niks te doen
slaap, where are thou?!
03uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik stikte bijna in mijn broodje chocopasta, ik las je ondertitel als "Stinksnol"quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat zingen bespaar ik je toch maar maar aangezien je moet slapen:
Trusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |