You evil genius youquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Honderd auto's op straat zetten
en met een auto met een benzinespoor
ertussenin rijden en dan de benzine aansteken
Die auto's zullen wel weer uit zichzelf verdwijnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:29 schreef Furdinand het volgende:
Als je dan honderd auto's op straat zet, komt er dan ook een leger van sleepwagens aan?
En ik neem aan dat je ook gewoon de sleper een kogel tussen z'n ogen kan duwen. Niks betalen.
Me evil...quote:
Zo herkenbaar hequote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
Mooiste in GTA is toch wel altijd als voor een missie of gewoon voor jezelf op zoek bent naar een bepaald voertuig dat je dan minuten/half uur aan het zoeken bent voor dat je het juiste voertuig ziet. En als je hem een maal hebt dan rijden er 10000miljard van rond in eens.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
Mooiste in GTA is toch wel altijd als voor een missie of gewoon voor jezelf op zoek bent naar een bepaald voertuig dat je dan minuten/half uur aan het zoeken bent voor dat je het juiste voertuig ziet. En als je hem een maal hebt dan rijden er 10000miljard van rond in eens.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Er kan gejaagd worden op wilde dieren en het vlees kan verkocht worden aan verschillende fabrieken of boerderijen, die allemaal zijn gekocht door Burger Shot.
Was er vorig jaar ook al niet een 17 septemberquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ishetal17september ?![]()
Zo'n zin in die game.![]()
![]()
Nope die werd uitgesteldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Was er vorig jaar ook al niet een 17 september
Tot wanneerquote:
Fijn 48 uur lang 17 september dit keerquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef Holenmens het volgende:
Is het ergens mogelijk om te pre-orderen met acceptgiro achteraf? Ik wil nog niet gelijk betalen omdat er misschien nog korting komt op een andere site
bol.com?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef Holenmens het volgende:
Is het ergens mogelijk om te pre-orderen met acceptgiro achteraf? Ik wil nog niet gelijk betalen omdat er misschien nog korting komt op een andere site
Haha leuk gemaaktquote:
Hahaquote:
Ik ga de details voortaan overslaan. Nog effe en helemaal niets is meer een verrassing.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Pfff...
http://www.3nter.nl/nieuw(...)ails-bekend-gemaakt/
Als je de Collectors Edition besteldquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arme Niko... Hopelijk zit er een cameo rol voor hem in.
Mwa... Niko zal niet uit beeld verdwijnen.quote:
In 5 zit die niet toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mwa... Niko zal niet uit beeld verdwijnen.
In de collectors edition krijg je dequote:
Ben em ook weer aan het spelen sinds een week.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:28 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben GTA4 nu weer aan het spelen en in vorige deel werd er gezegd dat er geen bloed te zien was, maar heb toch aardig wat spetters rond zien vliegen hoor
maakt niet uit. en the ballad of gay tony is sowieso de moeite waard.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:06 schreef Tijn het volgende:
Maakt het voor de normale verhaallijn van GTA IV nog uit of je de DLC geïnstalleerd hebt, of ben ik nu voor niks 3+ GB op mn Xbox aan het downloaden?
Ja, ik heb het allemaal al een keer uitgespeeld. Maar ik ga nu opnieuw spelen en vraag me af of het zin heeft om de DLC te hebben tijdens de normale campaign.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
maakt niet uit. en the ballad of gay tony is sowieso de moeite waard.
neequote:Op zondag 21 juli 2013 00:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb het allemaal al een keer uitgespeeld. Maar ik ga nu opnieuw spelen en vraag me af of het zin heeft om de DLC te hebben tijdens de normale campaign.
Jammer inderdaad. Hopelijk doen ze dat bij 5 andersquote:
Je hebt in de DLC wel dat je bepaalde missies van een andere kant bekijkt. Missies die ook in GTAIV zelf zittten.quote:
Ja, dat weet ik. Maar je hebt dus niet bv de voertuigen van de DLC in de main story.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt in de DLC wel dat je bepaalde missies van een andere kant bekijkt. Missies die ook in GTAIV zelf zittten.
Nee dat niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar je hebt dus niet bv de voertuigen van de DLC in de main story.
dat zou echt konker gay zijnquote:Op zondag 21 juli 2013 00:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Hopelijk doen ze dat bij 5 anders
Ik zie wel wat in een zombie DLC die ipv pedestrians hordes aan zombies in de stad plaatst met hier en daar wat survivors etc
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnquote:
nee, gewoon nietquote:Op zondag 21 juli 2013 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnmaar dan wel van die hordes zoals in dead rising, dat je echt met een vrachtwagen door een groep van 200 zombies kan rossen
wat de kenkerquote:Op zondag 21 juli 2013 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnmaar dan wel van die hordes zoals in dead rising, dat je echt met een vrachtwagen door een groep van 200 zombies kan rossen
Ah ok. Thanksquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In de collectors edition krijg je de
GTA Online DLC "Klassieke charaters" erbij...
met o.a. Niko
Zal later ook wel los te koop zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |