Ja dat bedoel ik ook niet, mijn fout, zin was niet goed. Ik doelde meer op de mensen die pas na hun 18de mochtenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wat moet je anders als er op je 18de nog geen PCs bestonden
GTA 1 is best leuk. GTA 2 vond ik zelf wat minder, maar het schijnt dat de multiplayer best populair was. Maar vanaf GTA III lijkt het eigenlijk pas op de rest van de serie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:46 schreef eight het volgende:
[..]
1&2 wel eens gespeeld maar dat deed mij destijds niet veel.
Dat het woord niet bestaatquote:
[taalkunde]quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat het woord niet bestaatWe noemen in Nederland zoiemand je zwager.
[edit] blijkbaar bestaat het woord wel. Maar erg gebruikelijk is het niet.
Wat een onzin. Bij ons in de buurt (Amsterdam/Haarlem) is het heel normaal in te gebruiken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:49 schreef Tijn het volgende:
je moet je fps limitenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:07 schreef DSS24 het volgende:
Ik had laatst GTA 1 voor de mac gedownload maar het spel draait veeeeeeel te snel en loopt vast
Zeg nou maar gewoon sorryquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
[edit] blijkbaar bestaat het woord wel. Maar erg gebruikelijk is het niet.
Daar is wel meer normaalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij ons in de buurt (Amsterdam/Haarlem) is het heel normaal in te gebruiken.
Beide overigens, zwager en schoonbroer.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
jij hebt altijd wel wat te kankeren,je mist alleen nog een kut en tieten
Honderd auto's op straat zettenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:29 schreef Furdinand het volgende:
Als je dan honderd auto's op straat zet, komt er dan ook een leger van sleepwagens aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |