quote:
We blijven niet vragen, we speculeren over wat ze mogelijk gaan doen. En dat mag volgens deze regels! Recente Rockstargames hebben GFWL gelukkig weggehouden in hun pc-games, want het was afgrijselijk in GTA IV. Dus waarschijnlijk geen GFWL in GTA V.quote:
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 06:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop dat er weer een beetje fatsoenlijk bloed/geweld in zit. Was in GTA4 vrij matig. Je kon geen hoofden meer van pedestrians af snipen, en als je iemand aanreed was er ook nauwelijks bloed.
Niet dat ik een gore-junkie ben ofzo (integendeel), maar als ik iemand met een shotgun vanaf 1 meter in zijn gezicht schiet, dan verwacht ik dat we een uit elkaar gespat hoofd en heel veel bloed te zien krijgen. En als ik op een been schiet, dan wil ik die eraf kunnen knallen.
Ooit van modden gehoord?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Rogan het volgende:
Ik heb altijd sterk de indruk dat PC gamers een game op PC willen zien omdat ze het dan kunnen piraten.
deden ze op de console ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Rogan het volgende:
Ik heb altijd sterk de indruk dat PC gamers een game op PC willen zien omdat ze het dan kunnen piraten.
Ik heb altijd sterk de indruk dat console gamers achterlijk zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Rogan het volgende:
Doe even normaal joh.. Denk niet alleen aan wat jij wilt. Je weet dat dit spel door zo goed als alle kinderen vanaf 6 jaar gespeeld gaat worden. Compleet onnodig en onetisch dat soort gore.quote:Op donderdag 18 juli 2013 06:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop dat er weer een beetje fatsoenlijk bloed/geweld in zit. Was in GTA4 vrij matig. Je kon geen hoofden meer van pedestrians af snipen, en als je iemand aanreed was er ook nauwelijks bloed.
Niet dat ik een gore-junkie ben ofzo (integendeel), maar als ik iemand met een shotgun vanaf 1 meter in zijn gezicht schiet, dan verwacht ik dat we een uit elkaar gespat hoofd en heel veel bloed te zien krijgen. En als ik op een been schiet, dan wil ik die eraf kunnen knallen.
vanaf 18 jaar....quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Doe even normaal joh.. Denk niet alleen aan wat jij wilt. Je weet dat dit spel door zo goed als alle kinderen vanaf 6 jaar gespeeld gaat worden. Compleet onnodig en onetisch dat soort gore.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |