quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef Meike26 het volgende:
GTA voor kinderen vanaf 6 jaar ?![]()
![]()
Tuurlijk, dan moeten al die cutscenes voor 40% gecensureerd worden en mag je geen hoertjes meer beroven van hun zuur verdiende geld ! Kinderen tot 12 spelen op de Wii met Mario, niet op/met GTA.
wat is er nou weer mis met hoertjes beroven???quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Tuurlijk, dan moeten al die cutscenes voor 40% gecensureerd worden en mag je geen hoertjes meer beroven van hun zuur verdiende geld ! Kinderen tot 12 spelen op de Wii met Mario, niet op/met GTA.
Only in Australiaquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Ik heb een goeie pc en een 360 en een ps3quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
We blijven niet vragen, we speculeren over wat ze mogelijk gaan doen. En dat mag volgens deze regels! Recente Rockstargames hebben GFWL gelukkig weggehouden in hun pc-games, want het was afgrijselijk in GTA IV. Dus waarschijnlijk geen GFWL in GTA V.
Ik haal hem sowieso op de launchdag voor de PS3Ik snap dat het vermoeiend is om geen glorious pc-gaming master race te zijn, maar leef er maar mee!
[ afbeelding ]
lol is toch vetquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:50 schreef -CRASH- het volgende:
Sommige hebben echt niks anders te doen....
[ afbeelding ]
Dus!?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Doe even normaal joh.. Denk niet alleen aan wat jij wilt. Je weet dat dit spel door zo goed als alle kinderen vanaf 6 jaar gespeeld gaat worden. Compleet onnodig en onetisch dat soort gore.
jij hebt altijd wel wat te kankeren,je mist alleen nog een kut en tietenquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
jij hebt altijd wel wat te kankeren,je mist alleen nog een kut en tieten
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:07 schreef Convict het volgende:
Het is niet voor minderjarigen bedoeld dus ze moeten er ook geen rekening mee houden....
Of wil je dat auto fabrikanten ook hun pedalen in auto's naar voren moeten kunnen schuiven omdat er kans is dat een 6 jarigen er ook in kanrijden? Bullshit
crazybytes en twilight cd'squote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die pas vanaf hun 18de GTA gingen spelen
Toen GTA III uitkwam, was ik de 18 al gepaseerdquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Eerder mag ook niet, vanwege de leeftijdskwalificatiequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik ook, maar GTA 1&2 hebben eigenlijk heel weinig met de latere serie te maken. Was er überhaupt een verhaal in GTA 1? Je ging dacht ik alleen maar van telefoon naar telefoon voor nieuwe opdrachten, zonder cutscenes of personages of niks.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:09 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
crazybytes en twilight cd's![]()
ben er al bij sinds GTA 1
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb een groot deel van m'n jeugd GTA gespeeld.
Het heeft me engels geleerd oja en goede muziek
1&2 wel eens gespeeld maar dat deed mij destijds niet veel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ook, maar GTA 1&2 hebben eigenlijk heel weinig met de latere serie te maken. Was er überhaupt een verhaal in GTA 1? Je ging dacht ik alleen maar van telefoon naar telefoon voor nieuwe opdrachten, zonder cutscenes of personages of niks.
Wat moet je anders als er op je 18de nog geen PCs bestondenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Ja dat bedoel ik ook niet, mijn fout, zin was niet goed. Ik doelde meer op de mensen die pas na hun 18de mochtenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wat moet je anders als er op je 18de nog geen PCs bestonden
GTA 1 is best leuk. GTA 2 vond ik zelf wat minder, maar het schijnt dat de multiplayer best populair was. Maar vanaf GTA III lijkt het eigenlijk pas op de rest van de serie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:46 schreef eight het volgende:
[..]
1&2 wel eens gespeeld maar dat deed mij destijds niet veel.
Dat het woord niet bestaatquote:
[taalkunde]quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat het woord niet bestaatWe noemen in Nederland zoiemand je zwager.
[edit] blijkbaar bestaat het woord wel. Maar erg gebruikelijk is het niet.
Wat een onzin. Bij ons in de buurt (Amsterdam/Haarlem) is het heel normaal in te gebruiken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:49 schreef Tijn het volgende:
je moet je fps limitenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:07 schreef DSS24 het volgende:
Ik had laatst GTA 1 voor de mac gedownload maar het spel draait veeeeeeel te snel en loopt vast
Zeg nou maar gewoon sorryquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
[edit] blijkbaar bestaat het woord wel. Maar erg gebruikelijk is het niet.
Daar is wel meer normaalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij ons in de buurt (Amsterdam/Haarlem) is het heel normaal in te gebruiken.
Beide overigens, zwager en schoonbroer.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
jij hebt altijd wel wat te kankeren,je mist alleen nog een kut en tieten
Honderd auto's op straat zettenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:29 schreef Furdinand het volgende:
Als je dan honderd auto's op straat zet, komt er dan ook een leger van sleepwagens aan?
You evil genius youquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Honderd auto's op straat zetten
en met een auto met een benzinespoor
ertussenin rijden en dan de benzine aansteken
Die auto's zullen wel weer uit zichzelf verdwijnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:29 schreef Furdinand het volgende:
Als je dan honderd auto's op straat zet, komt er dan ook een leger van sleepwagens aan?
En ik neem aan dat je ook gewoon de sleper een kogel tussen z'n ogen kan duwen. Niks betalen.
Me evil...quote:
Zo herkenbaar hequote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
Mooiste in GTA is toch wel altijd als voor een missie of gewoon voor jezelf op zoek bent naar een bepaald voertuig dat je dan minuten/half uur aan het zoeken bent voor dat je het juiste voertuig ziet. En als je hem een maal hebt dan rijden er 10000miljard van rond in eens.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
Mooiste in GTA is toch wel altijd als voor een missie of gewoon voor jezelf op zoek bent naar een bepaald voertuig dat je dan minuten/half uur aan het zoeken bent voor dat je het juiste voertuig ziet. En als je hem een maal hebt dan rijden er 10000miljard van rond in eens.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Er kan gejaagd worden op wilde dieren en het vlees kan verkocht worden aan verschillende fabrieken of boerderijen, die allemaal zijn gekocht door Burger Shot.
Was er vorig jaar ook al niet een 17 septemberquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ishetal17september ?![]()
Zo'n zin in die game.![]()
![]()
Nope die werd uitgesteldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Was er vorig jaar ook al niet een 17 september
Tot wanneerquote:
Fijn 48 uur lang 17 september dit keerquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef Holenmens het volgende:
Is het ergens mogelijk om te pre-orderen met acceptgiro achteraf? Ik wil nog niet gelijk betalen omdat er misschien nog korting komt op een andere site
bol.com?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef Holenmens het volgende:
Is het ergens mogelijk om te pre-orderen met acceptgiro achteraf? Ik wil nog niet gelijk betalen omdat er misschien nog korting komt op een andere site
Haha leuk gemaaktquote:
Hahaquote:
Ik ga de details voortaan overslaan. Nog effe en helemaal niets is meer een verrassing.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Pfff...
http://www.3nter.nl/nieuw(...)ails-bekend-gemaakt/
Als je de Collectors Edition besteldquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arme Niko... Hopelijk zit er een cameo rol voor hem in.
Mwa... Niko zal niet uit beeld verdwijnen.quote:
In 5 zit die niet toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mwa... Niko zal niet uit beeld verdwijnen.
In de collectors edition krijg je dequote:
Ben em ook weer aan het spelen sinds een week.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:28 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben GTA4 nu weer aan het spelen en in vorige deel werd er gezegd dat er geen bloed te zien was, maar heb toch aardig wat spetters rond zien vliegen hoor
maakt niet uit. en the ballad of gay tony is sowieso de moeite waard.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:06 schreef Tijn het volgende:
Maakt het voor de normale verhaallijn van GTA IV nog uit of je de DLC geïnstalleerd hebt, of ben ik nu voor niks 3+ GB op mn Xbox aan het downloaden?
Ja, ik heb het allemaal al een keer uitgespeeld. Maar ik ga nu opnieuw spelen en vraag me af of het zin heeft om de DLC te hebben tijdens de normale campaign.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
maakt niet uit. en the ballad of gay tony is sowieso de moeite waard.
neequote:Op zondag 21 juli 2013 00:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb het allemaal al een keer uitgespeeld. Maar ik ga nu opnieuw spelen en vraag me af of het zin heeft om de DLC te hebben tijdens de normale campaign.
Jammer inderdaad. Hopelijk doen ze dat bij 5 andersquote:
Je hebt in de DLC wel dat je bepaalde missies van een andere kant bekijkt. Missies die ook in GTAIV zelf zittten.quote:
Ja, dat weet ik. Maar je hebt dus niet bv de voertuigen van de DLC in de main story.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt in de DLC wel dat je bepaalde missies van een andere kant bekijkt. Missies die ook in GTAIV zelf zittten.
Nee dat niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar je hebt dus niet bv de voertuigen van de DLC in de main story.
dat zou echt konker gay zijnquote:Op zondag 21 juli 2013 00:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Hopelijk doen ze dat bij 5 anders
Ik zie wel wat in een zombie DLC die ipv pedestrians hordes aan zombies in de stad plaatst met hier en daar wat survivors etc
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnquote:
nee, gewoon nietquote:Op zondag 21 juli 2013 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnmaar dan wel van die hordes zoals in dead rising, dat je echt met een vrachtwagen door een groep van 200 zombies kan rossen
wat de kenkerquote:Op zondag 21 juli 2013 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnmaar dan wel van die hordes zoals in dead rising, dat je echt met een vrachtwagen door een groep van 200 zombies kan rossen
Ah ok. Thanksquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In de collectors edition krijg je de
GTA Online DLC "Klassieke charaters" erbij...
met o.a. Niko
Zal later ook wel los te koop zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |