Ik begrijp dat als je pijn hebt dat niet leuk is en je erg graag geholpen wilt worden maar ook tandartsen hebben in hun praktijk een agenda en als die vol zit dan is er geen tijd voor jou, je kunt immers niet verwachten van de tandarts dat hij iemand anders maar afzegt omdat jij toch in ene geholpen wilt worden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:30 schreef MrFotografie het volgende:
Ik kon dinsdag langs komen, hij had geen tijd voor me.
Ja, vast.quote:Op zondag 27 oktober 2013 03:35 schreef MrFotografie het volgende:
[..]
Die kleine zal het never nooit slecht hebben! Maar voor nu.. is het zuining aan doen.
Slim, om dat soort shit pas tijdens je zwangerschap te regelen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 03:35 schreef MrFotografie het volgende:
[..]
Aan zulke reacties heb ik echt weinig. Om daar ff uitleg over te geven.. zijn we nu volop in aanschaf van spullen en werken aan het huis.. aldus extra kosten waar we het op andere vlakken rustiger aan moeten doen. Die kleine zal het never nooit slecht hebben! Maar voor nu.. is het zuining aan doen.
Stel je niet zo aan, het is een forum, je krijgt nu eenmaal niet altijd de reacties die je wil horen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 03:41 schreef MrFotografie het volgende:
weet je mensen.. bedankt voor jullie reacties. verwijderd dit topic maar.
Ik heb al spijt dat ik hier een vraag gestelt heb.
Zet de OP even terug danquote:Op zondag 27 oktober 2013 03:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch een heerlijke kreng.
Is standaard hierquote:Op zondag 27 oktober 2013 03:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet mijn forum, dat mogen de WGR-mods eventueel doen.
quote:
Alstuquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:30 schreef MrFotografie het volgende:
Het volgende is gebeurt.. Ik had een afspraak staan voor een ontstoken kies, maar omdat ik pas mijn rib gebroken heb kon ik niet op de fiets naar mijn afspraak. vervoer had ik helaas niet en de kies was rustig na een kuur. Gebeld, dit was geen enkel probleem en als het flink zeer zou gaan doen moest ik bellen.
Twee dagen later speelde mijn kies op (afgelopen donderdag) Ik gebeld maar omdat ik me afspraak afgezecht had, wilde ze geen tijd voor me nemen. Ik heb hierbij vermeld dat mijn rib geen geintje was, en dat ze best mochten bellen om te vragen of het zo was. Géén pardon.. ik werd niet geholpen. Ik kon dinsdag langs komen, hij had geen tijd voor me. Als de pijn toe nam moest ik maar meer paracetamols pakken en naar de weekend tandards gaan.. Ik heb ze hier mee ook fijn bedankt voor de goeie zorg.
Het is nu zaterdag op zondag nacht.. half 3, en kan niet slapen van de pijn! Ik ben zwanger ook nog eens, dus pijnstiller mag ik niet hebben op een paar paracetamols na..
Ik weet dus dat de weekend tandards géén optie is voor me. Met 90 euro in de week om te eten.. en hun die per direct geld willen, is dat een issue! Maar mijn vraag is.. mogen ze je zomaar weigeren bij zoveel pijn? Zeker ook omdat ik nog eens zwanger ben ook..
P.s. de ontsoken kies waar het om draaide ging zeer doen, stomme is.. Die werd de dag er op rustiger.. en nu is het een onstoken kies die zeurt aan de andere kant! Eten lukte niet.. dat ging over me gehele kaak zeer doen. Aldus groot dilema..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |