SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 24-10-2013 01:25:11 ]
Wat heeft die steward dan allemaal voor je gedaan dat je hem zo aanbidt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
Even een foto van de grootste god op deze aarde in de OP gezet.
Als dit een grap is dan vraag ik je per direct van dit forum te verwijderen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft die steward dan allemaal voor je gedaan dat je hem zo aanbidt?
Gelukkig was het geen grap maar pure ernst.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als dit een grap is dan vraag ik je per direct van dit forum te verwijderen.
Ah, maar dan neem ik je niet meer serieus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig was het geen grap maar pure ernst.
Gelukkig niet Tyronquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, maar dan neem ik je niet meer serieus.
Net zoals de rest van dit topic.
Doe even =640 op dat plaatje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo JanCees.
Gelukkig is er nog wat kwaliteit te vinden in dit topic buiten mezelf om.
Toen onze corners nog goed waren en daadwerkelijk een meerwaarde en bedreiging, Europees (en nationaal) gezienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:12 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik deel dit emotionele moment graag met jullie.
Ik heb nog een klein beetje hoop dat het de bedoeling was, die ballen werden namelijk wel elke keer doorgekopt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Toen onze corners nog goed waren en daadwerkelijk een meerwaarde en bedreiging, Europees (en nationaal) gezien![]()
Met Denswil/De Jong/Sigthorsson heb je toch aardige koppers zou je denken. Als Moisander terug is heb je er nog 1 bij.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein beetje hoop dat het de bedoeling was, die ballen werden namelijk wel elke keer doorgekopt.
Precies, daarom snap ik deze variant ook niet helemaal, als het dat al is. Dit is gewoon een beetje hopen dat iemand in de kluts die bal erin kan schieten. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit niet de bedoeling is, anders zal Frank wel helemaal wild worden toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met Denswil/De Jong/Sigthorsson heb je toch aardige koppers zou je denken. Als Moisander terug is heb je er nog 1 bij.
Vond het niet zo vreemd omdat zij in de lucht toch wel sterker zijn, al is het natuurlijk wel handig om te variëren, zeker als er gewoon 0 uitkomt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Precies, daarom snap ik deze variant ook niet helemaal, als het dat al is. Dit is gewoon een beetje hopen dat iemand in de kluts die bal erin kan schieten. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit niet de bedoeling is, anders zal Frank wel helemaal wild worden toch?
Jawel, maar als je al twee keer zo'n achterlijke variant hebt geprobeerd, en ook die in de eerste helft waarbij Fischer zo'n kutvoorzet gaf, lijkt het me dat ze dat wel door hebben. Variatie is echt niet erg, maar er moet wel is een keer wat uit komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond het niet zo vreemd omdat zij in de lucht toch wel sterker zijn, al is het natuurlijk wel handig om te variëren, zeker als er gewoon 0 uitkomt.
Dachten we ook niet dat City en Real Madrid in de lucht sterker zouden zijn? Tegen beide hebben we gescoord via een corner. AC Milaan paar weken terug natuurlijk ook. We hebben gewoon een paar spelers die aardig kunnen koppen en dan hoef je echt geen 2 meter te zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond het niet zo vreemd omdat zij in de lucht toch wel sterker zijn, al is het natuurlijk wel handig om te variëren, zeker als er gewoon 0 uitkomt.
Daarom beter om te variëren, daar merk je ook wel aan dat de spelers wel veel verteld moet worden, moeten ze zelf toch zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dachten we ook niet dat City en Real Madrid in de lucht sterker zouden zijn? Tegen beide hebben we gescoord via een corner. AC Milaan paar weken terug natuurlijk ook. We hebben gewoon een paar spelers die aardig kunnen koppen en dan hoef je echt geen 2 meter te zijn.
wat een kneuzenquote:
Geweldig filmpje, mooie sfeer! Wat ik echter niet begrijp en nooit zal begrijpen is die haat jegens elkaar. Celtic-fans zijn echt top, ik zou daar als Ajacied ook van genieten. Bijvoorbeeld de Ajax-sjaals ook in de lucht houden tijdens YNWA ofzo.quote:
Je hebt er altijd een paar idioten tussen zitten. Niks aan te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:14 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Geweldig filmpje, mooie sfeer! Wat ik echter niet begrijp en nooit zal begrijpen is die haat jegens elkaar. Celtic-fans zijn echt top, ik zou daar als Ajacied ook van genieten. Bijvoorbeeld de Ajax-sjaals ook in de lucht houden tijdens YNWA ofzo.
Trouwens, die gasten die nog willen knokken (zo te zien een minderheid) hebben er echt helemaal geen hout van begrepen.
Dat is altijd een minderheid geweestquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:14 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Trouwens, die gasten die nog willen knokken (zo te zien een minderheid) hebben er echt helemaal geen hout van begrepen.
Houden zoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is altijd een minderheid geweest
Tsja, staan allemaal hartstikke strak natuurlijk. Van de 3.000 aanwezigen (waaronder ook ik dus) is het grootste gedeelte wel 'normaal'. Al laten een hoop mensen zich opfokken door drank, spanning, elkaar, politie en natuurlijk levensgevaarlijke types zoals onderstaande:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:14 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Geweldig filmpje, mooie sfeer! Wat ik echter niet begrijp en nooit zal begrijpen is die haat jegens elkaar. Celtic-fans zijn echt top, ik zou daar als Ajacied ook van genieten. Bijvoorbeeld de Ajax-sjaals ook in de lucht houden tijdens YNWA ofzo.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, staan allemaal hartstikke strak natuurlijk. Van de 3.000 aanwezigen (waaronder ook ik dus) is het grootste gedeelte wel 'normaal'. Al laten een hoop mensen zich opfokken door drank, spanning, elkaar, politie en natuurlijk levensgevaarlijke types zoals onderstaande:
[ afbeelding ]![]()
Vind het wel mooi eigenlijk. Beetje fokken moet kunnen, die paar stoeltjes had alleen niet gehoeven.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:24 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Houden zo
In dit topic nog mensen die bij de wedstrijd waren trouwens?
Die mensen vragen toch gewoon om een stoeltje?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, staan allemaal hartstikke strak natuurlijk. Van de 3.000 aanwezigen (waaronder ook ik dus) is het grootste gedeelte wel 'normaal'. Al laten een hoop mensen zich opfokken door drank, spanning, elkaar, politie en natuurlijk levensgevaarlijke types zoals onderstaande:
[ afbeelding ]![]()
Vind het wel mooi eigenlijk. Beetje fokken moet kunnen, die paar stoeltjes had alleen niet gehoeven.
Het gekke is dat er op Twitter hordes aan Celtic-fans zijn die Ajax 'worst away-fans ever' noemen. Vanwege die drie stoeltjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Nou daar hebben ze ons echt mee hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
In de jaren 90 toen ik weleens buitenlandse wedstrijden bezocht maakte ik zelfs mee dat enkelen poogden spullen van mede-supporters te jatten. Ja,echt. Vechtpartijen om je eigen spullen te behouden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:15 schreef Heeinz het volgende:
Je hebt er altijd een paar idioten tussen zitten. Niks aan te doen.
Die gasten kijken ook zo blijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Voorlopig hopelijk nog nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is Bojan eigenlijk weer fit?
Naja ok, als je ziet in wat voor vorm onze andere aanvallers zitten. Verder vind ik het maar een flapdrolquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook niet als hij in de spits staat?
Het is altijd beter als iedereen fit isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Naja ok, als je ziet in wat voor vorm onze andere aanvallers zitten. Verder vind ik het maar een flapdrol
Geweldigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Is gewoon prachtig, zegt een heleboel als je je hierdoor vernederd voelt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geweldigdat je je hierdoor laat provoceren zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |