SPOILER
Idd, t zegt mij ook helemaal niksquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef Tijn het volgende:
Dat jullie dat nog weten, joh. Het is echt jaren geleden dat ik GTA IV voor het laatst heb aangeraakt.
GTA IV heb ik eind vorig jaar ofzo pas uitgespeeldquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef Tijn het volgende:
Dat jullie dat nog weten, joh. Het is echt jaren geleden dat ik GTA IV voor het laatst heb aangeraakt.
Zo gaan ze mij ook vinden ben ik bang. Zelfs mijn zoon van 5 heeft een kalender waarop die dagen af streeptquote:
Als de mijne kapot zou gaan zou ik ook een PS3 nemen. Gewoon nog even 1 jaar ps plus nemen, en ik kan de toppers nog spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef -Kadesh- het volgende:
Mijn xbox 360 is vandaag overledenDenk dat ik een PS3 ga halen om toch GTAV te kunnen spelen.
En wat heb je gekozen? Deal of revenge?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
GTA IV heb ik eind vorig jaar ofzo pas uitgespeeld
PC versie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:45 schreef Skwish het volgende:
Hopen dat Rockstar vergeet om Social Club/Games for Windows Live te implementeren binnen de PC versie van GTAV... dat zou mooi zijn
Ja PS3, dan kan ik ook The last of us en Uncharted 3 gaan spelen. Plus alles wat we tot nu toe aan gameplay hebben gezien was op een PS3. (en daar komt de game uit op maar 1 disc)quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als de mijne kapot zou gaan zou ik ook een PS3 nemen. Gewoon nog even 1 jaar ps plus nemen, en ik kan de toppers nog spelen.
Is er een keuze op het eind? Zelfs dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En wat heb je gekozen? Deal of revenge?
Er is weinig verschil, je moet alleen bij de 360 verplicht installeren vanaf disc 1. Is dat bij de PS3 niet het geval?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:55 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Ja PS3, dan kan ik ook The last of us en Uncharted 3 gaan spelen. Plus alles wat we tot nu toe aan gameplay hebben gezien was op een PS3. (en daar komt de game uit op maar 1 disc)
PS3 ook verplichte install alleen is er gewoon 1 discquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is weinig verschil, je moet alleen bij de 360 verplicht installeren vanaf disc 1. Is dat bij de PS3 niet het geval?
Dus boeit geen reet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PS3 ook verplichte install alleen is er gewoon 1 disc
Oh oh ohquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is er een keuze op het eind? Zelfs dat weet ik niet meer
Ik vind het volgen van het verhaal altijd wel tof als ik GTA speel, maar het maakt te weinig indruk om echt te onthouden.quote:
Ik vond de storyline van IV best wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het volgen van het verhaal altijd wel tof als ik GTA speel, maar het maakt te weinig indruk om echt te onthouden.
De 360 werkt nog met DVDs waar niet zoveel op kan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is weinig verschil, je moet alleen bij de 360 verplicht installeren vanaf disc 1. Is dat bij de PS3 niet het geval?
Kwam GTA V niet met 4 discs op de 360?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De 360 werkt nog met DVDs waar niet zoveel op kan.
Dus 2 dvd instal en de 2de moet erin blijven om te spelen.
En de Blu-ray disc is gewoon alle opslag op 1 br.
En die moet ook in de speler blijven om te spelen.
http://www.eurogamer.net/(...)n-two-xbox-360-discsquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
Kwam GTA V niet met 4 discs op de 360?
heb wel zoiets gehoord
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)n-two-xbox-360-discs
social club waarschijnlijk wel want multiplayer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:45 schreef Skwish het volgende:
Hopen dat Rockstar vergeet om Social Club/Games for Windows Live te implementeren binnen de PC versie van GTAV... dat zou mooi zijn
Zolang er geen game is, bespreken mensen hier allesquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Waarom bespreekt men hier de pc versie?
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Waarom bespreekt men hier de pc versie?
Dat is net zo onzinnig als praten over de terugkomst van Jesus.quote:
Denk je nou echt dat ze geen pc versie uit gaan brengen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:52 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Dat is net zo onzinnig als praten over de terugkomst van Jesus.
Voorlopig niet dus niet relevantquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze geen pc versie uit gaan brengen?
ps3 en xbox versies zijn er ook nog niet dus waar dient dit topic dan wél voor?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voorlopig niet dus niet relevant
Vanwege het aangekondigde vijfde deel van GTA en de vele relevante pics, video's en gegevens.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ps3 en xbox versies zijn er ook nog niet dus waar dient dit topic dan wél voor?
Je vergeet speculaties.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vanwege het aangekondigde vijfde deel van GTA en de vele relevante pics, video's en gegevens.
Nee, nee, het gaat hier over GTA V! Waar jij het over wilt hebben kan je hier vinden:quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat gaat over de PS3 en de Xbox dus opdonderstralen met je pc.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nee, nee, het gaat hier over GTA V! Waar jij het over wilt hebben kan je hier vinden:
GAM / [PS3 #289] Who needs the PS4?? 8-)
GAM / [Xbox 360 #535] Met extragratisch toptitels!
Geen dank
Dit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gamen op een PCquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
GTA op PCgtfo, dit is een puur consolespel
GTA was ooit juist de PC-game bij uitstek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Persoonlijke voorkeuren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
PC miljoen x beter. console inferieur.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Deze man zegt waar het op staatquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon opkenkeren met je PC gezeur, het is niet aangekondigd punt
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:36 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
PC miljoen x beter. console inferieur.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon opkenkeren met je PC gezeur, het is niet aangekondigd punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Did you forget to take you're meds?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ook echt. Maak een eigen topic om pc's op te hemelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef -CRASH- het volgende:
Wat staat er boven de reactiebox:
Voordat je reageert
Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.
Nou? Vertel mij eens waar er staat dat er niet over de PC versie gepraat mag worden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef -CRASH- het volgende:
Wat staat er boven de reactiebox:
Voordat je reageert
Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.
de pc wordt niet opgehemeld kutfanboy. Ik neem hem ook alleen voor de ps3 maar dan is het nog wel interessant om er over te praten want het gaat over GTA want daar gaat dit topic over.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ook echt. Maak een eigen topic om pc's op te hemelen.
Maakt het eigenlijk een zier uit over welk platform het hier gaat? Dat gezeur over PC of consoles is totaal niet relevant. Over een paar maanden (of jaren voor PC-gebruikers) hebben we het hier allemaal over precies dezelfde missies of andere GTA-zaken en niet over waar we het op spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nou? Vertel mij eens waar er staat dat er niet over de PC versie gepraat mag worden?
quote:
Tis maar hoe je het leest....quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nou? Vertel mij eens waar er staat dat er niet over de PC versie gepraat mag worden?
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Over een paar maanden (of jaren voor PC-gebruikers) hebben we het hier allemaal over precies dezelfde missies of andere GTA-zaken en niet over waar we het op spelen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nee, nee, het gaat hier over GTA V! Waar jij het over wilt hebben kan je hier vinden:
GAM / [PS3 #289] Who needs the PS4?? 8-)
GAM / [Xbox 360 #535] Met extragratisch toptitels!
Geen dank
quote:
quote:Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.
Ik erger me er wel aan, aangezien het niet aangekondigd is moeten ze het gewoon daarbij laten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk een zier uit over welk platform het hier gaat? Dat gezeur over PC of consoles is totaal niet relevant. Over een paar maanden (of jaren voor PC-gebruikers) hebben we het hier allemaal over precies dezelfde missies of andere GTA-zaken en niet over waar we het op spelen.
Ja ik ook. Wat ik bedoel is dat platform zo irrelevant is. Ga lekker over het spel zelf praten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik erger me er wel aan, aangezien het niet aangekondigd is moeten ze het gewoon daarbij laten.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ook. Wat ik bedoel is dat platform zo irrelevant is. Ga lekker over het spel zelf praten.
quote:
We blijven niet vragen, we speculeren over wat ze mogelijk gaan doen. En dat mag volgens deze regels! Recente Rockstargames hebben GFWL gelukkig weggehouden in hun pc-games, want het was afgrijselijk in GTA IV. Dus waarschijnlijk geen GFWL in GTA V.quote:
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 06:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop dat er weer een beetje fatsoenlijk bloed/geweld in zit. Was in GTA4 vrij matig. Je kon geen hoofden meer van pedestrians af snipen, en als je iemand aanreed was er ook nauwelijks bloed.
Niet dat ik een gore-junkie ben ofzo (integendeel), maar als ik iemand met een shotgun vanaf 1 meter in zijn gezicht schiet, dan verwacht ik dat we een uit elkaar gespat hoofd en heel veel bloed te zien krijgen. En als ik op een been schiet, dan wil ik die eraf kunnen knallen.
Ooit van modden gehoord?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Rogan het volgende:
Ik heb altijd sterk de indruk dat PC gamers een game op PC willen zien omdat ze het dan kunnen piraten.
deden ze op de console ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Rogan het volgende:
Ik heb altijd sterk de indruk dat PC gamers een game op PC willen zien omdat ze het dan kunnen piraten.
Ik heb altijd sterk de indruk dat console gamers achterlijk zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Rogan het volgende:
Doe even normaal joh.. Denk niet alleen aan wat jij wilt. Je weet dat dit spel door zo goed als alle kinderen vanaf 6 jaar gespeeld gaat worden. Compleet onnodig en onetisch dat soort gore.quote:Op donderdag 18 juli 2013 06:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop dat er weer een beetje fatsoenlijk bloed/geweld in zit. Was in GTA4 vrij matig. Je kon geen hoofden meer van pedestrians af snipen, en als je iemand aanreed was er ook nauwelijks bloed.
Niet dat ik een gore-junkie ben ofzo (integendeel), maar als ik iemand met een shotgun vanaf 1 meter in zijn gezicht schiet, dan verwacht ik dat we een uit elkaar gespat hoofd en heel veel bloed te zien krijgen. En als ik op een been schiet, dan wil ik die eraf kunnen knallen.
vanaf 18 jaar....quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Doe even normaal joh.. Denk niet alleen aan wat jij wilt. Je weet dat dit spel door zo goed als alle kinderen vanaf 6 jaar gespeeld gaat worden. Compleet onnodig en onetisch dat soort gore.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef Meike26 het volgende:
GTA voor kinderen vanaf 6 jaar ?![]()
![]()
Tuurlijk, dan moeten al die cutscenes voor 40% gecensureerd worden en mag je geen hoertjes meer beroven van hun zuur verdiende geld ! Kinderen tot 12 spelen op de Wii met Mario, niet op/met GTA.
wat is er nou weer mis met hoertjes beroven???quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Tuurlijk, dan moeten al die cutscenes voor 40% gecensureerd worden en mag je geen hoertjes meer beroven van hun zuur verdiende geld ! Kinderen tot 12 spelen op de Wii met Mario, niet op/met GTA.
Only in Australiaquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Ik heb een goeie pc en een 360 en een ps3quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
We blijven niet vragen, we speculeren over wat ze mogelijk gaan doen. En dat mag volgens deze regels! Recente Rockstargames hebben GFWL gelukkig weggehouden in hun pc-games, want het was afgrijselijk in GTA IV. Dus waarschijnlijk geen GFWL in GTA V.
Ik haal hem sowieso op de launchdag voor de PS3Ik snap dat het vermoeiend is om geen glorious pc-gaming master race te zijn, maar leef er maar mee!
[ afbeelding ]
lol is toch vetquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:50 schreef -CRASH- het volgende:
Sommige hebben echt niks anders te doen....
[ afbeelding ]
Dus!?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Doe even normaal joh.. Denk niet alleen aan wat jij wilt. Je weet dat dit spel door zo goed als alle kinderen vanaf 6 jaar gespeeld gaat worden. Compleet onnodig en onetisch dat soort gore.
jij hebt altijd wel wat te kankeren,je mist alleen nog een kut en tietenquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
jij hebt altijd wel wat te kankeren,je mist alleen nog een kut en tieten
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:07 schreef Convict het volgende:
Het is niet voor minderjarigen bedoeld dus ze moeten er ook geen rekening mee houden....
Of wil je dat auto fabrikanten ook hun pedalen in auto's naar voren moeten kunnen schuiven omdat er kans is dat een 6 jarigen er ook in kanrijden? Bullshit
crazybytes en twilight cd'squote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die pas vanaf hun 18de GTA gingen spelen
Toen GTA III uitkwam, was ik de 18 al gepaseerdquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Eerder mag ook niet, vanwege de leeftijdskwalificatiequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik ook, maar GTA 1&2 hebben eigenlijk heel weinig met de latere serie te maken. Was er überhaupt een verhaal in GTA 1? Je ging dacht ik alleen maar van telefoon naar telefoon voor nieuwe opdrachten, zonder cutscenes of personages of niks.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:09 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
crazybytes en twilight cd's![]()
ben er al bij sinds GTA 1
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb een groot deel van m'n jeugd GTA gespeeld.
Het heeft me engels geleerd oja en goede muziek
1&2 wel eens gespeeld maar dat deed mij destijds niet veel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ook, maar GTA 1&2 hebben eigenlijk heel weinig met de latere serie te maken. Was er überhaupt een verhaal in GTA 1? Je ging dacht ik alleen maar van telefoon naar telefoon voor nieuwe opdrachten, zonder cutscenes of personages of niks.
Wat moet je anders als er op je 18de nog geen PCs bestondenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Ja dat bedoel ik ook niet, mijn fout, zin was niet goed. Ik doelde meer op de mensen die pas na hun 18de mochtenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wat moet je anders als er op je 18de nog geen PCs bestonden
GTA 1 is best leuk. GTA 2 vond ik zelf wat minder, maar het schijnt dat de multiplayer best populair was. Maar vanaf GTA III lijkt het eigenlijk pas op de rest van de serie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:46 schreef eight het volgende:
[..]
1&2 wel eens gespeeld maar dat deed mij destijds niet veel.
Dat het woord niet bestaatquote:
[taalkunde]quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat het woord niet bestaatWe noemen in Nederland zoiemand je zwager.
[edit] blijkbaar bestaat het woord wel. Maar erg gebruikelijk is het niet.
Wat een onzin. Bij ons in de buurt (Amsterdam/Haarlem) is het heel normaal in te gebruiken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:49 schreef Tijn het volgende:
je moet je fps limitenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:07 schreef DSS24 het volgende:
Ik had laatst GTA 1 voor de mac gedownload maar het spel draait veeeeeeel te snel en loopt vast
Zeg nou maar gewoon sorryquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
[edit] blijkbaar bestaat het woord wel. Maar erg gebruikelijk is het niet.
Daar is wel meer normaalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij ons in de buurt (Amsterdam/Haarlem) is het heel normaal in te gebruiken.
Beide overigens, zwager en schoonbroer.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
jij hebt altijd wel wat te kankeren,je mist alleen nog een kut en tieten
Honderd auto's op straat zettenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:29 schreef Furdinand het volgende:
Als je dan honderd auto's op straat zet, komt er dan ook een leger van sleepwagens aan?
You evil genius youquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Honderd auto's op straat zetten
en met een auto met een benzinespoor
ertussenin rijden en dan de benzine aansteken
Die auto's zullen wel weer uit zichzelf verdwijnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:29 schreef Furdinand het volgende:
Als je dan honderd auto's op straat zet, komt er dan ook een leger van sleepwagens aan?
En ik neem aan dat je ook gewoon de sleper een kogel tussen z'n ogen kan duwen. Niks betalen.
Me evil...quote:
Zo herkenbaar hequote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
Mooiste in GTA is toch wel altijd als voor een missie of gewoon voor jezelf op zoek bent naar een bepaald voertuig dat je dan minuten/half uur aan het zoeken bent voor dat je het juiste voertuig ziet. En als je hem een maal hebt dan rijden er 10000miljard van rond in eens.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
Mooiste in GTA is toch wel altijd als voor een missie of gewoon voor jezelf op zoek bent naar een bepaald voertuig dat je dan minuten/half uur aan het zoeken bent voor dat je het juiste voertuig ziet. En als je hem een maal hebt dan rijden er 10000miljard van rond in eens.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Er kan gejaagd worden op wilde dieren en het vlees kan verkocht worden aan verschillende fabrieken of boerderijen, die allemaal zijn gekocht door Burger Shot.
Was er vorig jaar ook al niet een 17 septemberquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ishetal17september ?![]()
Zo'n zin in die game.![]()
![]()
Nope die werd uitgesteldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Was er vorig jaar ook al niet een 17 september
Tot wanneerquote:
Fijn 48 uur lang 17 september dit keerquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef Holenmens het volgende:
Is het ergens mogelijk om te pre-orderen met acceptgiro achteraf? Ik wil nog niet gelijk betalen omdat er misschien nog korting komt op een andere site
bol.com?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef Holenmens het volgende:
Is het ergens mogelijk om te pre-orderen met acceptgiro achteraf? Ik wil nog niet gelijk betalen omdat er misschien nog korting komt op een andere site
Haha leuk gemaaktquote:
Hahaquote:
Ik ga de details voortaan overslaan. Nog effe en helemaal niets is meer een verrassing.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Pfff...
http://www.3nter.nl/nieuw(...)ails-bekend-gemaakt/
Als je de Collectors Edition besteldquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arme Niko... Hopelijk zit er een cameo rol voor hem in.
Mwa... Niko zal niet uit beeld verdwijnen.quote:
In 5 zit die niet toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mwa... Niko zal niet uit beeld verdwijnen.
In de collectors edition krijg je dequote:
Ben em ook weer aan het spelen sinds een week.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:28 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben GTA4 nu weer aan het spelen en in vorige deel werd er gezegd dat er geen bloed te zien was, maar heb toch aardig wat spetters rond zien vliegen hoor
maakt niet uit. en the ballad of gay tony is sowieso de moeite waard.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:06 schreef Tijn het volgende:
Maakt het voor de normale verhaallijn van GTA IV nog uit of je de DLC geïnstalleerd hebt, of ben ik nu voor niks 3+ GB op mn Xbox aan het downloaden?
Ja, ik heb het allemaal al een keer uitgespeeld. Maar ik ga nu opnieuw spelen en vraag me af of het zin heeft om de DLC te hebben tijdens de normale campaign.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
maakt niet uit. en the ballad of gay tony is sowieso de moeite waard.
neequote:Op zondag 21 juli 2013 00:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb het allemaal al een keer uitgespeeld. Maar ik ga nu opnieuw spelen en vraag me af of het zin heeft om de DLC te hebben tijdens de normale campaign.
Jammer inderdaad. Hopelijk doen ze dat bij 5 andersquote:
Je hebt in de DLC wel dat je bepaalde missies van een andere kant bekijkt. Missies die ook in GTAIV zelf zittten.quote:
Ja, dat weet ik. Maar je hebt dus niet bv de voertuigen van de DLC in de main story.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt in de DLC wel dat je bepaalde missies van een andere kant bekijkt. Missies die ook in GTAIV zelf zittten.
Nee dat niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar je hebt dus niet bv de voertuigen van de DLC in de main story.
dat zou echt konker gay zijnquote:Op zondag 21 juli 2013 00:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Hopelijk doen ze dat bij 5 anders
Ik zie wel wat in een zombie DLC die ipv pedestrians hordes aan zombies in de stad plaatst met hier en daar wat survivors etc
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnquote:
nee, gewoon nietquote:Op zondag 21 juli 2013 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnmaar dan wel van die hordes zoals in dead rising, dat je echt met een vrachtwagen door een groep van 200 zombies kan rossen
wat de kenkerquote:Op zondag 21 juli 2013 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnmaar dan wel van die hordes zoals in dead rising, dat je echt met een vrachtwagen door een groep van 200 zombies kan rossen
Ah ok. Thanksquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In de collectors edition krijg je de
GTA Online DLC "Klassieke charaters" erbij...
met o.a. Niko
Zal later ook wel los te koop zijn
ach niet zeuren, voor mij nog langerquote:Op zondag 21 juli 2013 06:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ah ok. Thanks
pfffffff zo lang nog
[ afbeelding ]
Is het al zeker dan dat ie op de next-gen consoles uit gaat komen? Volgens mij zou dat de eerste keer zijn...quote:Op zondag 21 juli 2013 08:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ach niet zeuren, voor mij nog langerik moet wachten tot die uit is op de ps4 (ps3 namelijk onlangs verkocht want zodra de ps4 uit is krijg je er niets meer voor)
quote:Op zondag 21 juli 2013 08:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ach niet zeuren, voor mij nog langerik moet wachten tot die uit is op de ps4 (ps3 namelijk onlangs verkocht want zodra de ps4 uit is krijg je er niets meer voor)
Nee. Komt niet voor de next gen consoles.quote:Op zondag 21 juli 2013 08:26 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Is het al zeker dan dat ie op de next-gen consoles uit gaat komen? Volgens mij zou dat de eerste keer zijn...
Als je op de PC speelt kun je een zombie mod downloadenquote:Op zondag 21 juli 2013 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2013 08:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Op dit moment laat rockstar niets kwijt over een next gen versie. Maar dat is ook logisch want ze willen met de launch zoveel mogelijk verkopen en niet pas wanneer de ps4 - xbox uitkomt. En het is nou niet bepaald alsof de ps4 een heel ander systeem is dan een ps3, slechts een stevige upgrade.quote:Op zondag 21 juli 2013 08:26 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Is het al zeker dan dat ie op de next-gen consoles uit gaat komen? Volgens mij zou dat de eerste keer zijn...
Dit zijn nogal een hoop aannamesquote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Op dit moment laat rockstar niets kwijt over een next gen versie. Maar dat is ook logisch want ze willen met de launch zoveel mogelijk verkopen en niet pas wanneer de ps4 - xbox uitkomt. En het is nou niet bepaald alsof de ps4 een heel ander systeem is dan een ps3, slechts een stevige upgrade.
Dus die komt er vast wel alleen niet dit jaar, maar dat maakt ook niet uit. Ik vermaak me wel met BF4 en COD Ghost.
En hiernaast kan je altijd nog gewoon in begin 2014 spelen door Gaikai te gebruiken en ps3 games te streamen via de cloud.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dit zijn nogal een hoop aannames
Maar wel logisch... En zo denken meerderequote:Op zondag 21 juli 2013 12:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dit zijn nogal een hoop aannames
Als je een digitale versie van een game hebt.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En hiernaast kan je altijd nog gewoon in begin 2014 spelen door Gaikai te gebruiken en ps3 games te streamen via de cloud.
Eerder niet dan...geld steken in een GOEDE poort en dan een relatief zeer kleine afzetmarkt hebbenquote:Op zondag 21 juli 2013 12:57 schreef Roces18 het volgende:
wees niet bang hoor, rockstar houdt van money dus die next gen versie komt vanzelf wel.
[ afbeelding ]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gelijk doorgaan met de ontwikkeling van GTA VI en die pas op de next-gen uitbrengen.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Op dit moment laat rockstar niets kwijt over een next gen versie. Maar dat is ook logisch want ze willen met de launch zoveel mogelijk verkopen en niet pas wanneer de ps4 - xbox uitkomt. En het is nou niet bepaald alsof de ps4 een heel ander systeem is dan een ps3, slechts een stevige upgrade.
Dus die komt er vast wel alleen niet dit jaar, maar dat maakt ook niet uit. Ik vermaak me wel met BF4 en COD Ghost.
Uhm de PS4 is wel een heel ander systeem met een andere architectuur.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk dat dit eerder het geval is idd. Het zou ook echt de eerste GTA zijn die zowel op de current als next-gen uitgebracht zal worden. En zoveel extra zal het niet opleveren denk ik.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gelijk doorgaan met de ontwikkeling van GTA VI en die pas op de next-gen uitbrengen.
PS3 heeft de cell processor en ps4 heeft grofweg eenzelfde processor als jouw pc, alleen heeft de PS4 een aan UNIX gerelateerde OS.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als het tommy vercetti is in een getuigenbeschermings programma,aangezien hij een deal heeft met de FIBquote:Op zondag 21 juli 2013 13:06 schreef BaajGuardian het volgende:
michael ftw, lijkt me op een oudere tommy vercetti.
Ja, ik vraag me trouwens ook af of je ergens in het spel ook sex hebt met zn drieën.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:12 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als het tommy vercetti is in een getuigenbeschermings programma,aangezien hij een deal heeft met de FIB
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me trouwens ook af of je ergens in het spel ook sex hebt met zn drieën.
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me trouwens ook af of je ergens in het spel ook sex hebt met zn drieën.
Dat is wel een goed verhaal. Straks komt ie Lance tegen die 'm ineens herkent.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:12 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als het tommy vercetti is in een getuigenbeschermings programma,aangezien hij een deal heeft met de FIB
Misschien is Lance wel Franklin omgwtfbbqlolquote:Op zondag 21 juli 2013 18:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is wel een goed verhaal. Straks komt ie Lance tegen die 'm ineens herkent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Aan het einde van het spel, word je neergeschoten in een missie, beeld wordt zwart en je hoort niets meer. Je hoort een telefoon zoemen, je pakt 'm op enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
Ja, dat dacht ik eerst ook maar Rockstar heeft al bevestigd dat dat 100% niet zo is. Next-gen (Gta IV en V) en de vorige (3, VC en SA) zijn twee aparte "werelden'quote:Op zondag 21 juli 2013 17:12 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Aan het einde van het spel, word je neergeschoten in een missie, beeld wordt zwart en je hoort niets meer. Je hoort een telefoon zoemen, je pakt 'm op enDaar hoef je geen spoiler voor te maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dat vind iedereen wel een irritant ventje<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Roman is wel cute hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:01 schreef -CRASH- het volgende:
Daar hoef je geen spoiler voor te maken...
Want dat vind iedereen wel een irritant ventje
Deze weetquote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar Brucie en Yusuf Amir zijn wel de ekte ekte
LOUIS, my niggaquote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Roman is wel cute hoor.![]()
Chinese nigger person *pow *pow* byebye niggerquote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Roman is wel cute hoor.![]()
Daar komen we vanaf 17 september allemaal pas achterquote:Op zondag 21 juli 2013 21:24 schreef Remqo het volgende:
Wat ik me afvraag, kan je een storyline in een ruk met 1 personage uitspelen, of moet je na 5 missies van personage wisselen omdat je anders niet verder komt?
Uiteraard, maar helaas is daar weinig over bekend. Hoewel omdat in sommige missies samengewerkt moet worden, denk ik het laatste.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar komen we vanaf 17 september allemaal pas achter
Ze willen echt niks loslaten... Met wie je startquote:Op zondag 21 juli 2013 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Uiteraard, maar helaas is daar weinig over bekend. Hoewel omdat in sommige missies samengewerkt moet worden, denk ik het laatste.
Zelf wil ik eerst alles afwerken met Michael, daarna Franklin en dan Trevor en geen 3 storylines door elkaar afwerken. Ik zou daar wel meer info over willen hebben
Dat met 1 begint is door Rockstar bevestigd... Maar met wiequote:Op zondag 21 juli 2013 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Werd toch hier laatst nog geplaatst dat je eersr met 1 character begint en dan langzaamaan geintroduceerd wordt aan de rest
Ziet er idd goed uit die mod.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:54 schreef TwyLight het volgende:
Wat ook wel een toffe DLC zou zijn is een police dlc, dat je als een corrupte agent speelt
Denk met Franklinquote:Op zondag 21 juli 2013 21:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat met 1 begint is door Rockstar bevestigd... Maar met wie
dat is en blijft vooralsnog de verrassing.
Zou best kunnen...quote:Op zondag 21 juli 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk met Franklin
Is ook ergens in een review bevestigd dat je met hem het meeste zult 'moeten' spelen.
En in de gameplay trailer was ie ook als eerste ( !!!)
Sowieso zijn verhaal spreekt me het meest aan, daarna Michael
Grappig dat daar de meningen toch nog zo over verschillenquote:Op zondag 21 juli 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk met Franklin
Is ook ergens in een review bevestigd dat je met hem het meeste zult 'moeten' spelen.
En in de gameplay trailer was ie ook als eerste ( !!!)
Sowieso zijn verhaal spreekt me het meest aan, daarna Michael
Mij ook hoor!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Grappig dat daar de meningen toch nog zo over verschillenMij lijkt Franklin juist het leukste
Franklin heeft "slow motion driving" als specialiteit.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Nu al zin om alle mooie wagens te jatten voor dat repo bedrijf
Ja dat vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 21 juli 2013 22:14 schreef TwyLight het volgende:
Ik weet dat Trevor de beste piloot is, maar blijft dat het gehele spel zo of kan je die skills ook upgraden en dan zodra je het spel uitgespeeld hebt dat iedereen dat alles max heeft?
Dat denk ik ook wel, er was al aangegeven dat je elkaar ook tegen kan werken.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik denk trouwens wel dat er nog ergens een hele grote twist zit in de verhaallijn, zoals eigenlijk bij de meeste delen sinds III.
1 iemand is FIB ofzo en je zult denk ik ook een keer moeten kiezen wie je vemoordt van je 3 characters, zoiets
Sowieso Franklin danquote:Op zondag 21 juli 2013 22:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik denk trouwens wel dat er nog ergens een hele grote twist zit in de verhaallijn, zoals eigenlijk bij de meeste delen sinds III.
1 iemand is FIB ofzo en je zult denk ik ook een keer moeten kiezen wie je vemoordt van je 3 characters, zoiets
Ja die verdenk ik ookquote:
Doet me denken aan films uit de jaren '80quote:Op zondag 21 juli 2013 22:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja die verdenk ik ookzeker met dat 'snitch' stukje uit de trailer
En daarnaast staat ie ook bijna elke screenshot bij een politiewagenmoet iets betekenen
Nog steeds maarja die zijn dat wel gewendquote:Op zondag 21 juli 2013 22:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Doet me denken aan films uit de jaren '80
daar was altijd de eerste die stierf een donkere
1 van de 3 is een undercover cop.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:15 schreef Ties02 het volgende:
Die duiven vond ik ook nergens op slaan. Wie gaat nou voor zijn lol 100 van die klote duiven opzoeken en kapot schieten. Alleen de echte no-lifers doen dat.quote:Op maandag 22 juli 2013 06:33 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb gisteravond de eerste 3 duifjes weggesniperdBlijft leuk om te doen, net als de stunt Jumps (nog 41 te gaan).
Om deze post GTA 5 gerelateerd te maken, hoop ik dat ze weer wat anders hebben verzonnen om op te jagen/lijst afwerken. Opnieuw op duiven jagen lijkt me niet origineel en passend bij Rock star, dus straks misschien wel jagen op Albino konijntjes?
![]()
![]()
![]()
Nee niet mee eens. Het is gewoon 1 van de vele side-missions. Ik ben er alleen tegen als er in GTA 5 óók weer duiven zijn. In GTA San Andreas waren het de 100 schelpjes die je moest verzamelen. Daar zou in GTA 5 ook weer een vervolg op kunnen komen, maar dan zeesterren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die duiven vond ik ook nergens op slaan. Wie gaat nou voor zijn lol 100 van die klote duiven opzoeken en kapot schieten. Alleen de echte no-lifers doen dat.
Oja geweldig, duiven doodschieten terwijl ik ook agenten kan vermoorden. Heb wel wat beters te doen dus. Sowieso is dat hele verzamelen een dom excuus voor een dom trofeequote:Op maandag 22 juli 2013 07:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee niet mee eens. Het is gewoon 1 van de vele side-missions. Ik ben er alleen tegen als er in GTA 5 óók weer duiven zijn. In GTA San Andreas waren het de 100 schelpjes die je moest verzamelen. Daar zou in GTA 5 ook weer een vervolg op kunnen komen, maar dan zeesterren bijvoorbeeld.
En die duifjes weg schieten jagen is het ideale vermaak als je geen zin in missies of MP hebt. Duiven van een zo groot mogelijke afstand wegsniperen is gewoon leuk vermaak. Net zoals het lek schieten van banden van auto's die op de brug rijden : Paniek paniek
okquote:Op maandag 22 juli 2013 07:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oja geweldig, duiven doodschieten terwijl ik ook agenten kan vermoorden. Heb wel wat beters te doen dus. Sowieso is dat hele verzamelen een dom excuus voor een dom trofee
+1quote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef Roces18 het volgende:
t er vast wel alleen niet dit jaar, maar dat maakt ook niet uit. Ik ve
tags zetten in SA was natuurlijk voor naamsbekendheid voor je posséquote:Op maandag 22 juli 2013 07:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oja geweldig, duiven doodschieten terwijl ik ook agenten kan vermoorden. Heb wel wat beters te doen dus. Sowieso is dat hele verzamelen een dom excuus voor een dom trofee
Fuck 4 jaar wachten, dan speel ik de PS3 versie wel op de PS4quote:Op zondag 21 juli 2013 14:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gelijk doorgaan met de ontwikkeling van GTA VI en die pas op de next-gen uitbrengen.
Kan dat?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Fuck 4 jaar wachten, dan speel ik de PS3 versie wel op de PS4
Liever dat je met je smartphone van 100 mooie, bijzondere lokaties een foto moet maken, ofzo. Rot op met die zeesterren.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee niet mee eens. Het is gewoon 1 van de vele side-missions. Ik ben er alleen tegen als er in GTA 5 óók weer duiven zijn. In GTA San Andreas waren het de 100 schelpjes die je moest verzamelen. Daar zou in GTA 5 ook weer een vervolg op kunnen komen, maar dan zeesterren bijvoorbeeld.
En die duifjes weg schieten jagen is het ideale vermaak als je geen zin in missies of MP hebt. Duiven van een zo groot mogelijke afstand wegsniperen is gewoon leuk vermaak. Net zoals het lek schieten van banden van auto's die op de brug rijden : Paniek paniek
Het is lekker weer, dus mij boeit het niet zoveel.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:41 schreef BBWBrand het volgende:
Ik kan sowieso niet wachten tot GTA5 uitkomt. Een paar maandjes wat meer binnenzitten dus
quote:
twitter:CVG_News twitterde op maandag 22-07-2013 om 09:24:46The GTA V 'update' on Reddit is fake. It uses the CVG branding without permission and its info is fabricated. Please ignore it and RT reageer retweet
Zou ook vet zijn als je GTA zou kunnen naspelen. Oh wacht............quote:Op maandag 22 juli 2013 16:57 schreef Nielsch het volgende:
Golf, tennis... Het lijkt me tof als je met die neger ook een potje basketbal kan doen, a la NBA Street.
Waarom zou je willen hockeyen bij GTAquote:Op maandag 22 juli 2013 18:15 schreef Gezicht het volgende:
Hopelijk zit er ook iets van ijshockey in, in een trailer had iemand een shirt aan met het logo van LA Kings
ik zou het ook wel vet vinden, hoe meer van dat soort activiteiten hoe beterquote:Op maandag 22 juli 2013 18:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom zou je willen hockeyen bij GTA
Ik sta er niet van te kijken als je hier 100+ uur zoet mee bent...quote:Op maandag 22 juli 2013 08:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb altijd de drang om open world games 100% uit te spelen dus die duifjes heb ik toendertijd ook allemaal afgeknald
Ik wil Cluckin Bell kopenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:53 schreef SoldMayor het volgende:
Ben benieuwd hoeveel huizen of zelfs bedrijven er in zitten die je kan kopen.
Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet. Te massaal.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:15 schreef Gezicht het volgende:
Hopelijk zit er ook iets van ijshockey in, in een trailer had iemand een shirt aan met het logo van LA Kings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |