ach niet zeuren, voor mij nog langerquote:Op zondag 21 juli 2013 06:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ah ok. Thanks
pfffffff zo lang nog
[ afbeelding ]
Is het al zeker dan dat ie op de next-gen consoles uit gaat komen? Volgens mij zou dat de eerste keer zijn...quote:Op zondag 21 juli 2013 08:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ach niet zeuren, voor mij nog langerik moet wachten tot die uit is op de ps4 (ps3 namelijk onlangs verkocht want zodra de ps4 uit is krijg je er niets meer voor)
quote:Op zondag 21 juli 2013 08:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ach niet zeuren, voor mij nog langerik moet wachten tot die uit is op de ps4 (ps3 namelijk onlangs verkocht want zodra de ps4 uit is krijg je er niets meer voor)
Nee. Komt niet voor de next gen consoles.quote:Op zondag 21 juli 2013 08:26 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Is het al zeker dan dat ie op de next-gen consoles uit gaat komen? Volgens mij zou dat de eerste keer zijn...
Als je op de PC speelt kun je een zombie mod downloadenquote:Op zondag 21 juli 2013 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnmaar dan wel van die hordes zoals in dead rising, dat je echt met een vrachtwagen door een groep van 200 zombies kan rossen
quote:Op zondag 21 juli 2013 08:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Op dit moment laat rockstar niets kwijt over een next gen versie. Maar dat is ook logisch want ze willen met de launch zoveel mogelijk verkopen en niet pas wanneer de ps4 - xbox uitkomt. En het is nou niet bepaald alsof de ps4 een heel ander systeem is dan een ps3, slechts een stevige upgrade.quote:Op zondag 21 juli 2013 08:26 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Is het al zeker dan dat ie op de next-gen consoles uit gaat komen? Volgens mij zou dat de eerste keer zijn...
Dit zijn nogal een hoop aannamesquote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Op dit moment laat rockstar niets kwijt over een next gen versie. Maar dat is ook logisch want ze willen met de launch zoveel mogelijk verkopen en niet pas wanneer de ps4 - xbox uitkomt. En het is nou niet bepaald alsof de ps4 een heel ander systeem is dan een ps3, slechts een stevige upgrade.
Dus die komt er vast wel alleen niet dit jaar, maar dat maakt ook niet uit. Ik vermaak me wel met BF4 en COD Ghost.
En hiernaast kan je altijd nog gewoon in begin 2014 spelen door Gaikai te gebruiken en ps3 games te streamen via de cloud.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dit zijn nogal een hoop aannames
Maar wel logisch... En zo denken meerderequote:Op zondag 21 juli 2013 12:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dit zijn nogal een hoop aannames
Als je een digitale versie van een game hebt.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En hiernaast kan je altijd nog gewoon in begin 2014 spelen door Gaikai te gebruiken en ps3 games te streamen via de cloud.
Eerder niet dan...geld steken in een GOEDE poort en dan een relatief zeer kleine afzetmarkt hebbenquote:Op zondag 21 juli 2013 12:57 schreef Roces18 het volgende:
wees niet bang hoor, rockstar houdt van money dus die next gen versie komt vanzelf wel.
[ afbeelding ]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gelijk doorgaan met de ontwikkeling van GTA VI en die pas op de next-gen uitbrengen.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Op dit moment laat rockstar niets kwijt over een next gen versie. Maar dat is ook logisch want ze willen met de launch zoveel mogelijk verkopen en niet pas wanneer de ps4 - xbox uitkomt. En het is nou niet bepaald alsof de ps4 een heel ander systeem is dan een ps3, slechts een stevige upgrade.
Dus die komt er vast wel alleen niet dit jaar, maar dat maakt ook niet uit. Ik vermaak me wel met BF4 en COD Ghost.
Uhm de PS4 is wel een heel ander systeem met een andere architectuur.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk dat dit eerder het geval is idd. Het zou ook echt de eerste GTA zijn die zowel op de current als next-gen uitgebracht zal worden. En zoveel extra zal het niet opleveren denk ik.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gelijk doorgaan met de ontwikkeling van GTA VI en die pas op de next-gen uitbrengen.
PS3 heeft de cell processor en ps4 heeft grofweg eenzelfde processor als jouw pc, alleen heeft de PS4 een aan UNIX gerelateerde OS.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als het tommy vercetti is in een getuigenbeschermings programma,aangezien hij een deal heeft met de FIBquote:Op zondag 21 juli 2013 13:06 schreef BaajGuardian het volgende:
michael ftw, lijkt me op een oudere tommy vercetti.
Ja, ik vraag me trouwens ook af of je ergens in het spel ook sex hebt met zn drieën.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:12 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als het tommy vercetti is in een getuigenbeschermings programma,aangezien hij een deal heeft met de FIB
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me trouwens ook af of je ergens in het spel ook sex hebt met zn drieën.
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me trouwens ook af of je ergens in het spel ook sex hebt met zn drieën.
Dat is wel een goed verhaal. Straks komt ie Lance tegen die 'm ineens herkent.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:12 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als het tommy vercetti is in een getuigenbeschermings programma,aangezien hij een deal heeft met de FIB
Misschien is Lance wel Franklin omgwtfbbqlolquote:Op zondag 21 juli 2013 18:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is wel een goed verhaal. Straks komt ie Lance tegen die 'm ineens herkent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Aan het einde van het spel, word je neergeschoten in een missie, beeld wordt zwart en je hoort niets meer. Je hoort een telefoon zoemen, je pakt 'm op enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
Ja, dat dacht ik eerst ook maar Rockstar heeft al bevestigd dat dat 100% niet zo is. Next-gen (Gta IV en V) en de vorige (3, VC en SA) zijn twee aparte "werelden'quote:Op zondag 21 juli 2013 17:12 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Aan het einde van het spel, word je neergeschoten in een missie, beeld wordt zwart en je hoort niets meer. Je hoort een telefoon zoemen, je pakt 'm op enDaar hoef je geen spoiler voor te maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dat vind iedereen wel een irritant ventje<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Roman is wel cute hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:01 schreef -CRASH- het volgende:
Daar hoef je geen spoiler voor te maken...
Want dat vind iedereen wel een irritant ventje
Deze weetquote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar Brucie en Yusuf Amir zijn wel de ekte ekte
LOUIS, my niggaquote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Roman is wel cute hoor.![]()
Chinese nigger person *pow *pow* byebye niggerquote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Roman is wel cute hoor.![]()
Daar komen we vanaf 17 september allemaal pas achterquote:Op zondag 21 juli 2013 21:24 schreef Remqo het volgende:
Wat ik me afvraag, kan je een storyline in een ruk met 1 personage uitspelen, of moet je na 5 missies van personage wisselen omdat je anders niet verder komt?
Uiteraard, maar helaas is daar weinig over bekend. Hoewel omdat in sommige missies samengewerkt moet worden, denk ik het laatste.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar komen we vanaf 17 september allemaal pas achter
Ze willen echt niks loslaten... Met wie je startquote:Op zondag 21 juli 2013 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Uiteraard, maar helaas is daar weinig over bekend. Hoewel omdat in sommige missies samengewerkt moet worden, denk ik het laatste.
Zelf wil ik eerst alles afwerken met Michael, daarna Franklin en dan Trevor en geen 3 storylines door elkaar afwerken. Ik zou daar wel meer info over willen hebben
Dat met 1 begint is door Rockstar bevestigd... Maar met wiequote:Op zondag 21 juli 2013 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Werd toch hier laatst nog geplaatst dat je eersr met 1 character begint en dan langzaamaan geintroduceerd wordt aan de rest
Ziet er idd goed uit die mod.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:54 schreef TwyLight het volgende:
Wat ook wel een toffe DLC zou zijn is een police dlc, dat je als een corrupte agent speelt
Denk met Franklinquote:Op zondag 21 juli 2013 21:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat met 1 begint is door Rockstar bevestigd... Maar met wie
dat is en blijft vooralsnog de verrassing.
Zou best kunnen...quote:Op zondag 21 juli 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk met Franklin
Is ook ergens in een review bevestigd dat je met hem het meeste zult 'moeten' spelen.
En in de gameplay trailer was ie ook als eerste ( !!!)
Sowieso zijn verhaal spreekt me het meest aan, daarna Michael
Grappig dat daar de meningen toch nog zo over verschillenquote:Op zondag 21 juli 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk met Franklin
Is ook ergens in een review bevestigd dat je met hem het meeste zult 'moeten' spelen.
En in de gameplay trailer was ie ook als eerste ( !!!)
Sowieso zijn verhaal spreekt me het meest aan, daarna Michael
Mij ook hoor!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Grappig dat daar de meningen toch nog zo over verschillenMij lijkt Franklin juist het leukste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |