SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Aan het einde van het spel, word je neergeschoten in een missie, beeld wordt zwart en je hoort niets meer. Je hoort een telefoon zoemen, je pakt 'm op enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
Ja, dat dacht ik eerst ook maar Rockstar heeft al bevestigd dat dat 100% niet zo is. Next-gen (Gta IV en V) en de vorige (3, VC en SA) zijn twee aparte "werelden'quote:Op zondag 21 juli 2013 17:12 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als het tommy vercetti is in een getuigenbeschermings programma,aangezien hij een deal heeft met de FIB
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Aan het einde van het spel, word je neergeschoten in een missie, beeld wordt zwart en je hoort niets meer. Je hoort een telefoon zoemen, je pakt 'm op enDaar hoef je geen spoiler voor te maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dat vind iedereen wel een irritant ventje<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Roman is wel cute hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:01 schreef -CRASH- het volgende:
Daar hoef je geen spoiler voor te maken...
Want dat vind iedereen wel een irritant ventje
Deze weetquote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar Brucie en Yusuf Amir zijn wel de ekte ekte
LOUIS, my niggaquote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Roman is wel cute hoor.![]()
Chinese nigger person *pow *pow* byebye niggerquote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Roman is wel cute hoor.![]()
Daar komen we vanaf 17 september allemaal pas achterquote:Op zondag 21 juli 2013 21:24 schreef Remqo het volgende:
Wat ik me afvraag, kan je een storyline in een ruk met 1 personage uitspelen, of moet je na 5 missies van personage wisselen omdat je anders niet verder komt?
Uiteraard, maar helaas is daar weinig over bekend. Hoewel omdat in sommige missies samengewerkt moet worden, denk ik het laatste.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar komen we vanaf 17 september allemaal pas achter
Ze willen echt niks loslaten... Met wie je startquote:Op zondag 21 juli 2013 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Uiteraard, maar helaas is daar weinig over bekend. Hoewel omdat in sommige missies samengewerkt moet worden, denk ik het laatste.
Zelf wil ik eerst alles afwerken met Michael, daarna Franklin en dan Trevor en geen 3 storylines door elkaar afwerken. Ik zou daar wel meer info over willen hebben
Dat met 1 begint is door Rockstar bevestigd... Maar met wiequote:Op zondag 21 juli 2013 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Werd toch hier laatst nog geplaatst dat je eersr met 1 character begint en dan langzaamaan geintroduceerd wordt aan de rest
Ziet er idd goed uit die mod.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:54 schreef TwyLight het volgende:
Wat ook wel een toffe DLC zou zijn is een police dlc, dat je als een corrupte agent speelt
Denk met Franklinquote:Op zondag 21 juli 2013 21:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat met 1 begint is door Rockstar bevestigd... Maar met wie
dat is en blijft vooralsnog de verrassing.
Zou best kunnen...quote:Op zondag 21 juli 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk met Franklin
Is ook ergens in een review bevestigd dat je met hem het meeste zult 'moeten' spelen.
En in de gameplay trailer was ie ook als eerste ( !!!)
Sowieso zijn verhaal spreekt me het meest aan, daarna Michael
Grappig dat daar de meningen toch nog zo over verschillenquote:Op zondag 21 juli 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk met Franklin
Is ook ergens in een review bevestigd dat je met hem het meeste zult 'moeten' spelen.
En in de gameplay trailer was ie ook als eerste ( !!!)
Sowieso zijn verhaal spreekt me het meest aan, daarna Michael
Mij ook hoor!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Grappig dat daar de meningen toch nog zo over verschillenMij lijkt Franklin juist het leukste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |